abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:15:12 #251
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101079168
Is die Timo de zoon van?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:16:51 #252
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_101079217
Schneider?
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:17:46 #253
46231 johnplayer
pi_101079247
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu werkt het weer
Enjoy :)
pi_101080315
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Rory78 het volgende:
Jong, die Robin Frijns gaat hendig goed, manne.. :)
Die lijkt dat te gaan doen wat hem echt verder brengt, namelijk het pakken van een aansprekende titel.
pi_101085101
Inderdaad, Big-Ern..
Maar dan komt hij wel voor de voorlopig lastigste keuze in zijn nog jonge carrière te staan: what's next? F3, GP3, F2? Ik zou voor GP3 gaan..
pi_101086630
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef Rory78 het volgende:
Inderdaad, Big-Ern..
Maar dan komt hij wel voor de voorlopig lastigste keuze in zijn nog jonge carrière te staan: what's next? F3, GP3, F2? Ik zou voor GP3 gaan..
Is hij ook al geen regerend formula BMW kampioen? GP3 of Euroseries F3, maar liever GP3. Van de Euroseries is niet zoveel meer van over, dan nog liever het Brits F3 kampioenschap. Het Duits F3 kampioenschap moet ie niet doen als het even kan. Lukt dat allemaal niet dan World Series by Renault en als allerlaatste optie die Duits F3 kampioenschap. Het overstappen naar GP2 nog niet. Die stap zal te groot zijn.
pi_101088963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Is hij ook al geen regerend formula BMW kampioen? GP3 of Euroseries F3, maar liever GP3. Van de Euroseries is niet zoveel meer van over, dan nog liever het Brits F3 kampioenschap. Het Duits F3 kampioenschap moet ie niet doen als het even kan. Lukt dat allemaal niet dan World Series by Renault en als allerlaatste optie die Duits F3 kampioenschap. Het overstappen naar GP2 nog niet. Die stap zal te groot zijn.
Ja, hij was Formule BMW kampioen.

En het Formule Renault 3.5 kampioenschap wordt door sommige teams (o.a. Red Bull, die daar zo ongeveer alle coureurs vandaan halen of erin laten rijden) als beter geacht dan de GP2, en het is een logische stap vanuit de Formule Renault 2.0 (beide onderdeel van de WSR cyclus).

Maar ook GP3 en Formule 3 Euroseries samen zou kunnen, net zoals Nigel Melker nu al doet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_101089120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja, hij was Formule BMW kampioen.

En het Formule Renault 3.5 kampioenschap wordt door sommige teams (o.a. Red Bull, die daar zo ongeveer alle coureurs vandaan halen of erin laten rijden) als beter geacht dan de GP2, en het is een logische stap vanuit de Formule Renault 2.0 (beide onderdeel van de WSR cyclus).

Maar ook GP3 en Formule 3 Euroseries samen zou kunnen, net zoals Nigel Melker nu al doet.
Dat heeft ie wel voor op de andere talenten, hij heeft al 2 internationale formule klasses gewonnen.
pi_101090136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Klonk het volgende:
Is die Timo de zoon van?
Ja! (als je Jan bedoelt).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:02:06 #260
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101090215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja! (als je Jan bedoelt).
Dat bedoel ik en had ik ff wat helderder neer kunnen zetten :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:32:58 #261
184465 Migue
Sensuele man
pi_101096370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:

Dat is wel zo verstandig, om GP3 te combineren met iets anders. GP3 alleen is een domme keuze, veel te competitief en veel te weinig tijd op de baan om achterstand nog in te halen. Maar GP3 is ook enorm duur, ik zie Frijns dat niet zo gemakkelijk doen in combinatie met een andere raceklasse, dus verwacht hem volgend jaar ook echt niet in GP3. Euro Series misschien, maar FR3.5 is de logische volgende stap, Kevin Korjus laat dit seizoen zien waarom.
pi_101139978
Klopt, WSbR 3.5 was ik even vergeten.. Misschien zelfs de beste optie! ;)
pi_101148371
Pfff, die talentloze Tung in de Indy Cars.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:07:50 #264
46231 johnplayer
pi_101149797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Big-Ern het volgende:
de voorspelling dat ie de muur in zou gaan met de 500 is helaas wel uitgekomen...
pi_101193141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef johnplayer het volgende:

[..]

de voorspelling dat ie de muur in zou gaan met de 500 is helaas wel uitgekomen...
Inclusief zijn talentvolle vervanger Simon Pagenaud. Dat zegt dus niets over het gebrek aan talent van Tung, die met de snelheid die hij toonde op de oval voordat hij crashte, zich makkelijk had gekwalificeerd.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:33:35 #266
46231 johnplayer
pi_101203114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Inclusief zijn talentvolle vervanger Simon Pagenaud. Dat zegt dus niets over het gebrek aan talent van Tung, die met de snelheid die hij toonde op de oval voordat hij crashte, zich makkelijk had gekwalificeerd.
Tja, dat is zeker zo... maar in de autosport wekt het "wat als..." helaas niet...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:19:43 #267
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101224766
Beitske Visser is zometeen op EenVandaag te zien en te horen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_101256849
'Adrian Sutil en Giedo van der Garde mogelijke vervangers van Barrichello'

Rubens Barrichello zit op de schopstoel bij Williams, zo schrijft het Finse dagblad Turun Sanomat. De Braziliaan wil graag nog langer actief blijven bij het Britse team, maar volgens hem zoekt het team een coureur die geld mee kan brengen. De financiële situatie bij Williams zou namelijk niet rooskleurig zijn.

"Ik heb drie weken gewacht, maar heb verder geen contact meer gehad met het team over volgend jaar", vertelde Barrichello tegen Turun Sanomat. "Ik wil graag bij het team blijven en heb ze mijn voorwaarden voorgelegd. Ik ben zelfs bereid om een tweejarig contract te tekenen. Misschien zijn de financiële problemen wel te groot."

Volgens Turun Sanomat zijn Adrian Sutil en Giedo van der Garde twee opties voor volgend jaar om voor Williams te racen. De Nederlander zou het meeste geld meenemen. Technisch directeur Sam Michael noemde ook de naam van testrijder en GP3-kampioenschapsleider Valtteri Bottas. "Het is lastig voor een coureur om te laten zien wat hij in zijn mars heeft als er niet getest kan worden. Williams heeft in ieder geval besloten om Valtteri tijdens de Young Driver Tests te laten rijden. Hij heeft zeker een toekomst in de Formule 1, al weet ik niet of dat bij Williams zal zijn."
http://www.f1today.nl/201(...)van-barrichello.html

En het speculeren is begonnen.....
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:03:14 #269
184465 Migue
Sensuele man
pi_101259574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Big-Ern het volgende:
Ja, verkeerd topic ook, deze topic is alleen voor talenten. Wel een mooie auto.
pi_101281897
Giedo van der Garde stoeltje in de F1; Marcel Boekhoorn gelinkt aan Lotus Renault
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 augustus 2011 09:08 - Print artikel

Silly Season is in volle gang. De Nederlandse miljonair Marcel Boekhoorn wordt gelinkt aan Lotus Renault GP. Het F1-team, dat in handen is van investeringsmaatschappij Genii Capital van Gérard Lopez en Eric Lux, zou in grote financiële problemen verkeren. Boekhoorn, die schoonvader van Giedo van der Garde is, zou volgens de Telegraaf benaderd zijn door David Richards, die op zijn beurt één van de gegadigden is om het F1 team over te nemen.

Met deze constructie zou de Formule 1 wel heel dichtbij komen voor Giedo van der Garde, die vorig jaar al in de race om een F1-stoeltje was.

Van der Garde begon op jeugdige leeftijd in de karts, met als hoogtepunt het behalen van de wereldtitel karting in de Formule Super A. Vervolgens maakte hij zijn autosport debuut met het gerenommeerde Van Amersfoort Racing in de Formule Renault 2L.

Daarna volgde de Formule 3 Euroseries en de GP2 als tussenstation naar zijn ultieme doel. Hopelijk kan Van der Garde in 2012 zijn
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=35206
  Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 11:18:36 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_101281942
Ik zie van der Garde alleen bij Williams instappen als Bianchi niet boven hem eindigt in het WK. De plek van Barrichello is een van de weinige vrije plaatsen.

En bij Lotus Renault zou hij naast Grosjean gaan rijden? Lijkt me vreemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:17:33 #272
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101283138
GvdG bij Williams lijkt me sterk, en evengoed bij Renault lijkt me sterk. Vergeet niet dat Grosjean een coureur uit de stal van Renault/Gravity is. Huidige GP2 kampioen, en die zijn allemaal (op Pantano na) doorgestroomd naar de F1. De eerste die dus aanspraak maakt bij 1 van die 2 teams is dus Grosjean. Zeker als je bedenkt dat Williams volgend jaar weer met Renault motoren gaat rijden, en als er geen plaatje over is bij Renault, dan gaan die echt wel druk uitoefenen bij Williams om Grosjean daar onder te plaatsen. Onder het motto ''buying the engine with 50% sale''.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101331257
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
GvdG bij Williams lijkt me sterk, en evengoed bij Renault lijkt me sterk. Vergeet niet dat Grosjean een coureur uit de stal van Renault/Gravity is. Huidige GP2 kampioen, en die zijn allemaal (op Pantano na) doorgestroomd naar de F1. De eerste die dus aanspraak maakt bij 1 van die 2 teams is dus Grosjean. Zeker als je bedenkt dat Williams volgend jaar weer met Renault motoren gaat rijden, en als er geen plaatje over is bij Renault, dan gaan die echt wel druk uitoefenen bij Williams om Grosjean daar onder te plaatsen. Onder het motto ''buying the engine with 50% sale''.
Je vergeet, dat als zijn schoonvader geld in Lotus Renault GP gaat pompen, de situatie heel anders is. Dan maakt hij wel degelijk een kans om daar te rijden. Mits Kubica niet terugkomt, want zowel hij als Petrov hebben nog een contract voor volgend jaar.

En Gravity heeft niets te zeggen over de motorenleveranties aan Williams, omdat Renault slechts naamgever is van het team en geen eigenaar meer. Nu Team Lotus zijn naam gaat veranderen naar Caterham, zou de naam Renault volgend jaar wel eens alleen als motorenleverancier in de F1 kunnen voorkomen.
pi_101331383
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Big-Ern het volgende:
Giedo van der Garde stoeltje in de F1; Marcel Boekhoorn gelinkt aan Lotus Renault
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 augustus 2011 09:08 - Print artikel

Silly Season is in volle gang. De Nederlandse miljonair Marcel Boekhoorn wordt gelinkt aan Lotus Renault GP. Het F1-team, dat in handen is van investeringsmaatschappij Genii Capital van Gérard Lopez en Eric Lux, zou in grote financiële problemen verkeren. Boekhoorn, die schoonvader van Giedo van der Garde is, zou volgens de Telegraaf benaderd zijn door David Richards, die op zijn beurt één van de gegadigden is om het F1 team over te nemen.

Met deze constructie zou de Formule 1 wel heel dichtbij komen voor Giedo van der Garde, die vorig jaar al in de race om een F1-stoeltje was.

Van der Garde begon op jeugdige leeftijd in de karts, met als hoogtepunt het behalen van de wereldtitel karting in de Formule Super A. Vervolgens maakte hij zijn autosport debuut met het gerenommeerde Van Amersfoort Racing in de Formule Renault 2L.

Daarna volgde de Formule 3 Euroseries en de GP2 als tussenstation naar zijn ultieme doel. Hopelijk kan Van der Garde in 2012 zijn
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=35206
Ze vergeten dat Giedo in 2008 WSR Formule Renault 3.5 kampioen was, dezelfde klasse als waarin Kubica, Vettel, Alguersuari en Ricciardo reden voordat ze in de F1 terecht kwamen. :)
pi_101331739
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je vergeet, dat als zijn schoonvader geld in Lotus Renault GP gaat pompen, de situatie heel anders is. Dan maakt hij wel degelijk een kans om daar te rijden. Mits Kubica niet terugkomt, want zowel hij als Petrov hebben nog een contract voor volgend jaar.

En Gravity heeft niets te zeggen over de motorenleveranties aan Williams, omdat Renault slechts naamgever is van het team en geen eigenaar meer. Nu Team Lotus zijn naam gaat veranderen naar Caterham, zou de naam Renault volgend jaar wel eens alleen als motorenleverancier in de F1 kunnen voorkomen.
Moet het allemaal nog zien. Boekhoorn investeert in zaken waarvan hij denkt dat ze uiteindelijk geld opleveren. Een F1 team kost doorgaans geld, erg veel geld zelfs. Ik denk dat je er akelig van wordt als je zou weten wat zo'n Vijay Mallya in het half Nederlandse(!!) Force India pompt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')