Jij als Onzinmod? Dat is net als een moslim lid wordt van de partij van Wilders ofzoquote:
Iedereen weet dat jij ook een paultjuhhh-user bent dussuh hee wtfquote:
Val jij je vent ff af.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij als Onzinmod? Dat is net als een moslim lid wordt van de partij van Wilders ofzo
Liefquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het geen verstandige keus isOm hem te beschermen
Naief.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Ludo, ook al heb je me vaak genoeg uitgescholden voor idioot en dergelijken, stiekem kon ik altijd erg om je lachen, en je was een goede mod. Jammer dat je weg bent.
Dat was dan ook de insteek achter dat gevloek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Ludo, ook al heb je me vaak genoeg uitgescholden voor idioot en dergelijken, stiekem kon ik altijd erg om je lachen, en je was een goede mod. Jammer dat je weg bent.
Mwhehehequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
En Snakey een week terug trots verkondigen dat ONZ weer op volle sterkte was.
NJ telt voor twee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ludo hoe lang ben jij mod geweest eigenlijk?
Ja, dat was vreselijk, vond je niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was er 1 week geleden dus een overcapaciteit.
Toch wist hij het toen al.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik was ook op zoek, maar kon hem in eerste instantie niet vinden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
LudoSanders vervangt Tmaatje op ONZ
AT op een jaar en Ctrl-F.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik was ook op zoek, maar kon hem in eerste instantie niet vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |