Bronquote:Euro stijgt tot boven de 1,50 dollar
De euro is woensdagmiddag voor het eerst sinds augustus vorig jaar door de 1,50 dollar gebroken, om daarna weer iets terug te zakken tot 1,4990 dollar.
De koersstijging van de Europese munt ten opzichte van de dollar heeft te maken met zorgen over de Amerikaanse economie. Valutahandelaren verwachten dat de Federal Reserve, de Amerikaanse centrale bank, de rente voorlopig erg laag zal houden om de economie te stimuleren.
Er is geen record gebroken. Heeft tegen de 1,60 gestaan:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bron
Zojuist was op 't radionieuws dat er een record is gebroken. Kan daarbij alleen geen fatsoenlijke bron vinden.
Voor hoelang het duurt....quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef Dlocks het volgende:
Gaat (voor mij) weer de goede kant op.
EUR -> Dollar
3 december: 1.512
vandaag: 1.433
Is toch wat jij ervan vindt? Wat wil je bestellen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef mezzy het volgende:
is het nu gunstig qua koers om producten uit Amerika te bestellen?
waarom vind je het de moeite niet waard?quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch wat jij ervan vindt? Wat wil je bestellen?
Ik wil kleding bestellen (denk niet dat jij het wil), ik bespaar er wel wat mee (incl. verzendkosten), maar vind het die moeite niet waard.
1 euro = 1,43
Luiheid speelt een kleine rol, maar met kleding loop ik ook het risico dat het niet goed past.quote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef mezzy het volgende:
[..]
waarom vind je het de moeite niet waard?
hoezo komt het niet aan..quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luiheid speelt een kleine rol, maar met kleding loop ik ook het risico dat het niet goed past.
Stel ik bestel 300 dollar aan kleding = 209,25 dollar + verzendkosten .. nja laat maar, bespaart eigk wel heel wat, maar ik weet niet wat jij wil bestellen, stel je hebt nog heffingen + evt verzekeringskosten(stel dat het niet aankomt)
Aksaray, wat een vergelijking!quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef mezzy het volgende:
[..]
hoezo komt het niet aan..![]()
ik bestel iets uit het grote US, niet uit Aksaray ofzo..
welke site wil je kleding bestellen dan?![]()
ik heb tientallen keren via internet besteld, en nog nooit gehoord van verzekeringskosten.. ga je huisdieren bestellen dan je zorgverzekeringskosten gaat betalen..quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aksaray, wat een vergelijking!
Ik had het over grote, dure bestellingen, niet over kleding, vergeet die verzekeringskosten dus maar.
www.yesstyle.com
wat heb je allemaal besteld via internet?quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik heb tientallen keren via internet besteld, en nog nooit gehoord van verzekeringskosten.. ga je huisdieren bestellen dan je zorgverzekeringskosten gaat betalen..
kleding uit de VS.. en sex toys..quote:Op maandag 21 december 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld via internet?![]()
ik ga een lammetje bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef mezzy het volgende:
[..]
kleding uit de VS.. en sex toys..
pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, alleen kleding, daarom zei ik ook dat verzekeringskosten dan niet nodig zijn en daarom moet je vergeten wat ik zei.
Ik ben een pure Turk.
Sentiment rond de dollar was veel te bearish, dan is het juist zaak dollarbull te worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef JimmyJames het volgende:
Heel mooi om te zien hoe dingen altijd anders lopen dan werd voorspeld.
De dollar gaat valleuh berg je. Ip daarvan krijgen we zeer waarschijnlijk een eurocrash voor de kiezen als de Grieken hun rekeningen niet meer kunnen betalen.
Beurzen staan er nu zo'n beetje hetzelfde voorquote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Sentiment rond de dollar was veel te bearish, dan is het juist zaak dollarbull te worden.
quote:Grote tekorten zetten euro onder druk
De schuldenproblemen van de eurolanden hebben de koers van de euro woensdag verder onder druk gezet. Voor het eerst sinds vorig voorjaar was de euro minder dan 1,34 dollar waard. Aan het einde van de middag werd de Europese munt voor 1,3340 dollar verhandeld. Een dag eerder moest nog 1,3520 dollar betaald worden voor een euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |