Demperquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco zo te zien. Dacht at first sight even Almagro maar die heeft een veel dikkere pens.
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
De sletquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Is alweer voorbij kz..ze ging vreemd met een golfer.
http://www.rexfeatures.com/storytext/stacklink/GUQSVFVO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Schijnt dat Nadal een flinke kater heeft trouwensis dat een fotoshop of een echte? heb het moment gemist nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
Echt:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Sharapova het volgende:
[..]
is dat een fotoshop of een echte? heb het moment gemist nl.
Hij was zeker bang dat dat beest zijn spieren lekprikte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal kan er niet echt om lachen...
Doe maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef wimderon het volgende:
Iemand interesse in alle SI-pics (47)?
Hantuchova by far de minste van deze drie
De echte anticlimax is dit natuurlijk:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Norrage het volgende:
wat een anticlimax die foto's van roddick
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Karlovic op de foto met de familie Rochus.
Schattig plan, maar het liep voor geen meterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef franklop het volgende:
word weer tijd voor tennis onderschrift competitie
quote:
quote:
Die gezichten van die jongens...wat zullen ze lang over deze "once-in-a-lifetime-experience" verteld hebbenquote:
Denk meer aan een nattedroom afterpartyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die gezichten van die jongens...wat zullen ze lang over deze "once-in-a-lifetime-experience" verteld hebben
Ah ze komt de baan op
Boef !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent DE Guido spottert
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Boef !Valt er verder niets op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent DE Guido spottert
Dat ze allemaal dezelfde zwembroek aanhebben bijvoorbeeld?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
weet niet of deze al eens langs is gekomen maar![]()
![]()
Hij wilde het eigenlijk niet doen, maar de irritante interviewster bleef maar aandringen. Djoko wil een beetje van dat imitatorimago af was duidelijk te zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Djokovic imiteert Nadal na z'n winst in Peking
Hij kan er toch niks aan doen dat 'm steeds gevraagd wordt om het te doen? Uit zichzelf heeft hij het zelden gedaan.quote:
kruisje ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:18 schreef Nalbandian het volgende:
Voor volgend jaar in de kerstboom:
[ afbeelding ]
Dat logo
Wel verdommequote:
Wie wil er nu niet een echte Vince "Ain't afraid of ya" Spadea-outfitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef wimderon het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor KZ![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er fitter uit dan Nalbandian.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:33 schreef Tim86 het volgende:
Fat, but less fat, Kafelnikov heeft vandaag tegen Srichaphan gespeeld
Ook nog een mix dubbel trouwens
Is zeker in de leer geweest bij Yolanthequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Als Ivanovic lacht is ze leuk, maar haar 'wulpse' blik lijkt meer op die van iemand die moet poepen
Zonder photoshop welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het tennissen gaat misschien niet zo goed op dit moment maar de rest is niks mis!![]()
Man man man dit is goor. Snap nooit hoe vrouwelijke proftennissers het nog presteren om vadsig te zijnquote:
inderdaad, het was zo'n snoesje tien jaar geledenquote:
whahaha die viese perverd!!quote:
Nope hij is homo en dacht dat Svetlana een man was (aannemelijke gedachte lijkt mij zo).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef kevinoz het volgende:
[..]
whahaha die viese perverd!!
die moet hem wel omhoog krijgen van dat kereltje, want kan me niet voorstellen dat iemand hem ooit omhoog zal krijgen van kuznetsova...
Dan nog niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Nope hij is homo en dacht dat Svetlana een man was (aannemelijke gedachte lijkt mij zo).
Disturbing...quote:
Mafklappersquote:
jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef wimderon het volgende:
Ik verzamel geen michelinpoppetjes, nee dus.
In die finale heeft hij denk ik bij 98% van de punten die hij heeft gemaakt een vuistje gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:24 schreef Norrage het volgende:
Wow, hij zou zo de nieuwe Stepanek kunnen worden
Mode en sport gaat dan ook niet samen, volgens mijquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
![]()
Het is inderdaad geen gezicht, die zweetplekken en dat groen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
![]()
Het is inderdaad geen gezicht, die zweetplekken en dat groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaia Kanepi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Geerd het volgende:
Geil dingetje hoe heet dat aandacht sletje?
Wie zijn dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef eentwee het volgende:
Gelegenheidscultheldenduo.
[ afbeelding ]
Georg Bastl en Dustin Brownquote:
uuh, dat is toch Kanepi niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kaia Kanepi.
http://www.hot4tennis.com/nggallery/page-141/image/935/
Mijn vraag daarmee is vooral, wie is het dan dus wel?quote:
Kanepi, wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn vraag daarmee is vooral, wie is het dan dus wel?
Hahadat moment was mooiquote:
Dat is de oom van Nadal.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat gebeurde hier? Waarom is papa Nadal zo boos?
quote:
Misverstandje, Bar Rafaeli of Bar en Rafael, de fout is snel gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:26 schreef franklop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wat doet die jongen op de foto?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden beter Roddick en z'n vrouwtje genomen wat mij betreft, Roddick had ik dan wel op de koop toe genomenquote:
vooral zijn assquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Nadal over het algemeen welmaar op die foto's van SI ziet ie er echt uit als een gebrushte Ken
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:34 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
profile capybara
[ afbeelding ]
smokin' capybara
[ afbeelding ]
bathing capybara
[ afbeelding ]
unhappy capybara
[ afbeelding ]
drinking capybara
[ afbeelding ]
towel capybara
[ afbeelding ]
snarling capybara
[ afbeelding ]
wet capybara
[ afbeelding ]
staring capybara
[ afbeelding ]
microphone capybara
[ afbeelding ]
glaring capybara
[ afbeelding ]
young capybara
[ afbeelding ]
face on capybara
[ afbeelding ]
couple of capybaras
[ afbeelding ]
submerged capybara
http://capybarasthatlooklikerafaelnadal.tumblr.com/
geen slechte kamerquote:
Ze is 14 man.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef wimderon het volgende:
Wat boeien Nalbandian en die lijnrechter eigenlijk?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |