Dit gebeurt er dus als Piet er niet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
De lapo telt. Bovendien is de TT van IB's topic veel beter en kernachtigerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eerder
Nijmegen #342: Klefbekestafette! CP geeft 't stokkie aan IB!
zie topicnummer (1 verschil)
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Pietje heeft ook nooit een lapo![]()
da's een fabeltjequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Piet heeft dan ook een uitzonderlijke positie..
toen jij dat zei had ik 'm al openquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Daarbij had ik vantevoren aangegeven dat ik 'm wel zou openen
Ik zet er toch een duimpie bij.quote:
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek johquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zet er toch een duimpie bij.
Vanavond open feest
Thema is bedacht door een jc, niet mijn schuld. De planning schijnt altijd zo te zijn, dat dit open feest kut valt qua tentamens.. Maar hé, niet iedereen heeft tentamens.. Ik heb bijvoorbeeld 2 weken vrij, juist terwijl iedereen tentamens heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen dat thema is dan weer erg matig. En planning ook, het is verdullekes op zo ongeveer elke faculteit (pre-)tentamenweek joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |