Gheheh, die ga ik eens lekker laten schrikkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha die had ik gisteren ook, heb nog wel screens, komt er op neer dat hij me anaal wou nemen (14) voor 500 euro, zn naam is pieterjan dewilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
Die naam van jou ook he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Rumille het volgende:
B-B-B-BEEET
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef MacorgaZ het volgende:hij heeft nog een vriendin ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
![]()
Ja maar dr was toch zon topic van breezah-achtige meisjes hier. Dat zal mij een eind op weg helpenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon googlen, 4chan is trouwens handig voor de naakt foto's
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef MacorgaZ het volgende:Mja, ik vind een 19-jarige die een meisje van 15 wel naakt wil zien als ze dat aanbiedt, nou niet wereldschokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
Die reactie hierboven over een '10 jarige' daarentegen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken wel wat breezersletjes. En nee geen zusje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die naam van jou ook he.![]()
Je hebt zeker een jonger zusje? (zo ja: foto's en hyves aub)
SCREENSHOT !quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef RicardoSmit het volgende:
Fucking ziek, ik heet nog steeds s44rTjUh_10jaar, en ben nu aan het chatten met iemand die heet man_29jaar, en hij vraagt of ik veel vriendjes heb :S
gewoon weer opnieuw ingaan, is geen probleemquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:04 schreef Lentigo het volgende:
ik ben gewoon gekickt van de Nederlandse jipii, omdat ik hoerig doe! :|
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat is sperma op zijn been._!
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat is sperma op zijn been._!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?
Ja kom maarquote:
Hij was 29 jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?
Hij denkt serieus na over 2000 euro voor 25 minuten LOLquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha die had ik gisteren ook, heb nog wel screens, komt er op neer dat hij me anaal wou nemen (14) voor 500 euro, zn naam is pieterjan dewilde
quote:Stefan zegt:
heb je wel is iets gedaan bij een jongen ?
Anne (K)(K)Juliaaa && Els (L)(R)(F):Dluv u 4 ever!!BF! wzntb! (L)(L) zegt:
alleen nog getrokken
ben ook nog maar 14 he
Stefan zegt:
jaa weet ikgeeft ook niet hoor
Stefan zegt:
en hij ook iets bij jou ?
beetje aan mn borsten zitten
Stefan zegt:
lekker
vind je?
Stefan zegt:
ja
zijn ook al redelijk groot, groter dan andere meisjes uit mn voetbalteam
Stefan zegt:
hmmm
Stefan zegt:
kwam hij snel klaar toen je hem trok ?
Ik weet al dat hij in brabant woont. Moet alleen effe kijken of ik idd meer te weten kan komen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van gegevens proberen te krijgen en politie bellen.. Doe s? Superziek..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Lentigo het volgende:
Vraag of hij een paard heeft wat je kunt lenen ofzo
Maak je toch 'stiekem' msn aan! Als stiekeme stoere meidquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef RicardoSmit het volgende:
Hmm, jammer dat ik zo geen nep mailadres heb, hij valt nu beetje stil nu ik zeg dat ik pas msn mag als ik 12 bent
duurt dan nog wel even, want ze komen nu nog met zijn tienen tegelijk :pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef vlug het volgende:
over een tijdje zit daar geen één pedo meer op want die weten dat de helft wat daar op zit fokkers zijn
Wat is je emailadres dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke heb ook een email gemaakt.
Ik weet alleen serieus niet wat ik als msn naam moet![]()
Cynthia - ik hou van mn vriendinnetjuhhh, met een hele zooi emoticons erbijquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke heb ook een email gemaakt.
Ik weet alleen serieus niet wat ik als msn naam moet![]()
Friends 4 live! (F)(F)(F)(L)(L)(K)(K)(K)(L) Morguh naar Carmen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Cynthia - ik hou van mn vriendinnetjuhhh, met een hele zooi emoticons erbij
ON-GE-LO-FE-LIJKquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Kjelleke het volgende:
haha, dit is echt ongelovelijk, dat dit kan in Nederland!
Net ook zo'n kerel bang gemaakt, gezegd dat ik voor SBS 6 werkte voor Undercover in Nederland, maar dat hij de dans ontsprong omdat het een Belgische site wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Kjelleke het volgende:
haha, dit is echt ongelovelijk, dat dit kan in Nederland!
ik heb me echt rotgelachenquote:
Waarom toch altijd die 21 centimeter? Daar wordt je echt mee doodgegooid de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Starzky het volgende:
max zegt:
nouja hij staat recht dus
sanne zegt:
is die groot?
max zegt:
32
max zegt:
21 sorry
_o- overdrijven is ook een vak
dat zijn internet cmquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die 21 centimeter? Daar wordt je echt mee doodgegooid de laatste tijd.
(Op het internet dan he)
Ja, uitleg staat in vorige topic ergens halverwege.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef vlug het volgende:
Even een noob vraagje, kan ik ook twee msn's openen? mijn eigen en een fake?
Inderdaad, die hoeven van mij ook niet in dit topicquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, ik vind een 19-jarige die een meisje van 15 wel naakt wil zien als ze dat aanbiedt, nou niet wereldschokkend.
Die reactie hierboven over een '10 jarige' daarentegen![]()
![]()
![]()
whehehe nu kan je mij opvegenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
Juliaa xx (F)(L) zegt:
ik moet mezelf even opvegen
(F)Bart(F) zegt:
ok, maar niet te lang he
![]()
![]()
Briljant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
Bart(F) zegt:
dan richt je je cam niet op je haar, maar op je borsten
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihi
(F)Bart(F) zegt:
of durf je dat niet?
Juliaa xx (F)(L) zegt:
maar dan moet ik even kijken of mijn binaire toekomst wel goed op elkaar is afgestemd met mars waardoor ik niet ongesteld raak over een uur :-O
Juliaa xx (F)(L) zegt:
(F)Bart(F) zegt:
dan nog heeft dat niks met je borsten te maken
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Ja maar dan kan ik toch niet goed zitten
(F)Bart(F) zegt:
maar das over een uur pas, dus nu kan het wel
*
* (F)Bart(F) nodigt je uit om de webcam inschakelen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
Juliaa xx (F)(L) zegt:oke wacht even
Juliaa xx (F)(L) zegt:
ik moet mezelf even opvegen
(F)Bart(F) zegt:
ok, maar niet te lang he
![]()
![]()
Kan het niet vindenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, uitleg staat in vorige topic ergens halverwege.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ernstig dat er gasten zijn die op deze manier hier 'genoegdoening' uit halen...
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb je het nu over ons of de pedo's?
Zoek even op google een programmaatje dat Multi-msn heet, de link weet ik ook niet namelijk.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.
Noem die 'even foute' gedachten dan gewoon ipv dat te insinueren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.
Vrees niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Neuu, ik vind het gewoon lache.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Noem die 'even foute' gedachten dan gewoon ipv dat te insinueren.
Nu leg je het verkeerd uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?
Nee maar andersom wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?
Uitlokken? Wij springen in op het aanbod. Wij bewijzen al die pedo's in de dop een goede dienst. Gratis prostituee's, dat zijn we! Je reinste filantropie wat ik je brom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
ik doe mij voor als 13 of 15 jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Uitlokken? Wij springen in op het aanbod. Wij bewijzen al die pedo's in de dop een goede dienst. Gratis prostituee's, dat zijn we! Je reinste filantropie wat ik je brom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |