Sorry heur, maar dat van CP klinkt als liefde dat kan eindigen in een komedie of tragedie! Van waar dichterlijke gehalte! Een werkelijk hoofse epos! Terwijl dat van IB en Yashi meer klinkt als een verhaaltje uit de bouquet reeks!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik vind dat CP er nu zn bek wel weer over kan houden, want Yash en IB hebben het klefstokje alweer overgenomen in deze estafette.
En die posten dan ook nog 's allebei hier, dus dubbele overdosis.
Dus, CP, get over it en sms maar naar je vriendin als je even wilt zeggen dat je blij met d'r bentwij hebben hier nu genoeg aan IB en Yashi
Het klinkt dus beide hetzelfde?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry heur, maar dat van CP klinkt als liefde dat kan eindigen in een komedie of tragedie! Van waar dichterlijke gehalte! Een werkelijk hoofse epos! Terwijl dat van IB en Yashi meer klinkt als een verhaaltje uit de bouquet reeks!
Het een sluit het ander per definitie uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik opteer voor een komische tragedie
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik vind dat CP er nu zn bek wel weer over kan houden, want Yash en IB hebben het klefstokje alweer overgenomen in deze estafette.
En die posten dan ook nog 's allebei hier, dus dubbele overdosis.
Dus, CP, get over it en sms maar naar je vriendin als je even wilt zeggen dat je blij met d'r bentwij hebben hier nu genoeg van IB en Yashi
Dan kan je net zo goed elk draadje zo noemen want jullie doen niets andersquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen ook de titel aan laten passen naar Nijmegen #342.5 - Waar Moblo en IB een topic volbaggeren
pak t ru topic maar, en t is geen donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen ook de titel aan laten passen naar Nijmegen #342.5 - Waar Moblo en IB een topic volbaggeren
was jij de enige of is de rest niet gegaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Sander het volgende:
Tentamen goed gemaakt je waits!
ik las haasbuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Router kaduuk sinds gistermiddag. Huisbaas net nieuwe gebracht
.
het is nog niet eens donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
ik hoefde nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was jij de enige of is de rest niet gegaan?
dat, én het feit dat we het nu wel wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja ik snap het wel hoor, mijn meisje post hier nietdus kunnen jullie geen sappige verkapte-wij-neuken-met-elkaar- posts lezen
Lang niet zo leuk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |