ON-GE-LO-FE-LIJKquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Kjelleke het volgende:
haha, dit is echt ongelovelijk, dat dit kan in Nederland!
Net ook zo'n kerel bang gemaakt, gezegd dat ik voor SBS 6 werkte voor Undercover in Nederland, maar dat hij de dans ontsprong omdat het een Belgische site wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Kjelleke het volgende:
haha, dit is echt ongelovelijk, dat dit kan in Nederland!
ik heb me echt rotgelachenquote:
Waarom toch altijd die 21 centimeter? Daar wordt je echt mee doodgegooid de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Starzky het volgende:
max zegt:
nouja hij staat recht dus
sanne zegt:
is die groot?
max zegt:
32
max zegt:
21 sorry
_o- overdrijven is ook een vak
dat zijn internet cmquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die 21 centimeter? Daar wordt je echt mee doodgegooid de laatste tijd.
(Op het internet dan he)
Ja, uitleg staat in vorige topic ergens halverwege.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef vlug het volgende:
Even een noob vraagje, kan ik ook twee msn's openen? mijn eigen en een fake?
Inderdaad, die hoeven van mij ook niet in dit topicquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, ik vind een 19-jarige die een meisje van 15 wel naakt wil zien als ze dat aanbiedt, nou niet wereldschokkend.
Die reactie hierboven over een '10 jarige' daarentegen![]()
![]()
![]()
whehehe nu kan je mij opvegenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
Juliaa xx (F)(L) zegt:
ik moet mezelf even opvegen
(F)Bart(F) zegt:
ok, maar niet te lang he
![]()
![]()
Briljant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
Bart(F) zegt:
dan richt je je cam niet op je haar, maar op je borsten
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihi
(F)Bart(F) zegt:
of durf je dat niet?
Juliaa xx (F)(L) zegt:
maar dan moet ik even kijken of mijn binaire toekomst wel goed op elkaar is afgestemd met mars waardoor ik niet ongesteld raak over een uur :-O
Juliaa xx (F)(L) zegt:
(F)Bart(F) zegt:
dan nog heeft dat niks met je borsten te maken
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Ja maar dan kan ik toch niet goed zitten
(F)Bart(F) zegt:
maar das over een uur pas, dus nu kan het wel
*
* (F)Bart(F) nodigt je uit om de webcam inschakelen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
Juliaa xx (F)(L) zegt:oke wacht even
Juliaa xx (F)(L) zegt:
ik moet mezelf even opvegen
(F)Bart(F) zegt:
ok, maar niet te lang he
![]()
![]()
Kan het niet vindenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, uitleg staat in vorige topic ergens halverwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |