Ik stem niet voor en niet tegen, maar ik denk wel dat ze komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik stem wel voor Lily Allen trouwens.
Banquet is toch wel redelijk bekend, of het echt een hit was durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beide bands zijn door minifestival London Calling ontdekt voor de grote festivals en PP had ze als groot festival als eerste en heeft voor beide de definitieve doorbraak verzorgd.
Volgens mij is Banquet nooit een hit geweest trouwens.
in de loop van de tijd worden dr steeds meer bekend en de totale lineup komt 4 maartquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef SperZii het volgende:
In de pinkpop nieuwsbrief:
Er zullen nu nog minstens 33 groepen volgen, welke pas bekend gemaakt zullen worden op de feestelijke perspresentatie in Paradiso Amsterdam op woensdag 4 maart a.s.
Betekent dit dat we nu tot 4 maart moeten wachten totdat er meer bevestigingen komen van bands?
Inderdaad wel bekend, maar ik denk toch vooral bij 3voor12 publiek en ja, 3fm draaide m ook wel eens.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Banquet is toch wel redelijk bekend, of het echt een hit was durf ik niet te zeggen
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jep, Bruce zegt op t allerlaatste moment af wegens ziekte, en tjah het reserve bandje of artiestje is Jordy,
Dus 3 uur lang Jordy van Loon & the E street Band!
Ik hoop het zoooooooooooooooooooo ergquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik stem niet voor en niet tegen, maar ik denk wel dat ze komt.
Eerder klaar met tellen als je de mensen telt die niks bij zich hebben om Jordy mee te martelen waarschijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.
Goed punt!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerder klaar met tellen als je de mensen telt die niks bij zich hebben om Jordy mee te martelen waarschijnlijk
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....quote:Van: Jan Smets Geplaatst op: 26-1-2009 15:05:26
BREAKING NEWS: van een heel betrouwbare bron vernomen dat er momenteel op top-niveau door Mojo/Smeets wordt onderhandeld met een volgens bron 'mega stadion act' om PP af te sluiten: U2 schijnt nu toch echt in beeld te zijn. Van de 3 geplande Arena concerten zou er nu 1 vervallen ten faveure van PP.
HAHAHAHAHAHA ..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....
Denk dat je dan rond de prijsklasse van Metallica zit en misschien nog wel meer. En zoveel eisen qua podiumbouw etc...
concert van 4 uur neem ik aanquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....
Denk dat je dan rond de prijsklasse van Metallica zit en misschien nog wel meer. En zoveel eisen qua podiumbouw etc...
Omgquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
U2 is wel heel erg ....quote:In een interview in De Metro zegt Smeets “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig (...) We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken".
Smeets zei het vanmorgen in het Limburgs Dagblad. Er komen dit jaar 5 'oudere', maar nog altijd relevante acts en voor het overige worden er nieuwere (of zo je wel 'hippere') bands gecontracteerd die het vooral ook goed doen bij de wat jongere bezoekers van pinkpop.
Maar hij roept ookquote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja,, als jan SMeets roept:
[..]
U2 is wel heel erg ....
voor U2 en Placebo is het nog het overwgen waard om te gaan
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificerenquote:In een interview in De Metro zegt Smeets “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig (...) We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken".
Smeets zei het vanmorgen in het Limburgs Dagblad. Er komen dit jaar 5 'oudere', maar nog altijd relevante acts en voor het overige worden er nieuwere (of zo je wel 'hippere') bands gecontracteerd die het vooral ook goed doen bij de wat jongere bezoekers van pinkpop.
1981 Updated 11 september 2005quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef rubbereend het volgende:
U2 heeft in het verleden volgens mij ook al weleens op Pinkpop gestaan. Ook tot hun eigen grote plezier. Zou kunnen dat er daarom wat te regelen valt.
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij roept ook
[..]
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificeren
Tjah, t klinkt een beetje too good to be true, denk niet dat ze dat financieel rond gaan krijgen zonder een constructie zoals ik eerder al zei, extra dagje met alleen U2 met 2 voorprog ofzo, en dan die dag alleen losse tickets á 70 euri ofzo...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenals t echt jonge hippe bandjes zijn (iets anders kunnen ze voor dat geld toch niet krijgen
)
Plus 2 miljoen voor de rest? Denk dat Depeche Mode, Killers, Placebo, FF bij elkaar ook alweer ruim een miljoen zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenals t echt jonge hippe bandjes zijn (iets anders kunnen ze voor dat geld toch niet krijgen
)
volgens mij waren de andere bands daarin ook al gebudgeteerd. Er staat gewoon een budget per plek in het programmaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij roept ook
[..]
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificeren
Mooie teksten ook die daar bij staan:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
1981 Updated 11 september 2005
Datum: 8 juni 1981
Acts: New Adventures, U2, Fischer Z, Madness, Michael Schenker Group, UB40, Ian Dury & The Blockheads.
Entree: 37,50 (voorverkoop 30,00)
Weer: bewolkt met af en toe een bui
Toeschouwers: 48.000
Presentatie: John Peel
http://www.pinkpop.org/1981.htm <<< met foto's !!!
quote:Het prille U2 neemt dan zelfverzekerd bezit van het podium, laat er geen twijfel over bestaan een mega-act te worden en krijgt er duizenden volgelingen bij.
Die schrijvers zijn nog beter dan de beste paragnost op deze wereld!quote:U2, waarvan de elpee Boy is verschenen, heeft gisteren een fantastisch visitekaartje achtergelaten. Als het Pinkpoppubliek van gisteren representatief is voor Nederlandse popliefhebbers kan een doorbraak van deze Ierse viermansband niet uitblijven...
(Bron: Arnhemse Courant 09-06-1981)
Zie ik niet gebeuren. Bono heeft gezegd dat ze eind juni in Spanje beginnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
Waarom? Graz zegt niet dat het U2 kan zijn, maar iemand die daar reageert.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
als jordy komt ken je dr iig al 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.
[..]
Ik hoop het zoooooooooooooooooooo ergLily
Doe ik `t voorquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling:
Vampire Weekend
Eagles Of Death Metal
MGMT
Fleet Foxes
White Lies
Bon Iver
De Staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |