Het zij je vergeve.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?
NJquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie-o-wie zal er als volgende op zwart gaan?
Enormquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?
Moet het in ONZ zijn? Anders zet ik mijn geld op Triggershot.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie-o-wie zal er als volgende op zwart gaan?
Sjimz! Het is nog wel ff wennen dat zwart, nog verwerkingstips?quote:
Gooi het op discriminatie, schijnt met deze kleur vaak te werken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sjimz! Het is nog wel ff wennen dat zwart, nog verwerkingstips?
Omdat naast elkaar zo raar stond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom stoppen jullie allemaal achter elkaar?
Je wou gewoon dichter bij de gewone mens staan, de man bijt hond persoon, de Paulquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat naast elkaar zo raar stond.
* LudoSanders noteertquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gooi het op discriminatie, schijnt met deze kleur vaak te werken!
Man bijt hond figuren de doorsnee mens noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Je wou gewoon dichter bij de gewone mens staan, de man bijt hond persoon, de Paul
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef sjimz het volgende:
Nu kunnen we wel samen de verzuurde ex-crew uithangen!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.
Paul meet de term "gewoon" af aan zichzelf, dus in die post is dat een jostiquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Man bijt hond figuren de doorsnee mens noemen.
Liever een note dan een tik op de vingers achter de schermen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel in FB verschijnen.
Ik ben altijd gewoon geblevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul meet de term "gewoon" af aan zichzelf, dus in die post is dat een josti
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |