Ja maar het gaat niet meer via Ticketservice, maar via Mojo zelf ... althans.. via buro pinkpop ..quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die e-tickets krijg je alleen als je ze zelf uitprint, je kunt als het goed is je kaarten ook laten opsturen en dan krijg je volgens mij net zoiets als de 'normale' Pinkpoptickets. Tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe met concerkaarten bestellen op internet.
Verkrijgbaar via LiveNationquote:Op zondag 25 januari 2009 20:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet meer via Ticketservice, maar via Mojo zelf ... althans.. via buro pinkpop ..
* Darkestrah heeft geen printer.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die e-tickets krijg je alleen als je ze zelf uitprint, je kunt als het goed is je kaarten ook laten opsturen en dan krijg je volgens mij net zoiets als de 'normale' Pinkpoptickets. Tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe met concerkaarten bestellen op internet.
mojo = livenationquote:Op zondag 25 januari 2009 20:19 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Verkrijgbaar via LiveNation
Dan laat je ze dus opsturen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
* Darkestrah heeft geen printer.
...
.
Waarom zouden ze dan geen normale kaarten kunnen opsturen? Anders bel je ze!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet meer via Ticketservice, maar via Mojo zelf ... althans.. via buro pinkpop ..
Ik probeerde voor een ander concert kaartjes te regelen, en daar begonnen ze ook over e-tickets. Maar ik las daar ook iets dat je bij de Primera de kaarten kon kopen.. Heb je daar ook iets over gelezen, want dan hebben we het over hetzelfde...quote:
ow maar dat zou best kunnen.. ik voorzie alleen problemen voor de meerderheid die e-tickets hebben ...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan geen normale kaarten kunnen opsturen? Anders bel je ze!
voor een jubileumeditie mag dat best een keer...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
Madness .. Neil Young ... Bruce .. ja, het wordt een festival voor de wat oudere medemens. Nix tegen oudere bands hoor, maar ik verwacht dit jaar niet veel dikke rijen voor het podium...(meer dronkuh oudjes die hun jeugd willen herbeleven en helemaal los gaan qua alcohol ..)
Vķķr Bruce, zegt meneer Smeets net @ 3FM.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:38 schreef Dupje het volgende:
Maar nou is het nog niet bekend op welke plek The Killers staan...
quote:THE KILLERS en FRANZ FERDINAND
smaakmakers op jubileum Pinkpop
De winnaar van de jaarlijkse "gouden tip" was dit jaar de Amerikaanse band THE KILLERS. Zoals eerder vermeld kwamen dit jaar meer dan 15.000 unieke stemmen binnen; een record. Net als vorig jaar is het de organisatie gelukt om deze nummer één te kunnen strikken. Een andere "gouden tip" die geboekt is, is de Schotse band FRANZ FERDINAND. Daarmee zijn een zestal interessante publiekstrekkers prijsgegeven t.w. op zaterdag 30 mei BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND en THE KILLERS op het hoofdpodium, zondag 31 mei op datzelfde hoofdpodium DEPECHE MODE en PLACEBO en op Pinkstermaandag 1 juni FRANZ FERDINAND en THE KOOKS. Ook het eerder uitgelekte NOVASTAR kan de organisatie bevestigen. NOVASTAR moest vorig jaar helaas het optreden op Pinkpop annuleren maar komt dat nu dubbel en dwars goed maken. Er zullen nu nog minstens 33 groepen volgen, welke pas bekend gemaakt zullen worden op de feestelijke perspresentatie in Paradiso Amsterdam op woensdag 4 maart a.s.
THE KILLERS en FRANZ FERDINAND
Een van de grootste hits op dit moment is de single ‘Human’ van THE KILLERS. De band uit Las Vegas brak in 2003 door met hun debuutalbum "Hot Fuss" met daarop grote hits als ‘Somebody Told Me’ en ‘Mr.Brightside’. Hun tweede album "Sam's Town" werd met platina bekroond. Nu zijn de mannen terug met het album "Day & Age". Het geplande optreden in de HMH op 12 maart a.s. was binnen een uur uitverkocht. De Schotse band FRANZ FERDINAND stond al eerder op Pinkpop in 2004 en 2006. Dat was naar aanleiding van de eerste 2 succesvolle albums "Franz Ferdinand" en "You Could Have It So Much Better". Op 26 januari komt het derde album "Tonight" uit die in de voorbesprekingen al de hemel in is geprezen. De eerste single van dit album ‘Ulysses’ wordt al grijs gedraaid op de radio. Het album staat vol van dansbare popnummers. Een must voor het feest op de 40ste Pinkpop.
voor programma van bruce dacht ik te horenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:38 schreef Dupje het volgende:
Maar nou is het nog niet bekend op welke plek The Killers staan...
Waarom zou het geen PP materiaal zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het zijn allemaal leuke en grote namen, al vind ik de muziek best leuk, ik vind het geen pinkpop materiaal.
Killers vind ik wel leuk, (behalve die nieuwe crap plaat human) maar niet leuk genoeg om een kaartje te kopen...
Ik hoop dat er nog een knaller bij komt...
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het zijn allemaal leuke en grote namen, al vind ik de muziek best leuk, ik vind het geen pinkpop materiaal.
Killers vind ik wel leuk, (behalve die nieuwe crap plaat human) maar niet leuk genoeg om een kaartje te kopen...
Ik hoop dat er nog een knaller bij komt...
Gast, er zijn 6 namen bekend. Het programma bestaat uit zo'n 40 bands he.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm tjah ja,, hmm
Tis allemaal wel aardig, maar om nou te zeggen ik ga meteen in de rij liggen, vind Novastar en Franz Ferdinand weinig boeiend, Bruce met zn 3 uurs showDepeche Mode ook niet meer wat t geweest is, en om nou alleen voor The Killers te gaan. Denk dat ik t eens op Werchter ga kijken of jaartje oversla
Wat een negatieve instelling heb jij! Ben blij dat je niet komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
I know, maar dit zullen wel de headliners zijn, Jan kan wel roepen dat hij nog 'zoveel in de pijpleiding heeft zitten', maar de echt grote jongens (of meisjes) komen echt geen 2e of 3e viool spelen hoor
ik snap dat gehannes niet van mensen. Zoals gezegd dit is misschien pas 1/5 deel. Er komt nog genoeg aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
I know, maar dit zullen wel de headliners zijn, Jan kan wel roepen dat hij nog 'zoveel in de pijpleiding heeft zitten', maar de echt grote jongens (of meisjes) komen echt geen 2e of 3e viool spelen hoor
ja stel je voor, het zou toch de stemming van die andere 59.999 mensen wel beinvloedenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling heb jij! Ben blij dat je niet komt.
ja neem metallica ook nog maar een keer als je het toch goed doetquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
jaja.. nog ff en U2 komt ook langs
hebben toch ook een nieuwe plaat?
"we gaan wel over budget heen, mar dat mag wel een keertje" doe het dan goed![]()
Oasis!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Blur!
Take That!quote:
ik zou dr juist voor thuis blijvenquote:
Jij noemt ons huillies, maar volgens mij ben jij degene die nu al zit te huilen over de programmering....terwijl er nog tientallen bands bij komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin na al die huilies hier toch maar te overwegen wel te gaan
REM, U2, the Police....quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
doe dan een best of pinkpop:
Metallica, RHCP, Pearl Jam, Foo Fighters, Greenday etc
als ze dat doen dan ga ik wel ...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
doe dan een best of pinkpop:
Metallica, RHCP, Pearl Jam, Foo Fighters, Greenday etc
Ja okay dat is duidelijk maar dan nog kunnen mensen hun smaak toch funderen. Waarom is een band die een soort mixje maakt tussen Fisscher Z. en Talking Heads zo interessant. (dat zou trouwens leuk zijn in de line-up talking heads en Fisscher Z)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef morgane het volgende:
Omdat ze nou eenmaal een andere smaak hebben dan jij?
Dour, ATP en Lowlands zo af en toe ook nog (Roadburn laat ik maar even buiten de discussie omdat dat festival wat te puur op stoner en doom gericht is). Wat mij betreft mag pinkpop het elk jaar wel op save spelen kunnen de andere festivals mooi op zoek gaan naar vernieuwende acts.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja okay dat is duidelijk maar dan nog kunnen mensen hun smaak toch funderen. Waarom is een band die een soort mixje maakt tussen Fisscher Z. en Talking Heads zo interessant. (dat zou trouwens leuk zijn in de line-up talking heads en Fisscher Z)
Verder vind ik het gewoon raar
En waar zijn de nieuwe namenDingen die mensen niet kennen, verassingen.
Laatste jaren is Pinkpop sowieso weinig verrassend geweest, niet echt hele onbekende dingen, vaak wel een handvol bandjes die bij het grote publiek misschien een verrassing waren, maar bij de 'kenners' al bekend warenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja okay dat is duidelijk maar dan nog kunnen mensen hun smaak toch funderen. Waarom is een band die een soort mixje maakt tussen Fisscher Z. en Talking Heads zo interessant. (dat zou trouwens leuk zijn in de line-up talking heads en Fisscher Z)
Verder vind ik het gewoon raar
En waar zijn de nieuwe namenDingen die mensen niet kennen, verassingen.
Kaiser Chiefs en Bloc Party zijn er wel ontdekt voor het grote publiek. (en nee, LL was niet eerder met deze bands, maar er zijn nog altijd mensen die dat denken) Maar qua vernieuwing blijven ze de laatste jaren wel wat achter, dat klopt. Komt ook mede omdat de concurrentie tov 10-20 jaar geleden enorm is toegenomen, door de enorme toename van het aantal festivals.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatste jaren is Pinkpop sowieso weinig verrassend geweest, niet echt hele onbekende dingen, vaak wel een handvol bandjes die bij het grote publiek misschien een verrassing waren, maar bij de 'kenners' al bekend waren
greenday heeft wel een world tour rond die tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 12:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze dat doen dan ga ik wel ...
er komt inderdaad een world tour aan en het nieuwe album komt in de lente uit. Mooi voor een plekje zo voor de maandag afsluiterquote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
greenday heeft wel een world tour rond die tijd
man als hun toch zouden komen
vooraan zal ik staan , en dan ook echt VOORAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |