Zou mooi zijn inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Amersfoort is al een paar seizoenen HET te kloppen team in Duits F3![]()
Ik hoop dat ze ooit weer de overstap kunnen maken naar de Euroseries.
van Amersfoort Racing is al ruim 20 jaar een topteam in de lagere klassen (FF, FR, F3) van autosport. Zowel Verstappen, Tom Coronel, Christijan Albers, Renger van der Zande als Carlo van Dam boekten met dit team hun eerste successen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Interessant topic. Alleen Carlo van Dam
Tuurlijk, hij kan aardig racen. Maar ontzettend arrogant en kan niet tegen zijn verlies. Ik reed in een F1 simulator op de beurs Speed & Design tegen hem een aantal ronden op Monza. Ik zag dat hij bij mijn voorgangers duidelijk inhield (soms zelfs stil ging staan op de baan), dus vroeg hem of hij tegen mij wel volop wilde gaan. "Nee, het moet wel leuk blijven" was zijn antwoord.![]()
Dus ik zei: "Ja, daarom juist". Hij kwam meteen verontwaardigd en beledigd over en dacht duidelijk dat hij mij wel even de oren ging wassen.
Hij startte beter, ik haalde hem in. Daarna deed hij een do or die move (met zijn voorwiel ter hoogte van mijn achterwiel) in het begin van de tweede ronde in Rettifilo, waarbij hij mij raakte en we spinden. Ik was sneller weg en reed door. Laatste ronde reed ik rustig mijn lijn. Na Ascari zat ie achter me in de slipstream. Hij kwam dichterbij en bewoog naar naast mij. Ik nam mijn rempunt wat voorzichtig, omdat ik niet weer een botsing wilde. Hij remde echter veel later, dus ik was bang dat hij ging winnen. Maar hij was kennelijk te wanhopig met zijn rempunt en schoot rechtdoor in Parabolica. Ik reed richting de finish en won.
Op zo'n moment stap je uit en schudt je de tegenstander de hand, lijkt me. Maar nee, meneer vertelt direct dat ik de betere auto had en wilde me niet eens meer aankijken![]()
Later las ik in de F1 Racing dat hij in een interview vertelde dat ik hem van de baan had gereden
Oh, hij reed overigens wel Tom Coronel zoek in de simulator.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:06 schreef Meike26 het volgende:
Renger van der Zande heb ik 2 keer zien rijden nu (A1GP en Britse F3). Wat mij opvalt is dat hij heel berekenend maar ook aggresief kan rijden. Ook anticipeerd hij goed bij de starts en kiest de juiste gaatjes
Ja, klopt. Maar ik vind hem ook geen bakken met talent hebben eerlijk gezegd. En met zo'n houding maak je je al helemaal niet populair.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef kriele het volgende:
Oke, hij is dus een lul. Dat kan, maar wel een met 2 F3 kampioenschappen op zijn palmares. Dat kunnen rijders als Van der Zande en zo'n Henki Waldschmidt niet zeggen. Had van Waldschmidt toch meer verwacht. Ik dacht altijd dat hij het grootste talent was dat we hebben. Nu twijfel ik daaraan.
Race jij ook?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vind hem ook geen bakken met talent hebben eerlijk gezegd. En met zo'n houding maak je je al helemaal niet populair.
Ik had hem graag eens willen uitdagen in de karts oid, zien hoe ik het er dan vanaf zou brengen. Maarja, mocht ik dan winnen heb ik natuurlijk wel doordat ik de betere kart had
Nee. Ik had het vroeger graag gewild en geloofde ook dat ik de kwaliteiten had om wel iets te presteren. Maar meedoen in echte competities heb ik wegens financiële redenen nooit verder gekund dan in simulatie-racen. Daar heb ik overigens wel veel prijzen gewonnen. (Dutch Electronic Race Champion bijv.). Eigenlijk elke keer dat ik meedeed wel gewonnen, op één keer na. Toen werd ik tweede.quote:
Goed bezig die Giedo! Barwa Addax zou een prachtig team zijn om mee te racen, zeker titelkandidaatwaardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
Van der Garde snelste op 2de dag GP2 testen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Migue het volgende:
Valt mij een beetje tegen dat er nog niemand iets over Renger van der Zande gepost heeft, over zijn succesvolle Formula 2-test.
Ik hoop dat hij volgend jaar daar gaat racen, zou mooi zijn als hij met Vasili kan vechten om de titel.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef Migue het volgende:
GP3 is denk ik toch ook wel een goede tweede keuze. Daar zijn de ogen dit jaar toch ook wel op gericht, en ik ben heel erg onder de indruk van de namen die deze week getest hebben. Maar het is natuurlijk nog maar een test, het zal wel minder indrukwekkend worden als de stoeltjes verdeeld worden voor het eerste seizoen, denk niet dat van der Zande daar tussen zal zitten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:34 schreef Migue het volgende:
Ah ja sorry, ik had niet door dat hij ook een contract voor het raceseizoen had. De meeste rijders die getest hebben deze week hadden dat namelijk niet, vooral de ervaren rijders waar ik van der Zande ook onder schaar. Goed nieuws dan, dat gaat wel wat worden denk ik.
Checkquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
Las vanmorgen in de krant dat Junior Strous IRL gaat doen. Dus niet de lights
Carlo van Dam (?)quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Sally het volgende:
En ik heb nog een rijtje (uit AMS, er zijn vast dingen dubbel):
<knip>
Staat alleen Carlo van Dam niet bij
Heb je het toch niet goed gelezen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
Bron: http://www.hvm-racing.com/quote:We will start him in a (Firestone Indy) Lights car and plan to do some testing with him in the big car at some point this season also. I have no doubt that with continued development he will be in an IZOD IndyCar Series car in the future.
Volgens zijn eigen twitter van gisteren wordt het Indy Lights met een optie op enkele IRL races. Dus die krant heeft het niet helemaal juist. En is ook al bevestigd op diverse websites.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
Aaah, kijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen twitter van gisteren wordt het Indy Lights met een optie op enkele IRL races. Dus die krant heeft het niet helemaal juist. En is ook al bevestigd op diverse websites.
Edit:PSM was me voor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |