abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:15:12 #251
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101079168
Is die Timo de zoon van?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:16:51 #252
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101079217
Schneider?
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:17:46 #253
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101079247
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu werkt het weer
Enjoy :)
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_101080315
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Rory78 het volgende:
Jong, die Robin Frijns gaat hendig goed, manne.. :)
Die lijkt dat te gaan doen wat hem echt verder brengt, namelijk het pakken van een aansprekende titel.
pi_101085101
Inderdaad, Big-Ern..
Maar dan komt hij wel voor de voorlopig lastigste keuze in zijn nog jonge carrière te staan: what's next? F3, GP3, F2? Ik zou voor GP3 gaan..
pi_101086630
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef Rory78 het volgende:
Inderdaad, Big-Ern..
Maar dan komt hij wel voor de voorlopig lastigste keuze in zijn nog jonge carrière te staan: what's next? F3, GP3, F2? Ik zou voor GP3 gaan..
Is hij ook al geen regerend formula BMW kampioen? GP3 of Euroseries F3, maar liever GP3. Van de Euroseries is niet zoveel meer van over, dan nog liever het Brits F3 kampioenschap. Het Duits F3 kampioenschap moet ie niet doen als het even kan. Lukt dat allemaal niet dan World Series by Renault en als allerlaatste optie die Duits F3 kampioenschap. Het overstappen naar GP2 nog niet. Die stap zal te groot zijn.
pi_101088963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Is hij ook al geen regerend formula BMW kampioen? GP3 of Euroseries F3, maar liever GP3. Van de Euroseries is niet zoveel meer van over, dan nog liever het Brits F3 kampioenschap. Het Duits F3 kampioenschap moet ie niet doen als het even kan. Lukt dat allemaal niet dan World Series by Renault en als allerlaatste optie die Duits F3 kampioenschap. Het overstappen naar GP2 nog niet. Die stap zal te groot zijn.
Ja, hij was Formule BMW kampioen.

En het Formule Renault 3.5 kampioenschap wordt door sommige teams (o.a. Red Bull, die daar zo ongeveer alle coureurs vandaan halen of erin laten rijden) als beter geacht dan de GP2, en het is een logische stap vanuit de Formule Renault 2.0 (beide onderdeel van de WSR cyclus).

Maar ook GP3 en Formule 3 Euroseries samen zou kunnen, net zoals Nigel Melker nu al doet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_101089120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja, hij was Formule BMW kampioen.

En het Formule Renault 3.5 kampioenschap wordt door sommige teams (o.a. Red Bull, die daar zo ongeveer alle coureurs vandaan halen of erin laten rijden) als beter geacht dan de GP2, en het is een logische stap vanuit de Formule Renault 2.0 (beide onderdeel van de WSR cyclus).

Maar ook GP3 en Formule 3 Euroseries samen zou kunnen, net zoals Nigel Melker nu al doet.
Dat heeft ie wel voor op de andere talenten, hij heeft al 2 internationale formule klasses gewonnen.
pi_101090136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Klonk het volgende:
Is die Timo de zoon van?
Ja! (als je Jan bedoelt).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:02:06 #260
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101090215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja! (als je Jan bedoelt).
Dat bedoel ik en had ik ff wat helderder neer kunnen zetten :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:32:58 #261
184465 Migue
Sensuele man
pi_101096370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:

Maar ook GP3 en Formule 3 Euroseries samen zou kunnen, net zoals Nigel Melker nu al doet.
Dat is wel zo verstandig, om GP3 te combineren met iets anders. GP3 alleen is een domme keuze, veel te competitief en veel te weinig tijd op de baan om achterstand nog in te halen. Maar GP3 is ook enorm duur, ik zie Frijns dat niet zo gemakkelijk doen in combinatie met een andere raceklasse, dus verwacht hem volgend jaar ook echt niet in GP3. Euro Series misschien, maar FR3.5 is de logische volgende stap, Kevin Korjus laat dit seizoen zien waarom.
pi_101139978
Klopt, WSbR 3.5 was ik even vergeten.. Misschien zelfs de beste optie! ;)
pi_101148371
Pfff, die talentloze Tung in de Indy Cars.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:07:50 #264
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101149797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Big-Ern het volgende:
Pfff, die talentloze Tung in de Indy Cars.
de voorspelling dat ie de muur in zou gaan met de 500 is helaas wel uitgekomen...
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_101193141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef johnplayer het volgende:

[..]

de voorspelling dat ie de muur in zou gaan met de 500 is helaas wel uitgekomen...
Inclusief zijn talentvolle vervanger Simon Pagenaud. Dat zegt dus niets over het gebrek aan talent van Tung, die met de snelheid die hij toonde op de oval voordat hij crashte, zich makkelijk had gekwalificeerd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:33:35 #266
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101203114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Inclusief zijn talentvolle vervanger Simon Pagenaud. Dat zegt dus niets over het gebrek aan talent van Tung, die met de snelheid die hij toonde op de oval voordat hij crashte, zich makkelijk had gekwalificeerd.
Tja, dat is zeker zo... maar in de autosport wekt het "wat als..." helaas niet...
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:19:43 #267
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101224766
Beitske Visser is zometeen op EenVandaag te zien en te horen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_101256849
'Adrian Sutil en Giedo van der Garde mogelijke vervangers van Barrichello'

Rubens Barrichello zit op de schopstoel bij Williams, zo schrijft het Finse dagblad Turun Sanomat. De Braziliaan wil graag nog langer actief blijven bij het Britse team, maar volgens hem zoekt het team een coureur die geld mee kan brengen. De financiële situatie bij Williams zou namelijk niet rooskleurig zijn.

"Ik heb drie weken gewacht, maar heb verder geen contact meer gehad met het team over volgend jaar", vertelde Barrichello tegen Turun Sanomat. "Ik wil graag bij het team blijven en heb ze mijn voorwaarden voorgelegd. Ik ben zelfs bereid om een tweejarig contract te tekenen. Misschien zijn de financiële problemen wel te groot."

Volgens Turun Sanomat zijn Adrian Sutil en Giedo van der Garde twee opties voor volgend jaar om voor Williams te racen. De Nederlander zou het meeste geld meenemen. Technisch directeur Sam Michael noemde ook de naam van testrijder en GP3-kampioenschapsleider Valtteri Bottas. "Het is lastig voor een coureur om te laten zien wat hij in zijn mars heeft als er niet getest kan worden. Williams heeft in ieder geval besloten om Valtteri tijdens de Young Driver Tests te laten rijden. Hij heeft zeker een toekomst in de Formule 1, al weet ik niet of dat bij Williams zal zijn."
http://www.f1today.nl/201(...)van-barrichello.html

En het speculeren is begonnen.....
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:03:14 #269
184465 Migue
Sensuele man
pi_101259574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Big-Ern het volgende:
Pfff, die talentloze Tung in de Indy Cars.
Ja, verkeerd topic ook, deze topic is alleen voor talenten. Wel een mooie auto.
pi_101281897
Giedo van der Garde stoeltje in de F1; Marcel Boekhoorn gelinkt aan Lotus Renault
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 augustus 2011 09:08 - Print artikel


Silly Season is in volle gang. De Nederlandse miljonair Marcel Boekhoorn wordt gelinkt aan Lotus Renault GP. Het F1-team, dat in handen is van investeringsmaatschappij Genii Capital van Gérard Lopez en Eric Lux, zou in grote financiële problemen verkeren. Boekhoorn, die schoonvader van Giedo van der Garde is, zou volgens de Telegraaf benaderd zijn door David Richards, die op zijn beurt één van de gegadigden is om het F1 team over te nemen.

Met deze constructie zou de Formule 1 wel heel dichtbij komen voor Giedo van der Garde, die vorig jaar al in de race om een F1-stoeltje was.

Van der Garde begon op jeugdige leeftijd in de karts, met als hoogtepunt het behalen van de wereldtitel karting in de Formule Super A. Vervolgens maakte hij zijn autosport debuut met het gerenommeerde Van Amersfoort Racing in de Formule Renault 2L.

Daarna volgde de Formule 3 Euroseries en de GP2 als tussenstation naar zijn ultieme doel. Hopelijk kan Van der Garde in 2012 zijn
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=35206
  Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 11:18:36 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_101281942
Ik zie van der Garde alleen bij Williams instappen als Bianchi niet boven hem eindigt in het WK. De plek van Barrichello is een van de weinige vrije plaatsen.

En bij Lotus Renault zou hij naast Grosjean gaan rijden? Lijkt me vreemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:17:33 #272
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101283138
GvdG bij Williams lijkt me sterk, en evengoed bij Renault lijkt me sterk. Vergeet niet dat Grosjean een coureur uit de stal van Renault/Gravity is. Huidige GP2 kampioen, en die zijn allemaal (op Pantano na) doorgestroomd naar de F1. De eerste die dus aanspraak maakt bij 1 van die 2 teams is dus Grosjean. Zeker als je bedenkt dat Williams volgend jaar weer met Renault motoren gaat rijden, en als er geen plaatje over is bij Renault, dan gaan die echt wel druk uitoefenen bij Williams om Grosjean daar onder te plaatsen. Onder het motto ''buying the engine with 50% sale''.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101331257
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
GvdG bij Williams lijkt me sterk, en evengoed bij Renault lijkt me sterk. Vergeet niet dat Grosjean een coureur uit de stal van Renault/Gravity is. Huidige GP2 kampioen, en die zijn allemaal (op Pantano na) doorgestroomd naar de F1. De eerste die dus aanspraak maakt bij 1 van die 2 teams is dus Grosjean. Zeker als je bedenkt dat Williams volgend jaar weer met Renault motoren gaat rijden, en als er geen plaatje over is bij Renault, dan gaan die echt wel druk uitoefenen bij Williams om Grosjean daar onder te plaatsen. Onder het motto ''buying the engine with 50% sale''.
Je vergeet, dat als zijn schoonvader geld in Lotus Renault GP gaat pompen, de situatie heel anders is. Dan maakt hij wel degelijk een kans om daar te rijden. Mits Kubica niet terugkomt, want zowel hij als Petrov hebben nog een contract voor volgend jaar.

En Gravity heeft niets te zeggen over de motorenleveranties aan Williams, omdat Renault slechts naamgever is van het team en geen eigenaar meer. Nu Team Lotus zijn naam gaat veranderen naar Caterham, zou de naam Renault volgend jaar wel eens alleen als motorenleverancier in de F1 kunnen voorkomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_101331383
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Big-Ern het volgende:
Giedo van der Garde stoeltje in de F1; Marcel Boekhoorn gelinkt aan Lotus Renault
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 augustus 2011 09:08 - Print artikel


Silly Season is in volle gang. De Nederlandse miljonair Marcel Boekhoorn wordt gelinkt aan Lotus Renault GP. Het F1-team, dat in handen is van investeringsmaatschappij Genii Capital van Gérard Lopez en Eric Lux, zou in grote financiële problemen verkeren. Boekhoorn, die schoonvader van Giedo van der Garde is, zou volgens de Telegraaf benaderd zijn door David Richards, die op zijn beurt één van de gegadigden is om het F1 team over te nemen.

Met deze constructie zou de Formule 1 wel heel dichtbij komen voor Giedo van der Garde, die vorig jaar al in de race om een F1-stoeltje was.

Van der Garde begon op jeugdige leeftijd in de karts, met als hoogtepunt het behalen van de wereldtitel karting in de Formule Super A. Vervolgens maakte hij zijn autosport debuut met het gerenommeerde Van Amersfoort Racing in de Formule Renault 2L.

Daarna volgde de Formule 3 Euroseries en de GP2 als tussenstation naar zijn ultieme doel. Hopelijk kan Van der Garde in 2012 zijn
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=35206
Ze vergeten dat Giedo in 2008 WSR Formule Renault 3.5 kampioen was, dezelfde klasse als waarin Kubica, Vettel, Alguersuari en Ricciardo reden voordat ze in de F1 terecht kwamen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_101331739
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je vergeet, dat als zijn schoonvader geld in Lotus Renault GP gaat pompen, de situatie heel anders is. Dan maakt hij wel degelijk een kans om daar te rijden. Mits Kubica niet terugkomt, want zowel hij als Petrov hebben nog een contract voor volgend jaar.

En Gravity heeft niets te zeggen over de motorenleveranties aan Williams, omdat Renault slechts naamgever is van het team en geen eigenaar meer. Nu Team Lotus zijn naam gaat veranderen naar Caterham, zou de naam Renault volgend jaar wel eens alleen als motorenleverancier in de F1 kunnen voorkomen.
Moet het allemaal nog zien. Boekhoorn investeert in zaken waarvan hij denkt dat ze uiteindelijk geld opleveren. Een F1 team kost doorgaans geld, erg veel geld zelfs. Ik denk dat je er akelig van wordt als je zou weten wat zo'n Vijay Mallya in het half Nederlandse(!!) Force India pompt.
pi_101331969
Ik denk dat VJ voornamelijk geld via een van zijn bedrijven als zijnde sponsor in zn F1 team pompt en vrij weinig of geen privegeld.

Dat denk ik. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:29:31 #277
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101336807
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je vergeet, dat als zijn schoonvader geld in Lotus Renault GP gaat pompen, de situatie heel anders is. Dan maakt hij wel degelijk een kans om daar te rijden. Mits Kubica niet terugkomt, want zowel hij als Petrov hebben nog een contract voor volgend jaar.
Toen ik het bericht postte was er nog geen bericht te zien over die schoonpa van hem ;) (althans ik had 't nog niet gelezen). Mocht dat idd waar zijn, dan wordt zijn kans idd al groter. Aanzienlijk groter zelfs
quote:
.
En Gravity heeft niets te zeggen over de motorenleveranties aan Williams, omdat Renault slechts naamgever is van het team en geen eigenaar meer. Nu Team Lotus zijn naam gaat veranderen naar Caterham, zou de naam Renault volgend jaar wel eens alleen als motorenleverancier in de F1 kunnen voorkomen.
Persoonlijk denk ik dat Renault wel nog wat te zeggen heeft in het team. Ze rijden tenslotte nog steeds met hun naam in koeie letters groot rond, en willen daar uiteraard geen slechte reputatie aan koppelen. Komt nog eens bij dat het voor een team in financiële crisis wel eens goed zou uitkomen als hun motorleverancier korting zou geven als een coureur uit hun stal in de auto mag plaatsnemen, omdat Grosjean ook nog steeds een coureur uit de Renault stal is.
Met Gravity bedoelde ik dan ook meer Grosjean in de Lotus-Renault. Maar als motor leverancier kan Renault nog steeds druk uitoefenen bij Williams. Dus die kunnen ook korting krijgen als ze een Renault coureur zouden aanstellen. Heeft Toyota ook al gedaan met Nakajima 3/4 jaar geleden, al ontkennen ze dat nog steeds.

Edit:
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze vergeten dat Giedo in 2008 WSR Formule Renault 3.5 kampioen was, dezelfde klasse als waarin Kubica, Vettel, Alguersuari en Ricciardo reden voordat ze in de F1 terecht kwamen. :)
Montagny, Kovalainen, Zonta, Alonso ;) Al waren deze nog uit de Nissan periode van de World Series, maar het blijft dezelfde klasse :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sinister-D- op 29-08-2011 17:35:24 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101367255
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Toen ik het bericht postte was er nog geen bericht te zien over die schoonpa van hem ;) (althans ik had 't nog niet gelezen). Mocht dat idd waar zijn, dan wordt zijn kans idd al groter. Aanzienlijk groter zelfs

[..]

Persoonlijk denk ik dat Renault wel nog wat te zeggen heeft in het team. Ze rijden tenslotte nog steeds met hun naam in koeie letters groot rond, en willen daar uiteraard geen slechte reputatie aan koppelen. Komt nog eens bij dat het voor een team in financiële crisis wel eens goed zou uitkomen als hun motorleverancier korting zou geven als een coureur uit hun stal in de auto mag plaatsnemen, omdat Grosjean ook nog steeds een coureur uit de Renault stal is.
Met Gravity bedoelde ik dan ook meer Grosjean in de Lotus-Renault. Maar als motor leverancier kan Renault nog steeds druk uitoefenen bij Williams. Dus die kunnen ook korting krijgen als ze een Renault coureur zouden aanstellen. Heeft Toyota ook al gedaan met Nakajima 3/4 jaar geleden, al ontkennen ze dat nog steeds.

Edit:

[..]

Montagny, Kovalainen, Zonta, Alonso ;) Al waren deze nog uit de Nissan periode van de World Series, maar het blijft dezelfde klasse :)
Als Renault inderdaad nog wat te zeggen heeft, maakt Charles Pic denk ik nog een betere kans. Volgens Joe Saward heeft zijn familie een bedrijf die gebruik maakt van 7000 Renault trucks en rijdt voor Total, een van de sponsoren van Lotus Renault.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:43:07 #279
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101401418
In 1997 maakte verstappen een kans om in de Sauber te gaan rijden, maar die gingen toen voor het eerst met Ferrari motoren rijden maar moesten wel Ricardo Zonta in die wagen zetten.

We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:58:19 #280
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101414984
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:43 schreef johnplayer het volgende:
In 1997 maakte verstappen een kans om in de Sauber te gaan rijden, maar die gingen toen voor het eerst met Ferrari motoren rijden maar moesten wel Ricardo Zonta in die wagen zetten.

We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Zonta in '97 in de Sauber? Die maakte pas zijn debuut bij BAR in '99.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101430109
Yep, johnplayer bedoelt Larini?
pi_101485064
In de races van de afgelopen week ging het niet zo goed met de Nederlanders.

In het voorprogramma van de F1 reden Giedo van der Garde in de GP2 en Nigel Melker in de GP3. Giedo viel in de eerste GP2 race uit en werd 20ste in de tweede race. Hij staat nog steeds tweede, maar de concurrentie komt dichterbij. Bianchi staat nu derde op een punt achter Giedo. Het kampioenschap is niet meer te halen, Grosjean is de nieuwe kampioen.

Nigel Melker werd 3de in de eerste GP3 race en viel uit in de tweede race. Hij staat op dit moment derde in het kampioenschap.

In de Formule 2 viel Kelvin Snoeks in de eerste race op de Red Bull Ring uit, in de tweede race werd hij 5de. Hij staat nu tiende in het kampioenschap.

Ho-Pin Tung viel uit in de Indycar race op de Infineon Raceway.

Dit weekend hebben we een Duits F3 race in Lausitz met Hannes van Asseldonk en Jeroen Mul, een American Le Mans Series race in Baltimore met Jeroen Bleekemolen, Tom Coronel in een WTCC race in Valencia, Renger van der Zande in een DTM race in Brands Hatch en Stef Dusseldorp, Nicky Pastorelli, Mike Hezemans en Nicky Catsburg in een FIA GT 1 race in Ordos, China.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 4 september 2011 @ 15:03:56 #283
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101554700
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zonta in '97 in de Sauber? Die maakte pas zijn debuut bij BAR in '99.
:@ whoops, my mistake.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  maandag 5 september 2011 @ 05:32:29 #284
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101581831
Jeroen Bleekemolen had nog een leuk momentje in de kwalificatie...


Uiteindelijk pakte hij toch zijn 80e carrière overwinning. w/

En Junior Strauss pakte trouwens de titel in het Dutch Radical Championship.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_101752602
Afgelopen weekend waren er weer races waaraan onze Nederlandse talenten aan meededen.

In de Britse F3 in Rockingham werd Bart Hylkema 12de, 17de en 9de, waarmee hij weer punten scoorde. Hij staat nu negentiende in het klassement.
In het Duits F3 kampioenschap reden Hannes van Asseldonk en Jeroen Mul in Lausitz. Hannes viel de eerste race uit en werd 3de in de tweede race. Hij staat nu zesde in het kampioenschap. Jeroen Mul werd 5de en 6de en staat tiende in het kampioenschap.

In de WTCC op Valencia werd Tom Coronel achtereenvolgens 3de en 7de (dankzij een aanrijding van Villa en 10 seconden straf), en staat nu vierde in het kampioenschap. In de DTM race op Brands Hatch werd Renger van der Zande 15de en staat nu 17de in het kampioenschap.

In een race voor het American Le Mans Series kampioenschap werd Jeroen Bleekemolen 19de (en 1ste in zijn klasse).

In de FIA GT1 in Ordos (China) reden Stef Dusseldorp, Nicky Pastorelli, Nicky Catsburg en Ho-Pin Tung. In de kwalificatie race werd Stef Dusseldorp 4de, Nicky Catsburg 5de, Nicky Pastorelli 6de en Ho-Pin Tung viel uit. In de hoofdrace werd Stef Dusseldorp 3de, Nicky Pastorelli 6de, Ho-Pin Tung 12de en viel Nicky Catsburg uit.

Aankomend weekend zijn de finaleraces in GP2 (met Giedo van der Garde) en GP3 (met Nigel Melker). Daarnaast is er een Superleague Formula wedstrijd in Smolensk (Rusland) met Robert Doornbos, Yelmer Buurman en Chris van der Drift en Ho-Pin Tung en hebben we de rally van Australie met onder andere Peter van Mercksteijn.

Opvallend is dat er ook een race voor de Formule 3 Euroseries op Silverstone is, waaraan normaal Nigel Melker meedoet, maar die rijdt dus op Monza de GP3.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport zondag 11 september 2011 @ 01:00:21 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_101804125
Giedo kan een F1-zitje bij Williams vergeten. Misschien met een zak geld van z'n schoonvader, maar anders niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 september 2011 @ 11:07:59 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101809000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
- knip -
Kleine aanvulling hierop. Beitske Visser kon het vorige weekend geen kampioen worden in haar kartklasse. Ze startte als vierde en ging in de beginfase zelfs even aan de leiding van de race, maar werd daarna van de baan geramd, waarna de besturing krom was.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_101929035
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giedo kan een F1-zitje bij Williams vergeten. Misschien met een zak geld van z'n schoonvader, maar anders niet.
Om die zak met poen gaat het nu net. Dat is nu net de reden dat hij in de belangstelling van een paar teams, waaronder Williams staat! Als hij slechts zijn talent had, zou het er kansloos voor hem uitzien.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:55:03 #289
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_102008826
Juist op de twitters..

Max sets the fastest time (1:06.113s) in his last free practice in the Italian Sun (24 degrees)! At 11.05h is his qualifying practice.

ben heel erg benieuwd (en hoopvol) wat deze Max ons allemaal gaat brengen.


Trouwens jammer dat Melker niet meegereden heeft in Silverstone, hij had daar een paar mooie resultaten kunnen scoren. Merhi was de eerste wedstrijd ontketend, maar de vervanger van Melker was voor deze wedstrijd Sörenssen, en die heeft de 2e wedstrijd zelfs gewonnen, en is in de 3e wedstrijd door Kimya Sato er af gereden, anders was een 3e plek zeker haalbaar geweest.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_102009158
Melker ging voor de GP3 races, helaas ging het niet zo heel goed.

In de finaleraces voor GP2 en GP3 ging het niet zo goed met de Nederlanders. Giedo van der Garde werd 21ste in de eerste race (na een slechte kwalificatie en drive-through voor het afsnijden van de chicane) en kwam niet verder dan een 13de plaats in de tweede race. Hierdoor viel hij terug naar een 5de plaats in de eindstand.

De GP3 race werd ook niet echt een succes voor de Nederlanders. Nigel Melker werd 9de in de eerste race en viel in de tweede race uit. Doordat zijn directe tegenstrevers niet konden profiteren behield hij de derde plaats in het klassement achter Bottas en Calado. Thomas Hylkema werd 14de in de eerste race en viel uit in de tweede race en werd 34ste in de eindstand.

In de Rally van Australie werd Peter van Merksteijn jr. 13de.

De SuperLeague race in Rusland ging blijkbaar niet door, net zoals de races in Brazilië niet doorgaan. :(
Volgende race is nu eind oktober in China.

Aankomend weekend hebben we weer de volgende races: Het Duits F3 kampioenschap op het circuit van Assen met Jeroen Mul en Hannes van Asseldonk, de World Series by Renault 3.5 met Daniel de Jong, de ALMS op Monterey met Jeroen Bleekemolen en de DTM op Oschersleben met Renger van der Zande.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102009863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef johnplayer het volgende:

[..]

de voorspelling dat ie de muur in zou gaan met de 500 is helaas wel uitgekomen...
In de 500 heb je maar 2 soorten coureurs. Zij die de muur geraakt hebben en zij die de muur nog gaan raken.

:Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_102010453
Racen op een oval (Indycar en NASCAR) is toch wel een vak apart. Je hebt goede "normale circuit" coureurs die het niet kunnen en je hebt matige coureurs die het wel kunnen. Het kan best zijn dat Tung het wel kan, maar dan moet hij wel een heel seizoen racen.


Wat betreft v/d Garde. Wel zuur voor hem. Het hele seizoen meestrijden voor het kampioenschap en dan uiteindelijk 5e worden. Maar goed dat is misschien ook wel typisch v/d Garde en ook het bewijs dat hij te kort komt voor de absolute top.
pi_102010923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Racen op een oval (Indycar en NASCAR) is toch wel een vak apart. Je hebt goede "normale circuit" coureurs die het niet kunnen en je hebt matige coureurs die het wel kunnen. Het kan best zijn dat Tung het wel kan, maar dan moet hij wel een heel seizoen racen.


Wat betreft v/d Garde. Wel zuur voor hem. Het hele seizoen meestrijden voor het kampioenschap en dan uiteindelijk 5e worden. Maar goed dat is misschien ook wel typisch v/d Garde en ook het bewijs dat hij te kort komt voor de absolute top.
Bewijs wil ik het niet noemen. Talent heeft hij wel degelijk, anders win je niet met overmacht de WSR 3.5 titel, die volgens Red Bull beter is dan de GP2. Hij versloeg daarin coureurs als Julien Jousse, Charles Pic, Esteban Guerreri, Aleshin, en Robert Wickens, de huidige leider in de WSR 3.5.

En als hij dit seizoen niet een paar keer flink pech had gehad had hij met gemak tweede geworden. Meerdere races achter elkaar door Bianchi van de baan gereden worden verknoeit je hele weekend, omdat door een slecht resultaat in de eerste race je een slechte startpositie in de tweede oplevert. Een drive-through krijgen, noem ik ook niet echt een gebrek aan talent, ook al was het zijn eigen schuld. Het verknoeit wederom twee races. En aan het begin van het seizoen heb ik hem leuke races zien rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102051413
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Bewijs wil ik het niet noemen. Talent heeft hij wel degelijk, anders win je niet met overmacht de WSR 3.5 titel, die volgens Red Bull beter is dan de GP2. Hij versloeg daarin coureurs als Julien Jousse, Charles Pic, Esteban Guerreri, Aleshin, en Robert Wickens, de huidige leider in de WSR 3.5.

En als hij dit seizoen niet een paar keer flink pech had gehad had hij met gemak tweede geworden. Meerdere races achter elkaar door Bianchi van de baan gereden worden verknoeit je hele weekend, omdat door een slecht resultaat in de eerste race je een slechte startpositie in de tweede oplevert. Een drive-through krijgen, noem ik ook niet echt een gebrek aan talent, ook al was het zijn eigen schuld. Het verknoeit wederom twee races. En aan het begin van het seizoen heb ik hem leuke races zien rijden.
Hij heeft ook best wat talent, maar niet genoeg. Dat is nu net wat jij steeds zijn pech noemt, dat noem ik het net ontbreken van dat laatste beetje toptalent. Dat zijn steeds van die dingen die je een Grosjean niet zal zien maken. Hij zat ook nog eens bij en minder team dan VdG. Maar oke, ik zie hem wel de stap richting de F1 maken. Virgin of een HRT zitten altijd wel op een zak geld te wachten.
pi_102051567
Max heeft ook weer 2 overwinningen op zn naam gezet _O_

Ik kan niet wachten tot de zoon van de meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur zijn intrede gaat doen _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_102052088
:Y Nog een jaar of 4 wachten -O-
pi_102052115
Kut. Nu bedenk ik me ineens weer dat ik ooit nog eens de Targa Florio moet rijden met een Italiaanse auto :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_102143636
De uitslagen van de afgelopen week

In de WSR Formule Renault 3.5 op Paul Ricard werd Daniel de Jong achtereenvolgens 20ste en 12de. In de feeder series Formule Renault 2.0 werd Robin Frijns achtereenvolgens 4de en 1ste en pakte daarmee het Eurocup kampioenschap met nog 1 ronde te gaan. Andere Nederlanders in deze klasse zijn Pieter Schothorst met een 22ste en 15de plaats en Meindert van Buuren met een 25ste en 26ste plaats.

In de DTM op Oschersleben viel Renger van der Zande uit.

In het Duits F3 kampioenschap op Assen werd Hannes van Asseldonk in beide races 3de. Hij staat nu zesde in het kampioenschap. Jeroen Mul viel uit in de eerste race en werd 6de in de tweede race en staat nu tiende.

In de American Le Mans Series op Laguna Seca werden Jeroen en Sebastiaan Bleekemolen 24ste en 2de in hun categorie.

De Hellendoorn rally is gewonnen door WRC coureur Peter van Merksteijn jr.

Volgend weekend is het rustig met alleen de Britse Formule 3 op Donington Park met Bart Hylkema als internationale race waarin Nederlanders meedoen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_102224290
Robin Frijns: "Komend jaar in de Formule Renault 3.5L rijden"
Uitgegeven door Casper Bekking 21 september 2011 08:50 - Print artikel

Robin Frijns is de nieuwe kampioen in de Formule Renault 2.0l Eurocup. De snelle Nederlander greep in 2010 de titel in de Formule BMW en mag dit jaar opnieuw een prestigieus kampioenschap op zijn cv zetten. Frijns eindigde in de eerste race van het weekend op Paul Ricard als vierde maar sloeg in de tweede race terug met een snaarstrakke overwinning, wat hem de titel opleverde. Op het HTTT-circuit van F1-baas Bernie Ecclestone kon het feest losbarsten.

"Ik had echt niet verwacht dit jaar de titel te kunnen winnen", aldus Frijns. "Mijn team rijdt voor het eerste jaar in deze klasse. Het niveau is enorm hoog, met name door de Red Bull Junior-rijders. Ik had in de openingsfase van het seizoen wat problemen maar vanaf Hongarije hadden we de zaken goed op orde. Dit was een intense race maar nu kan ik toe gaan werken naar het volgende seizoen. We hebben budget nodig maar komend jaar in de Formule Renault 3.5 Series rijden is het doel."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goed bezig deze Frijns. 2 Titels op een rij.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:44:58 #300
184465 Migue
Sensuele man
pi_102242760
Heeft ie al meer (serieuze) titels dan menig Formule 1-coureur. Erg knap. Komt denk ik wel goed met hem, als hij genoeg budget heeft voor de komende jaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')