Misschien.. Voorlopig lijkt in eerste instantie het trade deficit te verdwijnen en dat is zeer positief voor de Dollar. Het current account deficit kan op de middellange termijn best in stand blijven zolang buitenlands geld voornamelijk in staatsobligaties en dergelijk zit en de rentes hierop laag blijven. Uiteindelijk draait het voorlopig maar om een paar vragen waarvan in mijn optiek "Wie klimt het eerste uit het dal? en klimt Europa gezamelijk uit het dal zonder dat verdeeldheid opspeelt?" de belangrijkste zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef nickybol het volgende:
De dollar zal op een gegeven moment naar beneden gaan, daar is geen voorkomen aan. Het current account deficit van de vs zal op een gegeven moment gaan verdwijnen, en dan gaat de dollar naar beneden...
haha ik kijk altijd op www.wisselkoersen.nl?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor nieuwsbronnen jij hebt maar zover ik weet schommelt de dollar nog steeds rond de 1.32/1.33
Sorry, ik bedoelde trade deficit. Het trade deficit moet gaan verdwijnen. Een permanent trade deficit zou betekenen dat de wereld de VS cadeautjes geeft en dat lijkt me onwaarschijnlijk ...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:06 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Misschien.. Voorlopig lijkt in eerste instantie het trade deficit te verdwijnen en dat is zeer positief voor de Dollar. Het current account deficit kan op de middellange termijn best in stand blijven zolang buitenlands geld voornamelijk in staatsobligaties en dergelijk zit en de rentes hierop laag blijven. Uiteindelijk draait het voorlopig maar om een paar vragen waarvan in mijn optiek "Wie klimt het eerste uit het dal? en klimt Europa gezamelijk uit het dal zonder dat verdeeldheid opspeelt?" de belangrijkste zijn.
Nee, maar als de olie nog duurder gaat worden is de kans zeer groot dat de dollar nog meer waarde zal verliezen.quote:iemand idee'en waar de dollar naartoe gaat
Aan de andere kant misschien was dat effect er wel en zou de dollar vandaag nog meer waarde hebben verloren als bovenstaande bericht er niet was geweest.quote:ECB zet voor het eerst de geldpers aan
FRANKFURT - De Europese Centrale Bank (ECB) zet voor het eerst in zijn bestaan de geldpers aan. De ECB koopt voor 60 miljard euro obligaties met onderpand van banken op. Economen hadden deze maatregel niet voorzien.
Lees verder: http://www.volkskrant.nl/(...)erst_de_geldpers_aan
Zo, binnenkort is de VS een zeer goedkoop vakantieland...soort oostblok zeg maar...quote:
Hele wereld gaat in de fik maar als jij maar 100 euro kan besparen op je vakantietjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef Blik het volgende:
Ik hoop nog naar de 1,40, vanaf zondag zit ik 2 weken in omgeving Chicago
Moah dat valt wel mee. Ik woon na de zomer in Amerika en zou het niet erg vinden dat het zo blijftquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hele wereld gaat in de fik maar als jij maar 100 euro kan besparen op je vakantietje
Amerika doet het toch zelf? Zij verkloten het hele systeem met geld drukken en wazige constructies en staatssteun her en der.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hele wereld gaat in de fik maar als jij maar 100 euro kan besparen op je vakantietje
quote:Amerikaanse dollar zakt weg29 mei 2009, 15:59 uur | FD.nl
De Amerikaanse dollar is uit de gratie. Tekenen dat de mondiale economische recessie langzaam maar zeker begint te wijken, doen beleggers op zoek gaan naar hoger renderende activa en dat gaat ten koste van de 'greenback'.
Vanmiddag is er op de valutamarkt $1,413 voor een euro nodig. Daarmee is de eenheidsmunt voor een Amerikaan 1,3% duurder dan gisteren en ruim 6% vergeleken met begin deze maand. Ook de Australische en Nieuw-Zeelandse dollar en het Britse pond stijgen snel in waarde.
‘Veilige haven’
Beleggers waren vorig najaar na de val van Lehman massaal in de dollar gevlucht, maar nu het enthousiasme op de aandelenmarkten weergekeerd is, worden de dollars weer aangeboden, stellen analisten.
‘De uitstroom van dollars is risicogedreven’, zegt valutastrateeg Geoffrey Yu van UBS. ´Beleggers zien dat er duidelijke risico’s zijn voor de dollar en tegelijkertijd zien ze de rallies op de aandelenmarkten in de wereld. Dat is wat de munt deze maand drijft.
Stimulering
Veel marktpartijen vrezen dat de Verenigde Staten wel eens hun ´triple A’-rating kunnen verliezen. De enorme stimuleringspakketten die de regering Obama uit de kast heeft getrokken om de economie aan te jagen en de financiėle sector vlot te trekken, leggen een enorm beslag op de Amerikaanse overheidsfinanciėn.
Tegelijkertijd wordt het beleid van de Federal Reserve – het aanzwengelen van de geldpers - gezien als potentieel inflatoir en daarmee negatief voor de dollar. Het oplopen van de lange rente in de VS is daarvan een weerspiegeling, zeggen analisten van Barclays. Beleggers eisen een hogere risicopremie op de treasuries die ze kopen.
Dollarindex
De dollarindex, een graadmeter waarin de dollar is afgezet tegen zes belangrijke valuta, is vandaag met 1,3% gedaald tot 79,4, het laagste niveau sinds medio december. Ook tegenover de euro noteert de munt op een niveau dat voor het laatst eind vorig jaar is gezien.
Het nieuws dat de detailhandelsverkopen in Duitsland in maart na drie maanden van dalingen weer zijn gestegen, is positief voor de euro. Dat de Amerikaanse economie in het eerste kwartaal minder sterk is gekrompen dan aanvankelijk was geraamd, heeft weinig invloed op de markt. De krimp werd bijgesteld tot 5,7% van 6,1% in een eerste raming eind april. Het gaat hierbij om een geannualiseerd cijfer. Kwartaal-op-kwartaal komt de aanpassing slechts op een marginale 0,1% uit
China kan wel zeuren dat de dollar zijn waarde verliest, maar ze blijven zelf natuurlijk ook boter op hun hoofd hebben door de koers van hun eigen munt niet vrij te geven.quote:Chinezen waarschuwen voor dreigende dollarcrisis
3 juni 2009, 8:10 uur | FD.nl
Door: Marcel de Boer
Het extreem ruime monetaire en begrotingsbeleid van de Amerikaanse overheid en de Federal Reserve vormt een groot risico voor de mondiale financiėle stabiliteit. China, dat $ 760 mrd aan Amerikaanse staatsleningen bezit, waarschuwt voor een dollarcrisis.
Peking ziet in euro en grondstoffen alternatief voor Amerikaanse munt
De Amerikanen moeten de Chinezen duidelijk maken hoe ze het inflatiegevaar denken in te dammen.
De VS moeten niet denken dat er geen alternatieven zijn voor Amerikaanse beleggingen, waarschuwde de gezaghebbende voormalig lid van de Chinese centrale bank Yu Yongding. 'We kunnen Europees papier aanschaffen en er zijn ook een heleboel grondstoffen die we kunnen kopen', aldus Yongding in een onderhoud met de Amerikaanse minister van financiėn Timothy Geithner.
Uithollen van de waarde van de Chinese bezittingen
Yongding, tegenwoordig directeur van de Chinese academie voor sociale wetenschappen, is bang dat inflatie de waarde van de Chinese dollarbezittingen uitholt. 'Het zou helpen als Geithner ons wat rekenvoorbeelden kan geven', zei Yongding tegenover persbureau Bloomberg. 'Doet hij dat niet dan zou China wel eens kunnen stoppen met het opkopen van Amerikaanse staatsleningen.' Dat de VS de Chinese gevoeligheden onderkennen, bleek al maandag uit de verzekering van Geithner aan de Chinese overheid dat haar tegoeden in dollars veilig zijn.
De woorden van Yongding zijn een echo van die van professor Nouriel Roubini van de universiteit van New York vorige week in de New York Times. De econoom, die in 2004 tot in detail de kredietcrisis voorspelde, stelde dat de Amerikaanse economie aan het eind van het jaar uit de recessie komt. Maar hij voegde daar aan toe dat de VS het risico lopen dat de dollar zijn status als belangrijkste reservevaluta verliest. Daarmee raakt het land niet alleen het vermogen kwijt om begrotings- en handelstekorten goedkoop te financieren, maar krijgt het vrijwel zeker ook te maken met een forse afwaardering van de dollar.
VS in het zelfde schuitje als het VK na WOII
Traditioneel is het zo dat het land van de internationale reservemunt ook een nettocrediteur is, stelde Roubini. Het Britse pond verloor zijn status toen Groot-Brittanniė in de Tweede Wereldoorlog een schuldenaar werd. Momenteel zitten de VS in hetzelfde schuitje. Roubini: 'Eerder dan menigeen denkt, zal de dollar uitgedaagd worden door andere valuta's, de Chinese renminbi in het bijzonder.'
Veel waarnemers stellen dat het zo'n vaart niet zal lopen. De Japanse yen, Zwitserse frank en het pond missen de steun van een dominant land op het wereldtoneel en de euro blijft relatief zwak omdat niemand kan voorspellen of de Europese Monetaire Unie ook over dertig of vijftig jaar nog bestaat.
Renminbi alternatief?
Blijft over de renminbi, maar die munt is nog niet vrij inwisselbaar op de valutamarkt en daarmee geen internationaal ruilmiddel. Bovendien is de Chinese economie vrij klein vergeleken met de Amerikaanse en missen ze een diepe kapitaalmarkt, zo klinkt het. Tenslotte wordt erop gewezen dat de Chinezen juist vanwege de enorme reserves aan de dollar vastzitten, de zogeheten 'dollar trap'. Als ze die munt de rug toekeren, daalt de waarde en daarmee ook de waarde van de reserves. China blijft dus dollars kopen.
Uit de jongste cijfers blijkt dat het land inderdaad nog altijd de belangrijkste klant van de Amerikaanse schatkist is, ondanks het feit dat inmiddels vier op de vijf Chinezen van mening is dat het opkopen van 'treasuries' het nationale belang schaadt. Duidelijk is wel dat China - sinds premier Wen Jibei in maart voorzichtige vraagtekens plaatste bij het Amerikaanse overheidsbeleid - stappen neemt om de dollar wat op afstand te zetten.
Chinese munt rukt op
Zo zijn China en Braziliė vorige maand overeengekomen om de bilaterale handel in renminbi en reals af te rekenen in plaats van in dollars. Met onder meer Argentiniė, Zuid-Korea, Indonesiė, Maleisiė en Wit-Rusland zijn er kredietlijnen in renminbi afgesproken. Er is in Hongkong een pilotproject opgestart zodat enkele geselecteerde bedrijven hun betalingen direct kunnen afwikkelen in de Chinese munt. Bovendien mogen enkele financiėle instituten er nu renminbi-obligaties uitgeven en hebben HSBC en Bank of East Asia als eerste buitenlandse banken toestemming gekregen om in renminbi gedenomineerde obligatieleningen in China te verkopen.
Ondertussen rukt de Chinese munt als betaalmiddel op in het noorden van Thailand, Vietnam en Burma en in oostelijk Rusland, zonder dat de Chinese autoriteiten daar tegen optreden. Dit stelt Pieter Bottelier, verbonden aan de Jamestown Foundation in Washington. Daar waar de renminbi oprukt, gaat dat ten koste van de dollar. Dat wil volgens Bottelier nog niet zeggen dat de greenback spoedig door de renminbi wordt vervangen als dé reservemunt. Wel dat het relatieve belang van de dollar fors kan afnemen. Het logische gevolg is dat er neerwaartse druk op de munt ontstaat. Hoe groot die druk wordt, is moeilijk te zeggen. Maar het risico bestaat dat het proces pijnlijk kan worden.
inderdaad, ik denk ook niet dat ie nog veel gaat stijgen de komende tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Queued het volgende:
De Dollar is de afgelopen dagen ook weer aardig gedaald. Schommelt rond de $ 1,40 en $ 1,41:
Euro 0.7094 -> Dollar 1.4096 -0.0010
Ja, sinds de duik vorig jaar is de euro aardig hersteld. (of is de dollar zo gedaald?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Shivo het volgende:
$1,46 voor 1 euro nu. Binnenkort kan ik weer een chauffeur aannemen (woon in Boston met salaris in euro's)
Bronquote:Euro stijgt tot boven de 1,50 dollar
De euro is woensdagmiddag voor het eerst sinds augustus vorig jaar door de 1,50 dollar gebroken, om daarna weer iets terug te zakken tot 1,4990 dollar.
De koersstijging van de Europese munt ten opzichte van de dollar heeft te maken met zorgen over de Amerikaanse economie. Valutahandelaren verwachten dat de Federal Reserve, de Amerikaanse centrale bank, de rente voorlopig erg laag zal houden om de economie te stimuleren.
Er is geen record gebroken. Heeft tegen de 1,60 gestaan:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bron
Zojuist was op 't radionieuws dat er een record is gebroken. Kan daarbij alleen geen fatsoenlijke bron vinden.
Voor hoelang het duurt....quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef Dlocks het volgende:
Gaat (voor mij) weer de goede kant op.
EUR -> Dollar
3 december: 1.512
vandaag: 1.433
Is toch wat jij ervan vindt? Wat wil je bestellen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef mezzy het volgende:
is het nu gunstig qua koers om producten uit Amerika te bestellen?
waarom vind je het de moeite niet waard?quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch wat jij ervan vindt? Wat wil je bestellen?
Ik wil kleding bestellen (denk niet dat jij het wil), ik bespaar er wel wat mee (incl. verzendkosten), maar vind het die moeite niet waard.
1 euro = 1,43
Luiheid speelt een kleine rol, maar met kleding loop ik ook het risico dat het niet goed past.quote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef mezzy het volgende:
[..]
waarom vind je het de moeite niet waard?
hoezo komt het niet aan..quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luiheid speelt een kleine rol, maar met kleding loop ik ook het risico dat het niet goed past.
Stel ik bestel 300 dollar aan kleding = 209,25 dollar + verzendkosten .. nja laat maar, bespaart eigk wel heel wat, maar ik weet niet wat jij wil bestellen, stel je hebt nog heffingen + evt verzekeringskosten(stel dat het niet aankomt)
Aksaray, wat een vergelijking!quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef mezzy het volgende:
[..]
hoezo komt het niet aan..![]()
ik bestel iets uit het grote US, niet uit Aksaray ofzo..
welke site wil je kleding bestellen dan?![]()
ik heb tientallen keren via internet besteld, en nog nooit gehoord van verzekeringskosten.. ga je huisdieren bestellen dan je zorgverzekeringskosten gaat betalen..quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aksaray, wat een vergelijking!
Ik had het over grote, dure bestellingen, niet over kleding, vergeet die verzekeringskosten dus maar.
www.yesstyle.com
wat heb je allemaal besteld via internet?quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik heb tientallen keren via internet besteld, en nog nooit gehoord van verzekeringskosten.. ga je huisdieren bestellen dan je zorgverzekeringskosten gaat betalen..
kleding uit de VS.. en sex toys..quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld via internet?![]()
ik ga een lammetje bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef mezzy het volgende:
[..]
kleding uit de VS.. en sex toys..
pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, alleen kleding, daarom zei ik ook dat verzekeringskosten dan niet nodig zijn en daarom moet je vergeten wat ik zei.
Ik ben een pure Turk.
Sentiment rond de dollar was veel te bearish, dan is het juist zaak dollarbull te worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef JimmyJames het volgende:
Heel mooi om te zien hoe dingen altijd anders lopen dan werd voorspeld.
De dollar gaat valleuh berg je. Ip daarvan krijgen we zeer waarschijnlijk een eurocrash voor de kiezen als de Grieken hun rekeningen niet meer kunnen betalen.
Beurzen staan er nu zo'n beetje hetzelfde voorquote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Sentiment rond de dollar was veel te bearish, dan is het juist zaak dollarbull te worden.
quote:Grote tekorten zetten euro onder druk
De schuldenproblemen van de eurolanden hebben de koers van de euro woensdag verder onder druk gezet. Voor het eerst sinds vorig voorjaar was de euro minder dan 1,34 dollar waard. Aan het einde van de middag werd de Europese munt voor 1,3340 dollar verhandeld. Een dag eerder moest nog 1,3520 dollar betaald worden voor een euro.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 04:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En dat is behoorlijk schijt want voor mij is alles al 10% duurder geworden zo.
Graag geen euro hippies meer in Argentiniequote:
quote:De euro staat voor het eerst in elf maanden onder de psychologisch belangrijke grens van 1,30 dollar. De Europese munt is nu 1,299 Amerikaanse dollar waard.
De euro is door de schuldencrisis al weken aan het dalen, zowel ten opzichte van de dollar als de Japanse yen.
Beleggers zijn bang dat een aantal eurolanden binnenkort een lagere kredietwaardigheid krijgt. Ook denken veel beleggers en deskundigen dat de gemaakte afspraken tijdens de EU-top van vorige week de problemen niet zullen oplossen.
De Europese beurzen stonden rond het middaguur allemaal in de min.
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Graag geen euro hippies meer in Argentinie
CA en AU zijn sws nauwelijks hippies en ZW zijn niet zo'n reizigers en zijn er ook niet veel vanquote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Krijg je wel Zwitsers, Canadezen en Australiėrs voor in de plaats.
Canadezen zijn meestal OK, inderdaad. Maar er zitten veel hippies tussen hoor, die zich afzetten tegen de VS.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
CA en AU zijn sws nauwelijks hippies en ZW zijn niet zo'n reizigers en zijn er ook niet veel van
Ehm... ze zeggen dat ze zich voorbereiden, maar achter de schermen weten ze wel beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef PattyBrard het volgende:
Britten bereiden zich voor op uiteenvallen euro
http://www.nu.nl/economie(...)teenvallen-euro.html
Dus extra schuld draagt nu negatief bij aan het BBP of begrijp ik het verkeerd?quote:
Slechts een klein deel van die schuld is gedenomineerd in buitenlandse valuta. Wat dat aangaat valt die schuld wel mee als je het vergelijkt met de eurozone landen.quote:
Eerder weer richting de 1,50 in dit tempo. Mooi herstel de laatste dagen en ik weet eigenlijk niet eens waarom... (niet goed gevolgd)quote:Op donderdag 29 december 2011 13:28 schreef WammesWaggel het volgende:
1,2872 nu, de gestage daling van de euro tegenover de USD lijkt mij een logische gang van zaken die nog wel even kan doorzetten.
1,15 binnen zes maanden? Goede kans.
Spaanse korte schulden gingen gemakkelijk weg, dat speelt een factor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eerder weer richting de 1,50 in dit tempo. Mooi herstel de laatste dagen en ik weet eigenlijk niet eens waarom... (niet goed gevolgd)
En weer hard omhoog: 1,31quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Spaanse korte schulden gingen gemakkelijk weg, dat speelt een factor.
Vandaag 1,30, de 1,50 geloof ik niks van, maar het zal mij benieuwen.
Wat speelt is dat de FED de rente niet gaat doen stijgen, ook Davos gaat de komende dagen vast wel wat ontwikkelingen brengen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En weer hard omhoog: 1,31
Het gaat behoorlijk waardeloos in de VS, dat helpt. De 1,50 halen we wel voor 2014 hoor
Nou, ik zou daar geen geld op inzetten hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat speelt is dat de FED de rente niet gaat doen stijgen, ook Davos gaat de komende dagen vast wel wat ontwikkelingen brengen.
In 2014 bestaat de euro niet meer in huidige vorm, neem ik aan
Het gaat beter dan de laatste jaren, Obama zet nu alle zeilen bij om de verkiezingen maar te kunnen winnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar geen geld op inzetten hoor.
De rente wordt toch op 0% gehouden, omdat het niet goed gaat?
Het zijn nooit mensen van binnen de Eurozone geweest die de Euro omlaag lullen. De Amerikanen (en Engelsen) riepen een paar weken geleden om het hardst dat de Euro onder de 1,20 zou gaan. En daar zullen ze naar gehandeld hebben en dus het deksel op de neus hebben gekregen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe kom je er bij dat dat Amerikaanse speculanten zijn? Forex is qua handel voor de meeste mensen beschikbaar.
Dat moet je echt beter onderbouwen hoor want hier kan niemand iets mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het zijn nooit mensen van binnen de Eurozone geweest die de Euro omlaag lullen. De Amerikanen (en Engelsen) riepen een paar weken geleden om het hardst dat de Euro onder de 1,20 zou gaan. En daar zullen ze naar gehandeld hebben en dus het deksel op de neus hebben gekregen.
Ik heb in de eerste helft van januari gewoon heel vaak gelezen dat het slecht ging met de euro. Onderbouwing kan ik je niet geven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat moet je echt beter onderbouwen hoor want hier kan niemand iets mee.
En iedereen intussen maar janken over 'eurocrisis dit dat'...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En weer hard omhoog: 1,31
Het gaat behoorlijk waardeloos in de VS, dat helpt. De 1,50 halen we wel voor 2014 hoor
Als je kan nadenken kan je er best wat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar met niet onderbouwde ratingen die ratings agencies afgeven daar doet iederen handelaar wat mee en dat wordt heel normaal gevonden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een dommige reactie, in het vervolg moet je toch echt beter gaan lezen en vervolgens gaan nadenken hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als je kan nadenken kan je er best wat.
Kijk eens wie de financiėle media zijn, en wie de rating-agencies. En kijk eens wat ze de afgelopen jaren vooral riepen? Wie was er het grote probleem? En waarom zou dat zijn...?
Gewoon een keer je hersens gebruiken.
Bij gebrek aan beter, daarom is het ook zo moeilijk om op de kortere termijn forex te handelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar met niet onderbouwde ratingen die ratings agencies afgeven daar doet iederen handelaar wat mee en dat wordt heel normaal gevonden.
Niet snappen dat die rating agencies een politiek instrument zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, daarom is het ook zo moeilijk om op de kortere termijn forex te handelen.
College volgen bij Occupy en zijn verwarde liedenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Niet snappen dat die rating agencies een politiek instrument zijn![]()
Jij hebt op school zeker over 'vrije markten' geleerd
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
College volgen bij Occupy en zijn verwarde lieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |