Ja jammer is dat wat dat betreft moet LL eens gaan kijken naar dour of ATPquote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs en Bloc Party zijn er wel ontdekt voor het grote publiek. (en nee, LL was niet eerder met deze bands, maar er zijn nog altijd mensen die dat denken) Maar qua vernieuwing blijven ze de laatste jaren wel wat achter, dat klopt. Komt ook mede omdat de concurrentie tov 10-20 jaar geleden enorm is toegenomen, door de enorme toename van het aantal festivals.
De 'kenners' kennen alle nieuwe bands natuurlijk al. Dan is zelfs LL geen vernieuwing meer.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs en Bloc Party zijn er wel ontdekt voor het grote publiek. (en nee, LL was niet eerder met deze bands, maar er zijn nog altijd mensen die dat denken) Maar qua vernieuwing blijven ze de laatste jaren wel wat achter, dat klopt. Komt ook mede omdat de concurrentie tov 10-20 jaar geleden enorm is toegenomen, door de enorme toename van het aantal festivals.
De 'kenners' kennen alle nieuwe bands natuurlijk al. Dan is zelfs LL geen vernieuwing meer.
hihi jij ging gillen toen ik je dat smstequote:Op maandag 26 januari 2009 15:06 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaaaaa The Killers!
Jaaaaaaaaa Franz Ferdinand!
NEE.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
en en en is Jason Mraz geen leuke optie?
JA gvdquote:
NEEquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik stem wel voor Lily Allen trouwens.
Ja! Goed idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Vind van wel, z'n eerste album was top!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
\quote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef SperZii het volgende:
[..]
Vind van wel, z'n eerste album was top!
Alleen als ie Build Me Up Buttercup doetquote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik stiekem ook, echt zo'n artiest voor in de tentquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Dat zeg je alleen om mij te pesten.quote:
Jaaaaa net als Kate Nash vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik stiekem ook, echt zo'n artiest voor in de tent
Kate Nash was goed toenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om mij te pesten.
[..]
Jaaaaa net als Kate Nash vorig jaar![]()
![]()
Amy ben ik langsgelopen toen ik naar de wc moest tijdens wachten op Kaiser Chiefsquote:Op maandag 26 januari 2009 18:50 schreef Christiaan het volgende:
Kate Nash vond ik hélemaal niks. Haar album maar dan in de 100e versnelling. Vond het album wel aardig, maar live bleh. Amy daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |