quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ernstig dat er gasten zijn die op deze manier hier 'genoegdoening' uit halen...
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb je het nu over ons of de pedo's?
Zoek even op google een programmaatje dat Multi-msn heet, de link weet ik ook niet namelijk.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.
Noem die 'even foute' gedachten dan gewoon ipv dat te insinueren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over jullie, want ik vraag mij af welke gedachten jullie erbij hebben en ik vrees even foute.
Vrees niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Neuu, ik vind het gewoon lache.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Noem die 'even foute' gedachten dan gewoon ipv dat te insinueren.
Nu leg je het verkeerd uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?
Nee maar andersom wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Jullie noemen het volkomen normaal dat een stel semivolwassen gasten zich voordoen als 14 jarige meisjes om sexchats uit te lokken?
Uitlokken? Wij springen in op het aanbod. Wij bewijzen al die pedo's in de dop een goede dienst. Gratis prostituee's, dat zijn we! Je reinste filantropie wat ik je brom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
ik doe mij voor als 13 of 15 jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Uitlokken? Wij springen in op het aanbod. Wij bewijzen al die pedo's in de dop een goede dienst. Gratis prostituee's, dat zijn we! Je reinste filantropie wat ik je brom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |