Ah, daar heb je het ook niet zo op?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als jij ook graag neergeknuppeld wil worden
nee, sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het ook niet zo op?
Voor die ene keer per maand dat ik een keer op woensdag al de trein pak? nee bedankt.quote:
Waarom sorryquote:
Ren zequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, gaat nu toch minder hard dan ik dacht. Maar goed, moet zo al gaan rennen om uberhaupt aansluiting te halen, dus log maar eens uit.
LOLquote:
nee helaaschquote:
Dan moet je een oude bank van je mama pikken en paars verven en een oude bank van een vriendin overnemen en roze vervenquote:
De banken van mijn mama zijn van bamboe... dus dat kan nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je een oude bank van je mama pikken en paars verven en een oude bank van een vriendin overnemen en roze verven![]()
![]()
Nieuwe mama nemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De banken van mijn mama zijn van bamboe... dus dat kan niet
Ah joh dat went welquote:
quote:
Gewoon, omdat het kan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom is het zo koud in jouw huis?
Ja, een nieuwe mama!quote:
Ik kwam perron oplopen voor trein van 17:45, terwijl het 17:46 was. Dus liep ik maar naar de trein van 17:48, die net binnen kwam rijden, die eerdere was vast al weg... bleek die van 17:45 3 minuten vertraging te hebben, en die van 17:48 daardoor ook... en zo werd ik gepwn'd door de NSquote:
Wtf?! Waarom?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah joh dat went welIk zit al de hele winter zonder verwarming en ik voel het niet eens meer
Is ook weer zo ja... Ik laat m wel altijd aan, zet m wel iets lager though, ik word gek als mn huis koud isquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Gewoon, omdat het kan!
Nah, als ik niet thuis ben en het vriest niet, vind ik het zonde om de verwarming aan te laten staan.
knuffelen jah... dat zou ik graag doen met iemand jahquote:
Mwa, de temperatuur is hier centraal geregeld, dus het is of verwarming aan en erg warm, of uit en niet warm, een middenweg is er nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wtf?! Waarom?
[..]
Is ook weer zo ja... Ik laat m wel altijd aan, zet m wel iets lager though, ik word gek als mn huis koud is
Het is dat je zo ver weg zit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
knuffelen jah... dat zou ik graag doen met iemand jah
quote:
* DaMart springt op en kijkt rond....quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ver weg is het wel jahmaar liefst 20 hele meters...
![]()
Omdat ik mijn gasrekening niet kan betalen als ik de verwarming gebruik dus staat hij uitquote:
die daar precies voor je huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart springt op en kijkt rond....
In welke bosjes zit je?
Kom dan eens naar binnen voor eenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
die daar precies voor je huis
regent het dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom dan eens naar binnen voor eenen een warme
thee... je wordt zo nat en koud buiten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |