quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
Niemand klagen over dingen hier of in het leven als je zelf niet de oplossing hebt.
hij had meer kloonkunstenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Elmostyle het volgende:
NGsow, jij was toch wel 4 keer zo lang als mij verbannen an dat Crane akkefietje
?
Dokter boem_dikkie, hè.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM komt bij de dokter
Dokter, ik heb last van mijn rug!
Dokter: Wat is er dan met je rug IQM?
IQM: Dat weet ik niet dokter.
Dokter: Niet zeuren dan!
Ja. En dat is inderdaad precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is precies wat jij tegen mij zei, ja.
Oh, jij bent het, dan weet ik toch wel dat ik er geen waarde aan moet hechten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
TS is een triangeljosti
waarom zitten we hier in het leger?quote:
Mwah, van eentje duurde het best lang voordat jullie het doorhaddenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij had meer kloonkunsten
te opzichtig, dat wel
Leer jij eerst nou maar eens Nederlands, met je 'apendix'.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ik ben nog altijd de held van deze SC, IQM is maar een apendix.
owwquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij had meer kloonkunsten
te opzichtig, dat wel
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. En dat is inderdaad precies hetzelfde.
Je loopt alleen maar te kutten in ONZ. Doe er dan wat aan als je het zo kut vindt.
Nogmaals, ik heb genoeg kritiek geuit en daarbij mogelijke oplossingen gegeven. Ook toen. Ook achter de schermen. En met mij een groep anderen (nu nog steeds). Alleen wordt er niet naar geluisterd. Men wil een andere richting op. Hoe meer views, hoe beter. Daar heb ik tóén ook al tegen geprotesteerd. Maar als er niet geluisterd wordt... dan blijf ik zo nu en dan doorzeuren. Can't blame me. Helemaal niet zo lang het inhoudelijke kritiek is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeur alleen wanneer je zelf oplossingen brengt IQM.
PM Danny over een nieuwe ONZ mod. PM 'm over dat ONZ dicht moet. Stuur een sollicitatiemail naar Remlof over dat je een geweldig nieuw idee hebt voor ONZ en dat jij dat wel wil leiden.
Wie was je kloon?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owwik had maar 1 kloonkunst, ik heb maar 1 week extra ban gehad
Ik ben Brabants en tevens heb ik het recht om mijn eigen naamtopics te maken, de SC is er tenslotte door mij gekomen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Leer jij eerst nou maar eens Nederlands, met je 'apendix'.
En echte helden hoeven niet telkens te roepen dat zij de held zijn, laat staan dat ze naamtopics over zichzelf openen en zichzelf titels aanmeten.
[KLB Ananas SC #642] Waar Koning KLB terug is
[KLB Ananas SC #639] Waar Koning KLB terug is
[KLB Meet SC #297] D_A leider van de meet
[KLB Mênnus SC #482] Nat van De_Ananas!
etc...
QFT.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben Brabants en tevens heb ik het recht om mijn eigen naamtopics te maken, de SC is er tenslotte door mij gekomen.
Tevens ben ik een held binnen de SC maar ook in het echte leven voor de SC'ers
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb 50 euro gekregen geleend van de ananas.
Heb ik ook, alleen weet ie het nog neit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Gupje het volgende:
Mensen die denken direct iets gekregen te hebben
Als ik neergestoken word, meld ik dat bij mensen die er wat aan kunnen doen en als ik dat niet kan hoop ik dat anderen dat doen. Mensen die er wat aan kunnen doen in dit voorbeeld zijn politie, bescherming tegen de eventueel nog aanwezige dader en de ambulance, die mij in leven kunnen proberen te houden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je neergestoken wordt moet je ook gewoon blijven liggen, want niks doen en zeuren werkt tenslotte véél beter.
Ananas mag ook wel eens wat geven natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen weet ie het nog neit.
Lees de OP: niet toegestaan als onderdeel user bashingquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Adelante, hoezo mag je geen pics posten uit iemand zijn FoBo
Care ;dquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zou echt heel slim zijn als ik dat hier ga zeggenweten ze meteen ook de andere kloon
Maar als we er niemand mee willen bashen dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lees de OP: niet toegestaan als onderdeel user bashing
Ik zie eigenlijk niet in hoe je een foto zou kunnen gebruiken, zonder er meteen een bash van te maken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als we er niemand mee willen bashen dan?
Ja, je meldt het, dus je doet wat. Dat heeft IQM in dit geval ook gedaan. Goed. Daar zeg ik al niks meer over. Ik kan daar ook niks aan veranderen en H_h kan daar ook weinig aan veranderen op korte termijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik neergestoken word, meld ik dat bij mensen die er wat aan kunnen doen en als ik dat niet kan hoop ik dat anderen dat doen. Mensen die er wat aan kunnen doen in dit voorbeeld zijn politie, bescherming tegen de eventueel nog aanwezige dader en de ambulance, die mij in leven kunnen proberen te houden.
Bewondering?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in hoe je een foto zou kunnen gebruiken, zonder er meteen een bash van te maken?
Bij foto's van mij komt iedereen spontaan klaar, die kan je simpelweg niet bashen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in hoe je een foto zou kunnen gebruiken, zonder er meteen een bash van te maken?
Juist de mods kunnen een boel veranderen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, je meldt het, dus je doet wat. Dat heeft IQM in dit geval ook gedaan. Goed. Daar zeg ik al niks meer over. Ik kan daar ook niks aan veranderen en H_h kan daar ook weinig aan veranderen.
Een burgerinitiatief wordt pas in behandeling genomen bij 40.000 handtekeningen, misschien moeten we op FOK! ook zoiets instellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
De burgers kaarten een probleem aan, de politici kunnen er wat aan doen.
Zo gaat het ook op FOK!
ONZ mods kunnen toch wel veranderen door bagger te sluiten en te verwijderen in topics?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, je meldt het, dus je doet wat. Dat heeft IQM in dit geval ook gedaan. Goed. Daar zeg ik al niks meer over. Ik kan daar ook niks aan veranderen en H_h kan daar ook weinig aan veranderen op korte termijn.
Het beste is dat de ONZ ervaren oldbies als croup terugkomen en dat gebeurt helaas niet.
Bijvoorbeeld: Zij is lekker, Dit is die gozer waar ik het over heb enz.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, je meldt het, dus je doet wat. Dat heeft IQM in dit geval ook gedaan. Goed. Daar zeg ik al niks meer over. Ik kan daar ook niks aan veranderen en H_h kan daar ook weinig aan veranderen op korte termijn.
Het beste is dat de ONZ ervaren oldbies als croup terugkomen en dat gebeurt helaas niet.
Grapjas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een burgerinitiatief wordt pas in behandeling genomen bij 40.000 handtekeningen, misschien moeten we op FOK! ook zoiets instellen.
Dit is de eerste keer dat ik hem plaats en het is een serieuze vraag, aangezien ik zelf ook een bril draag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
NG, kun je opkutten met die foto de hele tijd plaatsen?
Wat is er mis met een middenweg? Waarom op zoek gaan naar uitersten, als je zelf wil dat de users op het pad blijven?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet zogoed of H_h er wat aan kan veranderen, anders modden. Tsja. Hij baggert hier en daar en het tegenovergestelde daarvan was cerror en dat was ook niet fijn in vele ogen.
Solliciteer eens. En geef aan wat je in dit topic allemaal zegt. Ik zie het wel zitten hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er mis met een middenweg? Waarom op zoek gaan naar uitersten, als je zelf wil dat de users op het pad blijven?
Iedereen een mod cursus bij Biogarde!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet zogoed of H_h er wat aan kan veranderen, anders modden. Tsja. Hij baggert hier en daar en het tegenovergestelde daarvan was cerror en dat was ook niet fijn in vele ogen.
Biogarde baggert ook Krent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen een mod cursus bij Biogarde!
Ik in theorie ook. Maar ik heb er geen zin meer in, boem. Ik zie wel hoe het (mogelijk) beter kan, maar heb zelf gewoon geen zin en puf meer om dat te doen. Is het dan zo raar of onterecht om nog steeds kritiek te hebben? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Solliciteer eens. En geef aan wat je in dit topic allemaal zegt. Ik zie het wel zitten hoor.
Kritiek mag, tuurlijk. Tof dat je blijkbaar hebt aangegeven hoe 't beter moet en jammer dat er niks mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik in theorie ook. Maar ik heb er geen zin meer in, boem. Ik zie wel hoe het (mogelijk) beter kan, maar heb zelf gewoon geen zin en puf meer om dat te doen. Is het dan zo raar of onterecht om nog steeds kritiek te hebben? Lijkt me niet.
Ik heb nooit gezegd dat kritiek niet mag flikkertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je van mening/visie heb kunnen veranderen.
Homo liefde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat kritiek niet mag flikkertje.
Zeg, ben jij niet die eind jaren 20ger?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je wel wat vinden hè als mijn moeder homo was!
Homo als in vrouwenhomo? MILF + MILF?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je wel wat vinden hè als mijn moeder homo was!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Homo als in vrouwenhomo? MILF + MILF?
En als de user zichzelf basht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik ben geboren in 1927.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die eind jaren 20ger?
Helemaal niet. Dat denk je alleen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben Brabants en tevens heb ik het recht om mijn eigen naamtopics te maken, de SC is er tenslotte door mij gekomen.
Dat is wel waar hoor, ik heb er nog een stikker op m'n hoofd voor gekregen van Yvonnequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat denk je alleen.![]()
![]()
Heeft die laatste een kledingstuk aan of is dat een tattoo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef Gupje het volgende:
Dan maar wat kwaliteit posten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woont ze nog thuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, gisteren weer naar die sma geweest tot vanmorgen
Alleen het verschil is dat Biogarde mod wanneer het moet en baggert wanneer het kan.quote:
Ow ze had nog wat aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft die laatste een kledingstuk aan of is dat een tattoo?
Allemaal wel massiv lekker
Als je het zelf maar gelooftquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is wel waar hoor, ik heb er nog een stikker op m'n hoofd voor gekregen van Yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |