Demperquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco zo te zien. Dacht at first sight even Almagro maar die heeft een veel dikkere pens.
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
De sletquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Is alweer voorbij kz..ze ging vreemd met een golfer.
http://www.rexfeatures.com/storytext/stacklink/GUQSVFVO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Schijnt dat Nadal een flinke kater heeft trouwensis dat een fotoshop of een echte? heb het moment gemist nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
Echt:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Sharapova het volgende:
[..]
is dat een fotoshop of een echte? heb het moment gemist nl.
Hij was zeker bang dat dat beest zijn spieren lekprikte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal kan er niet echt om lachen...
Doe maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef wimderon het volgende:
Iemand interesse in alle SI-pics (47)?
Hantuchova by far de minste van deze drie
De echte anticlimax is dit natuurlijk:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Norrage het volgende:
wat een anticlimax die foto's van roddick
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Karlovic op de foto met de familie Rochus.
Schattig plan, maar het liep voor geen meterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef franklop het volgende:
word weer tijd voor tennis onderschrift competitie
quote:
quote:
Die gezichten van die jongens...wat zullen ze lang over deze "once-in-a-lifetime-experience" verteld hebbenquote:
Denk meer aan een nattedroom afterpartyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die gezichten van die jongens...wat zullen ze lang over deze "once-in-a-lifetime-experience" verteld hebben
Ah ze komt de baan op
Boef !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent DE Guido spottert
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Boef !Valt er verder niets op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent DE Guido spottert
Dat ze allemaal dezelfde zwembroek aanhebben bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |