Hier niet hoor. Hier is zomer lekker doen waar ik zin in heb en ondertussen verder trainen.quote:
arm-oefeningen in een FB-schema?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Rigital het volgende:
M.b.t. mijn FB schema: ik doe het nu 2-3 weken en het bevalt mij goed.
Niet iedereen is te spreken over mijn schema: wat vinden jullie een goed FB schema?
5x5, HST en Rippetoequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Rigital het volgende:
M.b.t. mijn FB schema: ik doe het nu 2-3 weken en het bevalt mij goed.
Niet iedereen is te spreken over mijn schema: wat vinden jullie een goed FB schema?
heerlijk die zomer; studeren in de UB, eind van de middag de gym in, alle baco bois die het al lang weer hebben opgegeven, geen spoorstudenten die je lastig vallen, alleen enkele diehards die wel in een te warm hok komen trainen en lekker naar huis fietsen in je korte broek en shirtje.quote:
Zwaar maar weinigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef zquing het volgende:
Hoe doen jullie dat, meer benchen? Squat kan ik 180, DL 160, maar op de bench kom ik echt niet verder dan 90 en military press wil ook echt niet hoger dan 50
Ja, dat komt vooral omdat ik toen ik nog een beginner was (en dus noob) me vooral focuste op borst, want als puberjoch wil je natuurlijk dikke pecs enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef Rejected het volgende:
Net als bij mij een hoge bench in vergelijking met squat en deadlift.
Maar aardige stats hoor, deadlift kan makkelijk wel iets hoger als je het elke week doet.
Inderdaad even wat minder vaak drukken (dus bijvoorbeeld 5x ipv 8x) en dan echt langzaam opbouwen. Als je vandaag 90 kg 8x kan, kun je er volgende week wel 92,5 maar dan 7x. En weer later 95 kg maar dan 5x of 6x. Als je terug wil naar 8x dan is dit ook op te bouwen zodra je geen moeite meer hebt met 95 kg 5x. Gewoon experimenteren, er bestaan wel allerlei methodes op het internet maar je moet echt vooral experimenteren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef zquing het volgende:
Hoe doen jullie dat, meer benchen? Squat kan ik 180, DL 160, maar op de bench kom ik echt niet verder dan 90 en military press wil ook echt niet hoger dan 50
meer doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef zquing het volgende:
Shit man 6 dagen cardio, that's the way to do it! Respectquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef poffu het volgende:
cutten! morgen eindelijk beginnen met een heer cutschema6 dagen cardio + 3 dagen krachttraining, chill schema en lekkere recepten, beachproofover 2 maanden
Is ondertussen al m'n derde account ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:09 schreef Rejected het volgende:
Geniet er nog maar van.
Goede username en onderschrift
http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises.htmquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Wat raden jullie overigens aan voor de buikspieren? Dat vind ik echt de vervelendste spiergroep om te trainen. Dus ik zou graag wat afwisseling hiermee willen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |