hihi jij ging gillen toen ik je dat smstequote:Op maandag 26 januari 2009 15:06 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaaaaa The Killers!
Jaaaaaaaaa Franz Ferdinand!
NEE.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
en en en is Jason Mraz geen leuke optie?
JA gvdquote:
NEEquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik stem wel voor Lily Allen trouwens.
Ja! Goed idee.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Vind van wel, z'n eerste album was top!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
\quote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef SperZii het volgende:
[..]
Vind van wel, z'n eerste album was top!
Alleen als ie Build Me Up Buttercup doetquote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik stiekem ook, echt zo'n artiest voor in de tentquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Dat zeg je alleen om mij te pesten.quote:
Jaaaaa net als Kate Nash vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik stiekem ook, echt zo'n artiest voor in de tent
Kate Nash was goed toenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om mij te pesten.
[..]
Jaaaaa net als Kate Nash vorig jaar![]()
![]()
Amy ben ik langsgelopen toen ik naar de wc moest tijdens wachten op Kaiser Chiefsquote:Op maandag 26 januari 2009 18:50 schreef Christiaan het volgende:
Kate Nash vond ik hélemaal niks. Haar album maar dan in de 100e versnelling. Vond het album wel aardig, maar live bleh. Amy daarentegen.
You can't be serious.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik zat trouwens ook te denken aan Metro Station oid?
4 dagenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:13 schreef Susi het volgende:
Hoe lang duurde het voordat Pinkpop vorig jaar was uitverkocht ?
Drie dagen dacht ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:13 schreef Susi het volgende:
Hoe lang duurde het voordat Pinkpop vorig jaar was uitverkocht ?
Ja toch wel, maar ik bedacht me dat dat meer een LL bandje is.quote:
Dan mag ik hopen dat de rest van hun nummers een stuk beter is dan hun superrrrrrrhit.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja toch wel, maar ik bedacht me dat dat meer een LL bandje is.
die was leeuuukkk!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef LeonH het volgende:
Alleen als ie Build Me Up Buttercup doet![]()
Wil je hiermee zeggen dat je hoopt op Jordy van Loon???quote:Op maandag 26 januari 2009 19:52 schreef rubbereend het volgende:
is het niet een gebruik dat de Serious Request hit/artiest van het afgelopen jaar op Pinkpop staat.........
tja traditie is traditiequote:Op maandag 26 januari 2009 19:55 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je hoopt op Jordy van Loon???
Beide bands zijn door minifestival London Calling ontdekt voor de grote festivals en PP had ze als groot festival als eerste en heeft voor beide de definitieve doorbraak verzorgd.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bloc Party had al een hit voor ze op Pink Pop stonden...
Volgens mij de Chiefs ook
Ik stem niet voor en niet tegen, maar ik denk wel dat ze komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Banquet is toch wel redelijk bekend, of het echt een hit was durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beide bands zijn door minifestival London Calling ontdekt voor de grote festivals en PP had ze als groot festival als eerste en heeft voor beide de definitieve doorbraak verzorgd.
Volgens mij is Banquet nooit een hit geweest trouwens.
in de loop van de tijd worden dr steeds meer bekend en de totale lineup komt 4 maartquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef SperZii het volgende:
In de pinkpop nieuwsbrief:
Er zullen nu nog minstens 33 groepen volgen, welke pas bekend gemaakt zullen worden op de feestelijke perspresentatie in Paradiso Amsterdam op woensdag 4 maart a.s.
Betekent dit dat we nu tot 4 maart moeten wachten totdat er meer bevestigingen komen van bands?
Inderdaad wel bekend, maar ik denk toch vooral bij 3voor12 publiek en ja, 3fm draaide m ook wel eens.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Banquet is toch wel redelijk bekend, of het echt een hit was durf ik niet te zeggen
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jep, Bruce zegt op t allerlaatste moment af wegens ziekte, en tjah het reserve bandje of artiestje is Jordy,
Dus 3 uur lang Jordy van Loon & the E street Band!
Ik hoop het zoooooooooooooooooooo ergquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik stem niet voor en niet tegen, maar ik denk wel dat ze komt.
Eerder klaar met tellen als je de mensen telt die niks bij zich hebben om Jordy mee te martelen waarschijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.
Goed punt!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerder klaar met tellen als je de mensen telt die niks bij zich hebben om Jordy mee te martelen waarschijnlijk
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....quote:Van: Jan Smets Geplaatst op: 26-1-2009 15:05:26
BREAKING NEWS: van een heel betrouwbare bron vernomen dat er momenteel op top-niveau door Mojo/Smeets wordt onderhandeld met een volgens bron 'mega stadion act' om PP af te sluiten: U2 schijnt nu toch echt in beeld te zijn. Van de 3 geplande Arena concerten zou er nu 1 vervallen ten faveure van PP.
HAHAHAHAHAHA ..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....
Denk dat je dan rond de prijsklasse van Metallica zit en misschien nog wel meer. En zoveel eisen qua podiumbouw etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |