De bankbiljetten zijn een meter lang tegenwoordig geloof ikquote:On January 16, 2009, Zimbabwe announced plans for imminent issue of banknotes of $10 trillion, $20 trillion, $50 trillion, and $100 trillion
Jij ziet liever Excelsior?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde Rotterdamse voetbalclub.
Even je 2e post aangepast.quote:
100 biljoen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Deze nog even voor het bankhangen:
[..]
De bankbiljetten zijn een meter lang tegenwoordig geloof ik
quote:
Heb je mijn zwaaipost van vanochtend nog teruggelezen? Daarin zwaaide ik al naar je!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
Vooruit dan, omdat sommigen mensen er niet mee om kunnen aan als ik het niet doe:
Mogge![]()
Lijkt helemaal nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef OA het volgende:
O, geen kwartet.De UI's van Pien en Fha lijken te veel op elkaar
PWNquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Hoi Pienquote:
Ik ook.quote:
Als je er snel langsscrolt, zie je alleen maar paars!quote:
Jij was ook nooit goed in Memory zeker?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Dan moet je de posts lezen... dan had je gezien dat t geen kwartet wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Als je er snel langsscrolt, zie je alleen maar paars!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was ook nooit goed in Memory zeker?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was ook nooit goed in Memory zeker?
quote:
Ik ook!!! Zomerquote:
Oh shit ja, dat moet ik ook nog doen, boodschappen... geen zinquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
Afwassen als je spinazie hebt gegeten.. pfff hoe onmogelijkecht alles zit onder.
Nu even naar de super rennen voor avond eten
Dan moet je het niet 2 dagen laten staan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
Afwassen als je spinazie hebt gegeten.. pfff hoe onmogelijkecht alles zit onder.
Nu even naar de super rennen voor avond eten
Idd. Of gewoon van wegwerpservies etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je het niet 2 dagen laten staan!
Het was van gister nachtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je het niet 2 dagen laten staan!
Ik heb een pizza en M&Ms gehaaldquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh shit ja, dat moet ik ook nog doen, boodschappen... geen zin
Geweldige combinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan kan je het iig afspoelen!quote:
Gezond!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldige combinatiePizza voor meneer en M&M's voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel met noten, want noten zijn gezond toch?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mjah nou dat was ik vergetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan je het iig afspoelen!![]()
[..]
Gezond!
quote:
Oh dan kan je nog wel gezellig zwaaienquote:
Ja, dat kan. Ware het niet dat het kantoor waar ik mijn collega's achter laat hier grenst aan de binnenplaats, en ze er dus niets van zullen zien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dan kan je nog wel gezellig zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |