Thnx, goeie acties tot aan het eindequote:
Op ZWA of zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef remlof het volgende:
Jammer Ludo, want je was een goeie![]()
Maar we zien je wel weer eens terug "daar achter", ben ik van overtuigd
Laat me niet lachen muts.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
LudoÉén van de betere modjes hier op het forum. Jammer!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Laat me niet lachen muts.
Jij hebt geen recht van spreken met je 208 posts in totaal smeerpijpquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
wie ben jij?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Hiawatta.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Had niets anders verwacht!quote:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer.
Ik vond je een goede mod(voor zover je dat iets kan boeien.
)
Dat is de zelfde spellingswijze als welke jij gebruikte.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ah, zo spel je dat!
Ik drink teveel bier. Sue me.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is de zelfde spellingswijze als welke jij gebruikte.
Ziet er raar uit he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me wel een beetje nakend.
ik ben net behang met het goede plakselquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ludo, cerror en zarGon weg, maar murp blijft
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ludo, cerror en zarGon weg, maar murp blijft
ohquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ was al terug. Geen nieuwe ONZ mod dus.
Jij als Onzinmod? Dat is net als een moslim lid wordt van de partij van Wilders ofzoquote:
Iedereen weet dat jij ook een paultjuhhh-user bent dussuh hee wtfquote:
Val jij je vent ff af.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij als Onzinmod? Dat is net als een moslim lid wordt van de partij van Wilders ofzo
Liefquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het geen verstandige keus isOm hem te beschermen
Naief.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Ludo, ook al heb je me vaak genoeg uitgescholden voor idioot en dergelijken, stiekem kon ik altijd erg om je lachen, en je was een goede mod. Jammer dat je weg bent.
Dat was dan ook de insteek achter dat gevloek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Ludo, ook al heb je me vaak genoeg uitgescholden voor idioot en dergelijken, stiekem kon ik altijd erg om je lachen, en je was een goede mod. Jammer dat je weg bent.
Mwhehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
En Snakey een week terug trots verkondigen dat ONZ weer op volle sterkte was.
NJ telt voor twee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ludo hoe lang ben jij mod geweest eigenlijk?
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was er 1 week geleden dus een overcapaciteit.
Toch wist hij het toen al.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik was ook op zoek, maar kon hem in eerste instantie niet vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
LudoSanders vervangt Tmaatje op ONZ
AT op een jaar en Ctrl-F.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik was ook op zoek, maar kon hem in eerste instantie niet vinden.
Het zij je vergeve.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?
NJquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie-o-wie zal er als volgende op zwart gaan?
Enormquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?
Moet het in ONZ zijn? Anders zet ik mijn geld op Triggershot.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie-o-wie zal er als volgende op zwart gaan?
Sjimz! Het is nog wel ff wennen dat zwart, nog verwerkingstips?quote:
Gooi het op discriminatie, schijnt met deze kleur vaak te werken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sjimz! Het is nog wel ff wennen dat zwart, nog verwerkingstips?
Omdat naast elkaar zo raar stond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie allemaal achter elkaar?
Je wou gewoon dichter bij de gewone mens staan, de man bijt hond persoon, de Paulquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat naast elkaar zo raar stond.
* LudoSanders noteertquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gooi het op discriminatie, schijnt met deze kleur vaak te werken!
Man bijt hond figuren de doorsnee mens noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Je wou gewoon dichter bij de gewone mens staan, de man bijt hond persoon, de Paul
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef sjimz het volgende:
Nu kunnen we wel samen de verzuurde ex-crew uithangen!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.
Paul meet de term "gewoon" af aan zichzelf, dus in die post is dat een jostiquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Man bijt hond figuren de doorsnee mens noemen.
Liever een note dan een tik op de vingers achter de schermen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.
Ik ben altijd gewoon geblevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul meet de term "gewoon" af aan zichzelf, dus in die post is dat een josti
De plannen klonken goed. Alleen, die paar uur dat het open was, was ik niet op FOK! aanwezig en moet ik het dus doen met de verhalen.quote:
Ja maar dan kan ik dus niet meer baggeren als modquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Paul voor onz lijkt me wel goed idee. Ludo sucsess veder met in het zwart, nooit last van je gehad.
Dan kan je het mod forum onderbaggeren, of je sluit je eigen bagger.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik dus niet meer baggeren als mod
Tofquote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dan kan je het mod forum onderbaggeren, of je sluit je eigen bagger.
nee, dat is echt kutquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef MouzurX het volgende:
Je eigen bagger sluiten zou wel hilarisch zijn![]()
Gewoon PMen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me wel een beetje nakend.
Alwéér, dat gejojo!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Gewoon PMen.
Ik zeg gewoon!!! Tot jojo!!
Jojo? lekker naar K3 luisterenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alwéér, dat gejojo!
En begreep ik nu goed dat jullie mijn afscheidstopic vergebaggerd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |