Ja, en jij zit gewoon jezelf te verbijten in de regen, zo lang dat je hem niet meer voelt...quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en jij zit gewoon jezelf te verbijten in de regen, zo lang dat je hem niet meer voelt...
Als dat geen echte liefde is!
Nou eigenlijk... ik ben al verliefd op je DMquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, wil jij ook verliefd zijn op mij?
Twee vrouwen die voor me vallen vandaag dan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk... ik ben al verliefd op je DM![]()
Dat dusquote:
Ja, zo van 1 hoog naar benedenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee vrouwen die voor me vallen vandaag dan!
Nee, van de trap in de dubbeldekker van de NS vanochtend... je moet je ook vasthouden als zo'n ding remt...quote:
Anders ga je verliefd op mij wordenquote:
Omg, serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, van de trap in de dubbeldekker van de NS vanochtend... je moet je ook vasthouden als zo'n ding remt....
Ja zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Californium het volgende:
nu ga ik doen wat ik het vorige topic zeihuis
mag wel... maar je zou eerst nog een foto sturen weetjenogquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Anders ga je verliefd op mij worden?
..
Dan wens ik je veel plezier thuis, en tot morgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Californium het volgende:
nu ga ik doen wat ik het vorige topic zeihuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusjequote:
Achteraan sluiten, ik was eerder!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Anders ga je verliefd op mij worden?
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier thuis, en tot morgen.
En voor vanavond: welterusten en mooie dromen!als ik ga dromen wat ik de afgelopen 3 nachten heb gedroomd... dan komt dat helemaal goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Voeg me dan even toe meisquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
mag wel... maar je zou eerst nog een foto sturen weetjenog
Ik vond ze ook mooi, ja!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik ga dromen wat ik de afgelopen 3 nachten heb gedroomd... dan komt dat helemaal goed...
Optieven dan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al verliefd en knuffel ook al. Wat nu?
Droom jij al van de natte zwabber van DaMart?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik ga dromen wat ik de afgelopen 3 nachten heb gedroomd... dan komt dat helemaal goed...
Beter dat op het moment dan al dat gezeur aan mijn hoofdquote:
Deze vibe voel ik iets te vaak hier .quote:
Komt omdat je een SC hoer bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze vibe voel ik iets te vaak hier .
Dumpen en een andere zoekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al verliefd en knuffel ook al. Wat nu?
op msnquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Droom jij al van de natte zwabber van DaMart?
Ze zijn op 1 hand te tellen. Ach nog een paar duizend posts en ik ben er klaar mee.quote:
*insert iets over nieuwe schoenen.....quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik werk helemaal niet bij jou![]()
.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn op 1 hand te tellen. Ach nog een paar duizend posts en ik ben er klaar mee.
Tot morgen, Caliquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef Californium het volgende:
anywayzzz.....
huis![]()
tot morgen lieve mensen
MPG is van de kloonsquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Je gaat bij 100.000 met een kloon verder?
Ik kan geen koffie zetten nie, en niet thee pakken nie.quote:
En waarom dan nie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan geen koffie zetten nie, en niet thee pakken nie.
Kutreclame met een gast die nog denkt een carriere in zang te kunnen krijgen....quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan geen koffie zetten nie, en niet thee pakken nie.
Omdat ik lekker chill lig nuquote:
Aha... Mijn mama doet nu lief koffie zetten voor mijquote:
Hangen de vellen al langs je rode pook?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
Pien, nu Cali weg is, heb jij mijn volledige adoratie weer even!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
Pien, nu Cali weg is, heb jij mijn volledige adoratie weer even!
Die van mij loopt nu naar bovenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Aha... Mijn mama doet nu lief koffie zetten voor mij
Nee, daar is hij te goed voor getraind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hangen de vellen al langs je rode pook?
Beetje jammerquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij loopt nu naar bovendus ik moet wel opstaan hehe.
Goed punt. PUB sc is verder op!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Oprotten met dat gezwijmel.
gezwijmelquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Oprotten met dat gezwijmel.
Nee, die moet je gewoon hard schoppenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik meteen die pubers die de trein vertraagden verrot schelden!
Maar ik denk dat ik er meer last van heb dan zij, als ik door mijn modem probeer te schoppenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, die moet je gewoon hard schoppen
Das ook weer zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik er meer last van heb dan zij, als ik door mijn modem probeer te schoppen.
Vanochtend zei je nog dat er géén natte plek in je bed was...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah, als goed ambtenaar gebruik maken van de griepgolf!quote:
Welnee. Al ben ik vandaag wel om 16u naar huis gegaan, morgen ga ik gewoon werken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, als goed ambtenaar gebruik maken van de griepgolf!
Dus je staat nu op -48...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Al ben ik vandaag wel om 16u naar huis gegaan, morgen ga ik gewoon werken!
Nee waarom?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En je hebt niets voor mij bewaard?
Omdat ik dat ook lekker vind!quote:
quote:
quote:
quote:
Whehehequote:
Goed punt, maar heb ik niet in huis, wat ik wel in huis had heb ik nu op... een mono gezinspudding en ontbijt biscuits... dus denk dat ik zo maar shoarma bestel ofzoquote:
Weet je hoe voedzaam witte wijn is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed punt, maar heb ik niet in huis, wat ik wel in huis had heb ik nu op... een mono gezinspudding en ontbijt biscuits... dus denk dat ik zo maar shoarma bestel ofzo
Er zit een walnoot in m'n ijs!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ja, maar dan heb ik morgen hoofdpijn, als ik daar een flesje van leeg drink... kan k beter shoarma bestellenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe voedzaam witte wijn is?
Dan heb je tenminste pijn in alles, behalve je hoofdquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik morgen hoofdpijn, als ik daar een flesje van leeg drink... kan k beter shoarma bestellen
Das waar. Bestel je mij ook een portie dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik morgen hoofdpijn, als ik daar een flesje van leeg drink... kan k beter shoarma bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |