HAHAHAHAHAHA ..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....
Denk dat je dan rond de prijsklasse van Metallica zit en misschien nog wel meer. En zoveel eisen qua podiumbouw etc...
concert van 4 uur neem ik aanquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
als het waar zou zijn is het fantastisch uiteraard, maar geloof het eerlijk gezegd niet....
Denk dat je dan rond de prijsklasse van Metallica zit en misschien nog wel meer. En zoveel eisen qua podiumbouw etc...
Omgquote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
U2 is wel heel erg ....quote:In een interview in De Metro zegt Smeets “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig (...) We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken".
Smeets zei het vanmorgen in het Limburgs Dagblad. Er komen dit jaar 5 'oudere', maar nog altijd relevante acts en voor het overige worden er nieuwere (of zo je wel 'hippere') bands gecontracteerd die het vooral ook goed doen bij de wat jongere bezoekers van pinkpop.
Maar hij roept ookquote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja,, als jan SMeets roept:
[..]
U2 is wel heel erg ....
voor U2 en Placebo is het nog het overwgen waard om te gaan
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificerenquote:In een interview in De Metro zegt Smeets “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig (...) We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken".
Smeets zei het vanmorgen in het Limburgs Dagblad. Er komen dit jaar 5 'oudere', maar nog altijd relevante acts en voor het overige worden er nieuwere (of zo je wel 'hippere') bands gecontracteerd die het vooral ook goed doen bij de wat jongere bezoekers van pinkpop.
1981 Updated 11 september 2005quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef rubbereend het volgende:
U2 heeft in het verleden volgens mij ook al weleens op Pinkpop gestaan. Ook tot hun eigen grote plezier. Zou kunnen dat er daarom wat te regelen valt.
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij roept ook
[..]
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificeren
Tjah, t klinkt een beetje too good to be true, denk niet dat ze dat financieel rond gaan krijgen zonder een constructie zoals ik eerder al zei, extra dagje met alleen U2 met 2 voorprog ofzo, en dan die dag alleen losse tickets á 70 euri ofzo...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenals t echt jonge hippe bandjes zijn (iets anders kunnen ze voor dat geld toch niet krijgen
)
Plus 2 miljoen voor de rest? Denk dat Depeche Mode, Killers, Placebo, FF bij elkaar ook alweer ruim een miljoen zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee Bruce is 1 miljoen, U2 zal dat ook ongeveer zijn en dan 2 miljoen voor de rest .. ach. moet kunnenals t echt jonge hippe bandjes zijn (iets anders kunnen ze voor dat geld toch niet krijgen
)
volgens mij waren de andere bands daarin ook al gebudgeteerd. Er staat gewoon een budget per plek in het programmaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij roept ook
[..]
Voor U2 zit je dan wel tegen/over de 5 miljoen, en dan moet je nog 32 bands....denk dat Graz binnenkort mooi kan rectificeren
Mooie teksten ook die daar bij staan:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
1981 Updated 11 september 2005
Datum: 8 juni 1981
Acts: New Adventures, U2, Fischer Z, Madness, Michael Schenker Group, UB40, Ian Dury & The Blockheads.
Entree: 37,50 (voorverkoop 30,00)
Weer: bewolkt met af en toe een bui
Toeschouwers: 48.000
Presentatie: John Peel
http://www.pinkpop.org/1981.htm <<< met foto's !!!
quote:Het prille U2 neemt dan zelfverzekerd bezit van het podium, laat er geen twijfel over bestaan een mega-act te worden en krijgt er duizenden volgelingen bij.
Die schrijvers zijn nog beter dan de beste paragnost op deze wereld!quote:U2, waarvan de elpee Boy is verschenen, heeft gisteren een fantastisch visitekaartje achtergelaten. Als het Pinkpoppubliek van gisteren representatief is voor Nederlandse popliefhebbers kan een doorbraak van deze Ierse viermansband niet uitblijven...
(Bron: Arnhemse Courant 09-06-1981)
Zie ik niet gebeuren. Bono heeft gezegd dat ze eind juni in Spanje beginnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
Berichtje op Graz:
[..]
Waarom? Graz zegt niet dat het U2 kan zijn, maar iemand die daar reageert.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
als jordy komt ken je dr iig al 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.
[..]
Ik hoop het zoooooooooooooooooooo ergLily
Doe ik `t voorquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling:
Vampire Weekend
Eagles Of Death Metal
MGMT
Fleet Foxes
White Lies
Bon Iver
De Staat
Als u2 komt zou ik alleen een dagkaart kopen voor de Bruce-Killers-dagquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
U2 zou de entreeprijs naar de 200 euro drukken. Voor U2 alleen leg je al namelijk 1+ miljoen euro neer.
Zeer onwaarschijnlijk dat die geboekt zou worden.
Jaaaaa alle drie graag!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus nu hopen we op greenday , jason mraz en prodigy enzo
Zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:10 schreef Lips het volgende:
Eigenlijk maakt het me ook niet uit wie er komen, ik ga toch
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef 43 het volgende:
Dan mag Eddie Vedder solo de soundtrack van Into the Wild doen. Ook goed
Eddie kan niet in zijn eentje bereiken wat Pearl jam als groep kan.quote:
Dat ckers, wat een geil nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef 43 het volgende:
Dan mag Eddie Vedder solo de soundtrack van Into the Wild doen. Ook goed
http://www.livexs.nl/Joom(...)op-Pinkpop-2009?ed=3quote:
Jan Smeets: Neil Young niet op Pinkpop 2009
Iedereen leek het de afgelopen dagen te kunnen bevestigen: Neil Young zou één van de grote publiekstrekkers op Pinkpop 2009 worden. Jan Smeets ontkrachtte deze geruchten gisteravond echter in LiveXS Radio (luister de podcast). “Neil Young is niet aan de orde voor Pinkpop”, zo liet Smeets in het programma duidelijk weten. Smeets wist verder te melden dat het programma van de 40e editie in concept zo goed als rond is. Alleen zijn de openingsacts nog onduidelijk. Daarnaast liet de jarige festivaldirecteur weten dat de kampeergelegenheid dit jaar wordt uitgebreid.
Eerder werden Bruce Springsteen & The E-Street Band, Depeche Mode, Placebo, Novastar, The Kooks en Franz Ferdinand officieel bevestigd. Het overige programma wordt op 4 maart tijdens de traditionele persconferentie in Paradiso, Amsterdam bekend gemaakt. Wil je daarbij aanwezig zijn? Doe dan mee aan onze prijsvraag.
zal dus wel nachtje eerder kamperen worden ivm de lange zaterdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Frenkel het volgende:
[..]
http://www.livexs.nl/Joom(...)op-Pinkpop-2009?ed=3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |