gaat om het ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ware het niet dat het kantoor waar ik mijn collega's achter laat hier grenst aan de binnenplaats, en ze er dus niets van zullen zien.
Op de zalm na: Lekker!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:14 schreef Pien85 het volgende:
Zo, boodschapjes ook weer gedaan
Tagliatella met zalm vanavond
Ik lust geen zalmquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De zalm is nou juist het lekkerste!
Zuurkoolquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... vis.
Ik ga voor een zuurkoolstamppot met rookworst, denk ik![]()
.
Oh myquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Ladylike het volgende:
tot morgen mensen
als ik vanavond niet meer online kom
Doei LL!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Ladylike het volgende:
tot morgen mensen
als ik vanavond niet meer online kom
zal vast...maar ik eet het nietquote:
Was jij niet al onderweg naar huis ofzo?quote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
zal vast...maar ik eet het niet![]()
Die nerd zit te internetten in de treinquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was jij niet al onderweg naar huis ofzo?
Ja, maar we staan stil op Bodegraven, wat pubers zonder kaartje doen moeilijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was jij niet al onderweg naar huis ofzo?
Bij dat soort dingen vraag ik me altijd af hoe t kan dat mensen niet merken dat ze het niet mee nemen de trein weer uit... Kwam laatst ook een schoen tegen in de trein, dat merk je toch als je met maar 1 schoen aan de trein uit stapt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Iemand heeft trouwens een koude hand denk ik... er ligt een handschoen onder de stoel voor me.
Geef je kaartje dan ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar we staan stil op Bodegraven, wat pubers zonder kaartje doen moeilijk.
Klopt. Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nerd zit te internetten in de trein.
Met zn laptop en zn GSM.
Oh op die manier... Dat snap ik ook nooit he... dan reizen ze zonder kaartje, worden ze gepakt, gaan ze moeilijk doen... zijn ze dan écht zo dom dat ze niet begrijpen dat al die andere mensen dat kaartje niet kopen voor hun plezier ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
neerknuppelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer na uitstappen naar de conducteur toegestapt met de vraag of hij even mijn kaartje kon stempelen, omdat het anders voelde alsof ik hem voor niets had gekocht... hij kon er niet om lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh op die manier... Dat snap ik ook nooit he... dan reizen ze zonder kaartje, worden ze gepakt, gaan ze moeilijk doen... zijn ze dan écht zo dom dat ze niet begrijpen dat al die andere mensen dat kaartje niet kopen voor hun plezier ofzo?
Ik heb een tijdje een heel druk traject elke dag moeten bereizen tijdens de spits... toen ik een keer aan het loket vroeg om een staanplaats omdat ik toch nooit kon zitten vond ze het ook niet echt leukquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer na uitstappen naar de conducteur toegestapt met de vraag of hij even mijn kaartje kon stempelen, omdat het anders voelde alsof ik hem voor niets had gekocht... hij kon er niet om lachen.
Nou zeg wat een humorloze vent..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer na uitstappen naar de conducteur toegestapt met de vraag of hij even mijn kaartje kon stempelen, omdat het anders voelde alsof ik hem voor niets had gekocht... hij kon er niet om lachen.
humorloze mensen ook neerknuppelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een heel druk traject elke dag moeten bereizen tijdens de spits... toen ik een keer aan het loket vroeg om een staanplaats omdat ik toch nooit kon zitten vond ze het ook niet echt leuk
Die staanplaats kreeg je waarschijnlijk alsnog, maar voor de normale prijsquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een heel druk traject elke dag moeten bereizen tijdens de spits... toen ik een keer aan het loket vroeg om een staanplaats omdat ik toch nooit kon zitten vond ze het ook niet echt leuk
Wat is er met je OV-kaart gebeurd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou zeg wat een humorloze vent..
Ik voel me ook altijd zo stom als ik naar mijn vriend ga en ik word gewoon niet gecontroleerd. Het is maar 5 euro maar daar kan ik toch weer een dag van eten..
Helaas wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staanplaats kreeg je waarschijnlijk alsnog, maar voor de normale prijs.
Eens!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
humorloze mensen ook neerknuppelen
Kort danquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe lang de batterij van mijn telefoon dit volhoudt... die lijkt snel leeg te raken nu.
Wil je een spuitje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef Klonk het volgende:
sorry, ik ben vervelend...
quote:
Ik wacht niet altijd tot het vrijdag isquote:
Hm, gaat nu toch minder hard dan ik dacht. Maar goed, moet zo al gaan rennen om uberhaupt aansluiting te halen, dus log maar eens uitquote:
Week-OV aanschaffen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wacht niet altijd tot het vrijdag is
Ah, daar heb je het ook niet zo op?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als jij ook graag neergeknuppeld wil worden
nee, sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het ook niet zo op?
Voor die ene keer per maand dat ik een keer op woensdag al de trein pak? nee bedankt.quote:
Waarom sorryquote:
Ren zequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, gaat nu toch minder hard dan ik dacht. Maar goed, moet zo al gaan rennen om uberhaupt aansluiting te halen, dus log maar eens uit.
LOLquote:
nee helaaschquote:
Dan moet je een oude bank van je mama pikken en paars verven en een oude bank van een vriendin overnemen en roze vervenquote:
De banken van mijn mama zijn van bamboe... dus dat kan nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je een oude bank van je mama pikken en paars verven en een oude bank van een vriendin overnemen en roze verven![]()
![]()
Nieuwe mama nemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De banken van mijn mama zijn van bamboe... dus dat kan niet
Ah joh dat went welquote:
quote:
Gewoon, omdat het kan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom is het zo koud in jouw huis?
Ja, een nieuwe mama!quote:
Ik kwam perron oplopen voor trein van 17:45, terwijl het 17:46 was. Dus liep ik maar naar de trein van 17:48, die net binnen kwam rijden, die eerdere was vast al weg... bleek die van 17:45 3 minuten vertraging te hebben, en die van 17:48 daardoor ook... en zo werd ik gepwn'd door de NSquote:
Wtf?! Waarom?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah joh dat went welIk zit al de hele winter zonder verwarming en ik voel het niet eens meer
Is ook weer zo ja... Ik laat m wel altijd aan, zet m wel iets lager though, ik word gek als mn huis koud isquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Gewoon, omdat het kan!
Nah, als ik niet thuis ben en het vriest niet, vind ik het zonde om de verwarming aan te laten staan.
knuffelen jah... dat zou ik graag doen met iemand jahquote:
Mwa, de temperatuur is hier centraal geregeld, dus het is of verwarming aan en erg warm, of uit en niet warm, een middenweg is er nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wtf?! Waarom?
[..]
Is ook weer zo ja... Ik laat m wel altijd aan, zet m wel iets lager though, ik word gek als mn huis koud is
Het is dat je zo ver weg zit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
knuffelen jah... dat zou ik graag doen met iemand jah
quote:
* DaMart springt op en kijkt rond....quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ver weg is het wel jahmaar liefst 20 hele meters...
![]()
Omdat ik mijn gasrekening niet kan betalen als ik de verwarming gebruik dus staat hij uitquote:
die daar precies voor je huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart springt op en kijkt rond....
In welke bosjes zit je?
Kom dan eens naar binnen voor eenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
die daar precies voor je huis
regent het dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom dan eens naar binnen voor eenen een warme
thee... je wordt zo nat en koud buiten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |