Hij komt voor Boing Boom Tschak van Kraftwerk, redelijk in het begin.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:10 schreef ranja het volgende:
Ik zal eens kijken of ik die thuis heb, vond 'm destijds wel goed dacht ik. Lang geleden, lang niet aan gedacht
Heb je al dat youtube filmpje van Ben bij Tineke gezien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt voor Boing Boom Tschak van Kraftwerk, redelijk in het begin.
Ik kan die oude mixen dromen.
Heb ze ook allemaal weten te vezamelen, inclusief die van de jaren dat Ben zelf geen MIX uitbracht, maar anderen in zijn stijl dat wel gedaan hebben (meestal erbarmelijk slecht)...
Opgezocht, da's goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de vader of de zoon van Jive Bunny & The Mastermixers?
En ook 'Ain't No Sunshine' kwam als remix voor een 2e keer in de Top 40 terecht...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef WeezerButler het volgende:
Bill Withers
Productie 1e plaat door Booker T
![]()
lees net pas dat dit topic MIX is ...
Ben Liebrand remixte Lovely Day
MadMaster +1quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Is dat de vader of de zoon van Jive Bunny & The Mastermixers?
Troy Tatequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef WeezerButler het volgende:
Wie was de remixer van This Charming Man van the Smiths. De zogenaamde New York mix ??
Mijn eerste 12"...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef WeezerButler het volgende:
Wie was de remixer van This Charming Man van the Smiths. De zogenaamde New York mix ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |