Hij ziet er fitter uit dan Nalbandian.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:33 schreef Tim86 het volgende:
Fat, but less fat, Kafelnikov heeft vandaag tegen Srichaphan gespeeld
Ook nog een mix dubbel trouwens
Is zeker in de leer geweest bij Yolanthequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Als Ivanovic lacht is ze leuk, maar haar 'wulpse' blik lijkt meer op die van iemand die moet poepen
Zonder photoshop welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het tennissen gaat misschien niet zo goed op dit moment maar de rest is niks mis!![]()
Man man man dit is goor. Snap nooit hoe vrouwelijke proftennissers het nog presteren om vadsig te zijnquote:
inderdaad, het was zo'n snoesje tien jaar geledenquote:
whahaha die viese perverd!!quote:
Nope hij is homo en dacht dat Svetlana een man was (aannemelijke gedachte lijkt mij zo).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef kevinoz het volgende:
[..]
whahaha die viese perverd!!
die moet hem wel omhoog krijgen van dat kereltje, want kan me niet voorstellen dat iemand hem ooit omhoog zal krijgen van kuznetsova...
Dan nog niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Nope hij is homo en dacht dat Svetlana een man was (aannemelijke gedachte lijkt mij zo).
Disturbing...quote:
Mafklappersquote:
jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef wimderon het volgende:
Ik verzamel geen michelinpoppetjes, nee dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |