quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?
Ja kom maarquote:
Hij was 29 jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Mag ik wel even benadrukken dat jij dus eigenhandig een oud mannetje hebt klaargepraat?
Hij denkt serieus na over 2000 euro voor 25 minuten LOLquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha die had ik gisteren ook, heb nog wel screens, komt er op neer dat hij me anaal wou nemen (14) voor 500 euro, zn naam is pieterjan dewilde
quote:Stefan zegt:
heb je wel is iets gedaan bij een jongen ?
Anne (K)(K)Juliaaa && Els (L)(R)(F):Dluv u 4 ever!!BF! wzntb! (L)(L) zegt:
alleen nog getrokken
ben ook nog maar 14 he
Stefan zegt:
jaa weet ikgeeft ook niet hoor
Stefan zegt:
en hij ook iets bij jou ?
beetje aan mn borsten zitten
Stefan zegt:
lekker
vind je?
Stefan zegt:
ja
zijn ook al redelijk groot, groter dan andere meisjes uit mn voetbalteam
Stefan zegt:
hmmm
Stefan zegt:
kwam hij snel klaar toen je hem trok ?
Ik weet al dat hij in brabant woont. Moet alleen effe kijken of ik idd meer te weten kan komen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef Lentigo het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van gegevens proberen te krijgen en politie bellen.. Doe s? Superziek..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Lentigo het volgende:
Vraag of hij een paard heeft wat je kunt lenen ofzo
Maak je toch 'stiekem' msn aan! Als stiekeme stoere meidquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef RicardoSmit het volgende:
Hmm, jammer dat ik zo geen nep mailadres heb, hij valt nu beetje stil nu ik zeg dat ik pas msn mag als ik 12 bent
duurt dan nog wel even, want ze komen nu nog met zijn tienen tegelijk :pquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef vlug het volgende:
over een tijdje zit daar geen één pedo meer op want die weten dat de helft wat daar op zit fokkers zijn
Wat is je emailadres dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke heb ook een email gemaakt.
Ik weet alleen serieus niet wat ik als msn naam moet![]()
Cynthia - ik hou van mn vriendinnetjuhhh, met een hele zooi emoticons erbijquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke heb ook een email gemaakt.
Ik weet alleen serieus niet wat ik als msn naam moet![]()
Friends 4 live! (F)(F)(F)(L)(L)(K)(K)(K)(L) Morguh naar Carmen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Cynthia - ik hou van mn vriendinnetjuhhh, met een hele zooi emoticons erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |