Gheheh, die ga ik eens lekker laten schrikkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha die had ik gisteren ook, heb nog wel screens, komt er op neer dat hij me anaal wou nemen (14) voor 500 euro, zn naam is pieterjan dewilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
Die naam van jou ook he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Rumille het volgende:
B-B-B-BEEET
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef MacorgaZ het volgende:hij heeft nog een vriendin ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
![]()
Ja maar dr was toch zon topic van breezah-achtige meisjes hier. Dat zal mij een eind op weg helpenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon googlen, 4chan is trouwens handig voor de naakt foto's
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef MacorgaZ het volgende:Mja, ik vind een 19-jarige die een meisje van 15 wel naakt wil zien als ze dat aanbiedt, nou niet wereldschokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee, alleen een bekenning.
Die reactie hierboven over een '10 jarige' daarentegen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken wel wat breezersletjes. En nee geen zusje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die naam van jou ook he.![]()
Je hebt zeker een jonger zusje? (zo ja: foto's en hyves aub)
SCREENSHOT !quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef RicardoSmit het volgende:
Fucking ziek, ik heet nog steeds s44rTjUh_10jaar, en ben nu aan het chatten met iemand die heet man_29jaar, en hij vraagt of ik veel vriendjes heb :S
gewoon weer opnieuw ingaan, is geen probleemquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:04 schreef Lentigo het volgende:
ik ben gewoon gekickt van de Nederlandse jipii, omdat ik hoerig doe! :|
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat is sperma op zijn been._!
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat is sperma op zijn been._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |