als jordy komt ken je dr iig al 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen tomaten mee zouden nemen.
[..]
Ik hoop het zoooooooooooooooooooo ergLily
Doe ik `t voorquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling:
Vampire Weekend
Eagles Of Death Metal
MGMT
Fleet Foxes
White Lies
Bon Iver
De Staat
Als u2 komt zou ik alleen een dagkaart kopen voor de Bruce-Killers-dagquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
U2 zou de entreeprijs naar de 200 euro drukken. Voor U2 alleen leg je al namelijk 1+ miljoen euro neer.
Zeer onwaarschijnlijk dat die geboekt zou worden.
Jaaaaa alle drie graag!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus nu hopen we op greenday , jason mraz en prodigy enzo
Zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:10 schreef Lips het volgende:
Eigenlijk maakt het me ook niet uit wie er komen, ik ga toch
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef 43 het volgende:
Dan mag Eddie Vedder solo de soundtrack van Into the Wild doen. Ook goed
Eddie kan niet in zijn eentje bereiken wat Pearl jam als groep kan.quote:
Dat ckers, wat een geil nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef 43 het volgende:
Dan mag Eddie Vedder solo de soundtrack van Into the Wild doen. Ook goed
http://www.livexs.nl/Joom(...)op-Pinkpop-2009?ed=3quote:
Jan Smeets: Neil Young niet op Pinkpop 2009
Iedereen leek het de afgelopen dagen te kunnen bevestigen: Neil Young zou één van de grote publiekstrekkers op Pinkpop 2009 worden. Jan Smeets ontkrachtte deze geruchten gisteravond echter in LiveXS Radio (luister de podcast). “Neil Young is niet aan de orde voor Pinkpop”, zo liet Smeets in het programma duidelijk weten. Smeets wist verder te melden dat het programma van de 40e editie in concept zo goed als rond is. Alleen zijn de openingsacts nog onduidelijk. Daarnaast liet de jarige festivaldirecteur weten dat de kampeergelegenheid dit jaar wordt uitgebreid.
Eerder werden Bruce Springsteen & The E-Street Band, Depeche Mode, Placebo, Novastar, The Kooks en Franz Ferdinand officieel bevestigd. Het overige programma wordt op 4 maart tijdens de traditionele persconferentie in Paradiso, Amsterdam bekend gemaakt. Wil je daarbij aanwezig zijn? Doe dan mee aan onze prijsvraag.
zal dus wel nachtje eerder kamperen worden ivm de lange zaterdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Frenkel het volgende:
[..]
http://www.livexs.nl/Joom(...)op-Pinkpop-2009?ed=3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |