Sorry heur, maar dat van CP klinkt als liefde dat kan eindigen in een komedie of tragedie! Van waar dichterlijke gehalte! Een werkelijk hoofse epos! Terwijl dat van IB en Yashi meer klinkt als een verhaaltje uit de bouquet reeks!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik vind dat CP er nu zn bek wel weer over kan houden, want Yash en IB hebben het klefstokje alweer overgenomen in deze estafette.
En die posten dan ook nog 's allebei hier, dus dubbele overdosis.
Dus, CP, get over it en sms maar naar je vriendin als je even wilt zeggen dat je blij met d'r bentwij hebben hier nu genoeg aan IB en Yashi
Het klinkt dus beide hetzelfde?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry heur, maar dat van CP klinkt als liefde dat kan eindigen in een komedie of tragedie! Van waar dichterlijke gehalte! Een werkelijk hoofse epos! Terwijl dat van IB en Yashi meer klinkt als een verhaaltje uit de bouquet reeks!
Het een sluit het ander per definitie uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik opteer voor een komische tragedie
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik vind dat CP er nu zn bek wel weer over kan houden, want Yash en IB hebben het klefstokje alweer overgenomen in deze estafette.
En die posten dan ook nog 's allebei hier, dus dubbele overdosis.
Dus, CP, get over it en sms maar naar je vriendin als je even wilt zeggen dat je blij met d'r bentwij hebben hier nu genoeg van IB en Yashi
Dan kan je net zo goed elk draadje zo noemen want jullie doen niets andersquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen ook de titel aan laten passen naar Nijmegen #342.5 - Waar Moblo en IB een topic volbaggeren
pak t ru topic maar, en t is geen donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen ook de titel aan laten passen naar Nijmegen #342.5 - Waar Moblo en IB een topic volbaggeren
was jij de enige of is de rest niet gegaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Sander het volgende:
Tentamen goed gemaakt je waits!
ik las haasbuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Router kaduuk sinds gistermiddag. Huisbaas net nieuwe gebracht
.
het is nog niet eens donderdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
ik hoefde nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was jij de enige of is de rest niet gegaan?
dat, én het feit dat we het nu wel wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja ik snap het wel hoor, mijn meisje post hier nietdus kunnen jullie geen sappige verkapte-wij-neuken-met-elkaar- posts lezen
Lang niet zo leuk natuurlijk
en een halve, én mijn zangkwaliteiten die ik ooit aan Disney ga verkopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, heb ik 2 volledige topics gemist![]()
![]()
?
2 al ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, heb ik 2 volledige topics gemist![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat, én het feit dat we het nu wel weten
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Af en toe vind ik jullie allemaal retards
(Leuke retards, maar nog steeds retards)
Als jij er niet bent is het niveau extra laag en post iedereen ineens veel meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nog geen 24 uur offline geweest.
Ik las al iets over spammen, uit zelfbescherming ga ik dan ook maar niet teruglezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Mikkie het volgende:
Als jij er niet bent is het niveau extra laag en post iedereen ineens veel meer.
dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kunt nu wel de beslissing nemen een van de twee topics te sluiten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan is de drempel ook lagerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als jij er niet bent is het niveau extra laag en post iedereen ineens veel meer.
Dan mis je toch een paar mooie dingen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik las al iets over spammen, uit zelfbescherming ga ik dan ook maar niet teruglezen.
nee een tt moet een nummertje hogerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je kunt nu wel de beslissing nemen een van de twee topics te sluiten.
Of mag je dat niet in STA?
Dan heeft Mis helemaal niks meer te doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
Je kunt nu wel de beslissing nemen een van de twee topics te sluiten.
Of mag je dat niet in STA?
Dat bedoel ik. Er zaten toch wel een aantal pareltjes van posts tussenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan mis je toch een paar mooie dingen.
Verdien je die door irritant klef te posten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
hier hebben twee mensen een naamtopic
"Ik ben moblo en ik wil koste wat kost dat MIJN topic open blijft"quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
hier hebben twee mensen een naamtopic
Epic fail: niet posten in je eigen naamtopicquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik las dat ik een naamtopic heb, ff zoeken
.
ja, he, hier inmiddels 45 posts, in de andere 27 ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Ik ben moblo en ik wil koste wat kost dat MIJN topic open blijft".
Geef mij 1 post waar ik irritant klef wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Verdien je die door irritant klef te posten?
Alstublieft hoor knul! Alleen jammer dat je pas om 15:50 je nest uit komt rollen en het dus geen morgen meer isquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #341 - Goeiemorgen Piet!
LR
Doelde niet op jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geef mij 1 post waar ik irritant klef was
Vertel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er zijn nu wel een aantal forumers die de huidige miss D_K al ontmoet hebben! Overgesproken.
Ja, die zuurstok! Al is ze nu bijna blond.quote:
Nee manquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht aan die met die zuurstokjas, is die het?.
Ach, zolang je weet dat het toch geen serieus gebitch isquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:04 schreef Sander het volgende:
Nog voor ik je reactie las, zo voorspelbaar is dat gezeik elke keer
Klinkt als een titel van Suske en Wiske!quote:
Ik heb serieus 'mijn topic' / 'nee mijn topic' rellen meegemaakt in de Vrolijk Verder reeksquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, zolang je weet dat het toch geen serieus gebitch is
Ik zei toch dat ze een 'mine' wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee man! Heb d'r een keer in Cultuurcafé, en een keer in de Odessa gezien
True thatquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze een 'mine' was
Wacht maar tot ik een keer beserk ga, University shooting enzulks, dan zul jij het als topic sluiter als eerste ontgeldenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb serieus 'mijn topic' / 'nee mijn topic' rellen meegemaakt in de Vrolijk Verder reeks.
Wie neem je mee om de shotgun te tillen? Mikkie zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer beserk ga, University shooting enzulks, dan zul jij het als topic sluiter als eerste ontgelden
Dit levert je een AIVD-note op, dat snap je hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer beserk ga, University shooting enzulks, dan zul jij het als topic sluiter als eerste ontgelden
Ik pwnde jou anders hard met kleiduifschietenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Wie neem je mee om de shotgun te tillen? Mikkie zeker?
Een AIVD-note, kunnen mods die ook lezen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit levert je een AIVD-note op, dat snap je hè?.
True true!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik pwnde jou anders hard met kleiduifschieten
Een aantal mods hier zijn underkoffer AIVD'ers, duh.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een AIVD-note, kunnen mods die ook lezen?!
ik heb m ook gekekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Sander het volgende:
En nu eens ff de inauguratie van Obama kijken in de herhaling. Ja, die kijk ik
wat hij zeiquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een krengquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
IB jij had zo goed geluisterd!
Gister hebben we tegen die ene afwezige gezegd dat het nu écht niet meer kan enzo.. En net smst ze dat ze vanavond weer niet komt
God eigenlijk hoort er nog allemaal info bij maar dat ga ik niet allemaal op fok zetten.. het is iig onwijs frustrerend
waar heb je t overquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terecht, zo boeit 't niet al mis je 10 topics.
Jewaits.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan lopen bitchen op msn, dat er normaal gepost moet worden
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef IrishBastard het volgende:
En dan lopen bitchen op msn, dat er normaal gepost moet worden
Stonden er niet van die huppelende bakvisjes van je van die flyers uit te delen van een en of ander feest vanavond?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Gister hebben we tegen die ene afwezige gezegd dat het nu écht niet meer kan enzo.. En net smst ze dat ze vanavond weer niet komt
God eigenlijk hoort er nog allemaal info bij maar dat ga ik niet allemaal op fok zetten.. het is iig onwijs frustrerend
We msnen als ik straks thuis benquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Haha het is zo grappig allemaal.. gister vierde ze namelijk dr verjaardag, kwamen er 2 van ons niet, was ze daar fucking boos op.. en nu komt ze zelf weer niet.. Oooh dit wordt een mooie roddel/relavond dat weet ik nu alquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een krengKunnen jullie d'r niet uit kicken ofzo?
Als het goed is was zij daar één vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stonden er niet van die huppelende bakvisjes van je van die flyers uit te delen van een en of ander feest vanavond?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed nu ben ik minstens een uur echt leren
Ja dat dus, maar dan zonder wekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Bah ik viel net de hele tijd in slaap, dus ben maar even gaan liggen.. Maar mocht maar een uurtje slapen omdat ik nog veel werk moet doen.. Ik vervloekte mezelf echt toen m'n wekker ging haha.
Een van die bakvisjes zag er best lekker uit, mits je van vist houdt. Ze stonden voor de ingang van de Refter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als het goed is was zij daar één van
Maar waarschijnlijk heeft ze daar ook gehaakt..
Enne minstens één van die bakvisjes was mijn jc-genoot, daar is niks mis mee![]()
Weet niet wie er nog meer stonden
Maar voel je je nu wel een beetje uitgerust?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus, maar dan zonder wekkeren ik verloekte mezelf dat ik dus twee uur heb liggen slapen
Danku!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
leuk verhaal idd, hoe naief sommige mensen zijnover bakstenen voor je hoofd gesproken...
Wat voor een muziek?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:33 schreef Nielez het volgende:
*heeft net pas moblo's muziek geluisterd ivm eerdere aanwezigheid van ouders en zulks*
Respect
Had ik niet verwacht van je.
Nee ik ben nu stront chaggo omdat ik eigenlijk verder wil slapen en een hele dag leren heb verklootquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar voel je je nu wel een beetje uitgerust?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Danku!
Haha zo'n vrouw bij dr. Phil is echt gestoord.. ze zit te schreeuwen dat ze haar dochter "in haar rug aan het steken waren", maar blijkt dat ze bedoelt dat de dochter aan het bevallen was, en toen een ruggeprik kreeg
Ach ja, je ziet wel vaker van die lijpe namen, Bambi is nog niet de ergste moet ik zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Nielez het volgende:
[..]Ben het ook aan t kijken.
Grappig, die Bambi (wie noemt haar kind nou bambi) snapt er helemaal niks van..
Nee ze is echt ongelofelijk gestoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Nielez het volgende:
[..]Ben het ook aan t kijken.
Grappig, die Bambi (wie noemt haar kind nou bambi) snapt er helemaal niks van..
De opzet van het verslag waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef swarmahoer het volgende:
plan van aanpak 10 minutenbij ons bestaat dat uit zoveel onderzoek, je hele project: 60% vd tijd is pva 40% vd tijd is de uitvoering ervan
Wat LR zegt, opzet. Allemaal lege kopjes en lege hoofdstukjes. Maar het scheelt straks gewoon veel werk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef swarmahoer het volgende:
plan van aanpak 10 minutenbij ons bestaat dat uit zoveel onderzoek, je hele project: 60% vd tijd is pva 40% vd tijd is de uitvoering ervan
aha okquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat LR zegt, opzet. Allemaal lege kopjes en lege hoofdstukjes. Maar het scheelt straks gewoon veel werk.
Ik doe het in LaTeX, dus de layout hoef ik al niet te doen. Maar gebruik je geen kopjes enzo in word?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aha okdan is t wel te doen ja
structuur is altijd handig om van te voren te doen ik fuck de layout anders helemaal
zit je plank er al in?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, net een stekkerdoos met 5m snoer gehaald, en nog een digitenne pakket kunnen scoren om 5 voor 5
Nop dat nog niet, moet ook de stevige klopboormachine van een oom lenenquote:
Mamma heeft er vast een toezichtfilter op gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
wie kan mn internet fixenik kan n aantal sites niet openen en ook niet meer dan 7 paginas tegelijk
is dat een bekend probleem of niet.. gebruik gwoon ie
voor whatpulse en een overheidssite jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mamma heeft er vast een toezichtfilter op gezet.
Euh fijn is anders, maar deed niet echt pijn ofzo.... Het kietelde eigenlijk ook nietquote:
Ik heb bruine bonen opquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn eten is totaal verkeerd gevallen![]()
omgquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb trouwens gister de allerzwakzinnigste tv ooit gezien: de rijdende rechter
Er een 16jarig snotblaag met z'n pappa op tv. Wat was er gebeurd? 16 jarig snotblaag was met "de discobus" naar de discotheek gegaan, teveel gezopen, op de terugweg kotst ie de achterkant van de bus onder, tot 5 keer toe. Per incident krijgt 16jarig snotblaag een boete van 50 euro, dus in totaal 250 euro, gereduceert tot een bedrag van 160 euro door de busmaatschappij. Ging ie daar een heel betoog houden, met z'n stoere vrienden en pappa erbij, dat ie 't schandalig vindt dat ie een boete krijgt, hij wil maar 50 euro betalen. Hij kreeg nog gelijk ook
.
Dan heb je echt geen enkele schaamte, om daarvoor je hele verhaal te doen op tv.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb trouwens gister de allerzwakzinnigste tv ooit gezien: de rijdende rechter
Er een 16jarig snotblaag met z'n pappa op tv. Wat was er gebeurd? 16 jarig snotblaag was met "de discobus" naar de discotheek gegaan, teveel gezopen, op de terugweg kotst ie de achterkant van de bus onder, tot 5 keer toe. Per incident krijgt 16jarig snotblaag een boete van 50 euro, dus in totaal 250 euro, gereduceert tot een bedrag van 160 euro door de busmaatschappij. Ging ie daar een heel betoog houden, met z'n stoere vrienden en pappa erbij, dat ie 't schandalig vindt dat ie een boete krijgt, hij wil maar 50 euro betalen. Hij kreeg nog gelijk ook
.
Dan heb je echt geen enkele schaamte, om daarvoor je hele verhaal te doen op tv.
Dat heb ik ook gezien ja. Te knullig voor woorden dat volgens de letter van de weg dat joch nog gelijk krijgt ook, omdat 'incident' niet duidelijk genoeg omschreven was. Zo'n papzakje dat een beetje stoer gaat doen. Mijn god wat een tenenkrommende tv inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Mooie foto's mênquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Sander het volgende:
http://www.boston.com/big(...)on_of_president.html
fuck te laatquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Oh nu bij DWDD... de rijdende rechter stukje!
Ik zou er bijna voor naar Pinkpop gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, dat wordt dansen in 't donker.
Ik heb m'n zinnen op Lowlands gezet. Sinds Sziget vorig jaar wil ik naar meer festivalsquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou er bijna voor naar Pinkpop gaan
Balen mên.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef Sander het volgende:
Christ, dat tentamen van FD, volgens mij heb ik in elke vraag wel een pietluttig foutje gemaakt. Dat wordt een onvoldoende denk ik
Hehe ik hoop dit jaar ook weer stuk of 6 a 7 festivals te doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb m'n zinnen op Lowlands gezet. Sinds Sziget vorig jaar wil ik naar meer festivals.
Faal @ achteraf de slechte woordgrap pas zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Nielez het volgende:
[..]
Faal @ eerst denken dat het echt Obama was.
Het plukje haar voorop deed dat de das om.
Tofquote:
Mijn squashtrainer gisteren had ook al zo'n soort shirtje aan, maar dan dus echt met Obamaquote:
Dat zeg ik nietquote:
t is nu 3x nagekeken, mn tante mn begeleider en mn moederquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou 't nog ff laten dubbelchecken.
ey, ik dacht alleen even aardig te doen door meteen jou ook mee te nemen in de PM-meuk met Isaquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ey, ik dacht alleen even aardig te doen door meteen jou ook mee te nemen in de PM-meuk met Isa
Goed topicquote:
Waar héb je het over?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed topic, heerlijk provocerend grof weer
.
Je kampeertopicquote:
You Can Runquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik kwam net een briljant nummer tegen in mijn playlist van Jeremy Jackson!
En hij staat eens niet op youtube
Inderdaadquote:
Ik meen het wel. Dat die lui even lekker ergens anders de boomknuffelende kuthippie gaan uithangen. Enig sociaal inzicht is mensen tegenwoordig vreemd. Als het zo doorgaat moeten er binnenkort nog regels gemaakt worden om aan je kont te kunnen krabben, want zelfs daar kunnen mensen niet meer zelf over nadenken.quote:
Morgen om 14u is ie wel volquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
als deze vol zit kan die andere erachteraan toch?
Ach, zo zwart wit is 't allemaal nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik meen het wel. Dat die lui even lekker ergens anders de boomknuffelende kuthippie gaan uithangen. Enig sociaal inzicht is mensen tegenwoordig vreemd. Als het zo doorgaat moeten er binnenkort nog regels gemaakt worden om aan je kont te kunnen krabben, want zelfs daar kunnen mensen niet meer zelf over nadenken..
Tuurlijk is het niet zo zwart/wit. Maar als ik al nuances ga aanbrengen in m'n topics, komt er niks van terecht. Hoe extremer je bent, hoe meer discussie je uitloktquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zo zwart wit is 't allemaal niet. Als jij je overal aan stoort, ga je fijn thuis studeren
.
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:00 schreef morgane het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Iig jouw vrouw mijn vrouw
Jouw vrouw mijn vrouw via internet terugkijken. Dat is echt royal sadness³.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jakijk of je t online kan kijken, echt de moeite waard
t was een grappige afleveringquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jouw vrouw mijn vrouw via internet terugkijken. Dat is echt royal sadness³.
Doe normaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t was een grappige aflevering
Is die leuk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
In Zack and Miri is ze echt![]()
.
Surequote:Op donderdag 22 januari 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
prima
zou jij wel evt de opgaven van de toets mee kunnen nemen?
Hoe gaat het nou met je hand, heb je er nog veel last van? En mag je binnenkort weer cello spelen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:30 schreef Dupje het volgende:
Ook goeiemorgen
Pffffff ik ben echt vet moe
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali, prima
. Heb de thesis bij m'n hoofdbegeleider liggen en wacht op goedkeuring, soort van paar dagen vrij dus
. M'n 2e begeleider en begeleider bij 't bedrijf hebben al goedkeuring gegeven
.
Bij jou, weer naar je zin na de heimweedagen?
aha afstudeerscriptie....nicequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
PhD, nee daar ga ik niet aan beginnen. Afstudeerscriptie voor de master
.
Ik heb me er prima bij vermaakt. Enorm platte humor af en toe, bij tijd en wijle de hele zaal strak gehad. Het verhaaltje is flinterdun, maar Smith weet zijn woordgrappen (je moet de film luisteren, geen subtitles lezen) zó goed te timen dat het prima uitpakt, waarna je met een heerlijk feelgood-einde de zaal verlaat.quote:
Dan is 'ie óf nuked, of er is een screenerdvd ofzo geript?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, Lost S05E02 is gereleased terwijl 01 er nog niet is![]()
Nee, zelfs HDquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Dan is 'ie óf nuked, of er is een screenerdvd ofzo geript?
Wtf, daar klopt dan inderdaad niks vanquote:
Aah kun je de vrijstelling niet meer halen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet naar de toetsheb toch geen vrijstelling
Ben rond 10 uur al wel op de uni om sheets te printen enzo, dus euh
goedemorgen
*bluerayversiedownload op lijstje zet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb me er prima bij vermaakt. Enorm platte humor af en toe, bij tijd en wijle de hele zaal strak gehad. Het verhaaltje is flinterdun, maar Smith weet zijn woordgrappen (je moet de film luisteren, geen subtitles lezen) zó goed te timen dat het prima uitpakt, waarna je met een heerlijk feelgood-einde de zaal verlaat.
Prima plan. Wat mij betreft was de film een 7,5 waardquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:22 schreef Nielez het volgende:
[..]
*bluerayversiedownload op lijstje zet.
Heb ik in t weekend iets te kijken.
dipje-alert!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
later, als ik groot ben, word ik een echte student
denk dat het wel pijn gaat doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ben weer terug van de dokter. Er moest een stuk van mn teennagel weggehaald worden, die ingegroeid was. De verdovingsvloeistof prikte behoorlijk, maar volgens de dokter deed ik 't heel goed. Het is vooral héél raar om de dokter met grote tangen enz. te zien mieren zonder er ook maar iets van te voelen.
Maar goed, ik heb 't overleefd. Nu maar hopen dat 't niet te veel pijn gaat doen straks. Lang leve de paracetamol.
ik had het nog niet gezien... helemaal niets van gezien eigenlijkquote:
checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dan moet je ff op zoek naar de post van Sla in dit topiceen linkje naar foto's, goede samenvatting
Ik heb die verspreking alsnog gemist.. Iemand die toevallig een youtubeje heeft?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door de verspreking van Obama hebben ze de inauguratie nog een keer gedaan, intern.
Hey swarma, kom eens onder dat LRaccount vandaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb die verspreking alsnog gemist.. Iemand die toevallig een youtubeje heeft?
Haha ik heb serieus op Youtube gezocht op "verspreking Obama" maar toen vond ik em niet.. en ik dacht er is vast een van jullie die em zo bij de hand heeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey swarma, kom eens onder dat LRaccount vandaan.
quote:
Lukt 't leren een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |