Hij komt voor Boing Boom Tschak van Kraftwerk, redelijk in het begin.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:10 schreef ranja het volgende:
Ik zal eens kijken of ik die thuis heb, vond 'm destijds wel goed dacht ik. Lang geleden, lang niet aan gedacht
Heb je al dat youtube filmpje van Ben bij Tineke gezien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt voor Boing Boom Tschak van Kraftwerk, redelijk in het begin.
Ik kan die oude mixen dromen.
Heb ze ook allemaal weten te vezamelen, inclusief die van de jaren dat Ben zelf geen MIX uitbracht, maar anderen in zijn stijl dat wel gedaan hebben (meestal erbarmelijk slecht)...
Opgezocht, da's goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de vader of de zoon van Jive Bunny & The Mastermixers?
En ook 'Ain't No Sunshine' kwam als remix voor een 2e keer in de Top 40 terecht...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef WeezerButler het volgende:
Bill Withers
Productie 1e plaat door Booker T
![]()
lees net pas dat dit topic MIX is ...
Ben Liebrand remixte Lovely Day
MadMaster +1quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de vader of de zoon van Jive Bunny & The Mastermixers?
Troy Tatequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef WeezerButler het volgende:
Wie was de remixer van This Charming Man van the Smiths. De zogenaamde New York mix ??
Mijn eerste 12"...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef WeezerButler het volgende:
Wie was de remixer van This Charming Man van the Smiths. De zogenaamde New York mix ??
Die heb ik allemaal wel, maar ik heb geen idee wie dat geremixed heeft...quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:40 schreef WeezerButler het volgende:
Nee, het is een in New York woonachtige fransman. Begin jaren tachtig was hij DJ in de fameuze Paradise Garage. Hij remixte destijds bv ook New Years Day en Two Hearts beat as one van U2 en Situation van Yazoo. Recent LCD Soundsystem en Coldplay.
Ook die CD's heb ik (totdat er bijna alleen maar hardcore bagger in die mixen verwerkt werd, toen haakte ik af).quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De vroegere Houseparty mixcd's werden in het begin gemaakt door een drietal. De intro en de outro werden ook door hen gemaakt. Afkorting is TCM.
Maar wie zijn deze 3? De 3e goeie krijgt het punt.
Sorry Peaceman, maar deze ga ik goedrekenen...meervoudquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:13 schreef WeezerButler het volgende:
Mister Ladies ?
quote:is een wereldwijd bekende naam onder professionele en amateur-dj's, en vooral onder diskjockeys die zich bezig houden met het genre turntablism. Wat begon in 1986 - en tot op de dag van vandaag terug komt in de vorm van een jaarlijkse wedstrijd - is uitgegroeid tot het populairste doel van diskjockeys die al ervaring hebben met dj-kampioenschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |