Ja, maar kijk, ik ging eerst van 13:00 tot 22:00 leren met vriendje in de stad.. Maar nu heb ik m'n eigen kamer dus ga ik lekker alles zelf bedenken en kokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Ewelina het volgende:
Dan moet je gaan koken, PF! Scheelt toch aardig wat geld
Het klinkt in elk geval niet aantrekkelijk......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef SHE het volgende:
Kwam dat een beetje geloofwaardig over?
Ja, zo deed ik het ook altijd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef SHE het volgende:
Kwam dat een beetje geloofwaardig over?
Dan blijft er verdomd weinig overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je leuk vindt en gelukkig zijn, zonder dat je daarbij je eigen leven, of dat van een ander in gevaar brengt![]()
Studenten leren toch in de UBquote:
Dat leer je vanzelf wel als je geld op is en de stufi pas over een week komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
En ik let altijd op prijzen dus ik snap het niet
Ik zie het zelf ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef cyclechick het volgende:
Nou er zat duidelijk wat door jouw koffie heen, vanavond
Je weet het goed te verbergen en dat is ook een gave.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
Dat lijkt maar zo.
Ik ben hopeloos onzeker en heb nog steeds geen flauw idee waar ik mee bezig ben.
Het komt wel goed. Doe gewoon eens één stap tegelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat ik met een kamer zelfstandig zou worden. Maar ik voel me nog steeds een hulpeloos dier.
Dus ik denk dat die teleurstelling er vanavond even uitkwam. En ik vind het echt heel lief dat niet iedereen zegt dat ik m'n kop moet houden en gewoon moet doen!
diepvriezzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Studenten leren toch in de UB? Ik moet altijd verplicht daar leren maar ik vind het kut en ik ga voortaan op m'n kamer leren ja
En ik hou van koken, echt! Maar dat is meestal net zo duur als uit etenPluss ik vind groenten uit blik eng
Je vindt wel een hoop eng he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Studenten leren toch in de UB? Ik moet altijd verplicht daar leren maar ik vind het kut en ik ga voortaan op m'n kamer leren ja
En ik hou van koken, echt! Maar dat is meestal net zo duur als uit etenPluss ik vind groenten uit blik eng
Nou als ik ga leren in de UB - die zit een half uur van m'n kamer! Als ik daar wil leren zeg maar.. (Voor een tentamen slaap ik vaak bij vriendje en gaan we in de UB leren tot 's avonds laat, want stil. Maar met ieder een eigen kamer gaat het misschien wel beter)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat half uur tram gedeelte ook niet helemaal in PF d'r laatste post
Lidl was heul goed getest op verse groentequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
O maar om heel eerlijk te zijn eet ik nooit groenten uit blik/potjes/diepvries.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt wel een hoop eng he?
Ze springen niet in je bed, die boontjes, ik beloof het je!
Jij zit niet in dat gebouw op school half uur tram/5 minuten lopen naar schule maar moet er wel leren? Neen zegt neen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen Spinazie, rest vers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
O maar om heel eerlijk te zijn eet ik nooit groenten uit blik/potjes/diepvries.
Behalve appelmoes of spinazie.
En jullie leven allemaal nog en doen dat wel?
Mijn school heeft geen studieplekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef neen het volgende:
[..]
Jij zit niet in dat gebouw op school half uur tram/5 minuten lopen naar schule maar moet er wel leren? Neen zegt neen!
O ja, dat zei je ja! Dat is echt belachelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn school heeft geen studieplekVandaar! En ze zijn aan 't verbouwen.. En thuis (bij m'n ouders) kan ik niet leren want dan word ik altijd om de 5 minuten lastig gevallen.
rangtang? een indo bentobox??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:48 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, dat zei je ja! Dat is echt belachelijkMaar op je nieuwe kamer kun je hopelijk wel leren
![]()
En je moet ook even een rantang kopenik heb er een gekregen van m'n moeder zodat ik van allerlei dingen iets mee kan nemen.
IK vind die boontjes uit een pot echt niet lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker lieve Elies en Viev!![]()
Ik ga ook zo. Eerst nog even bewust op de klok kijken zo dat de 48 uur voorbij zijn! Next!![]()
PF, ik heb wel vaker uit blik/pot gegeten hoor. Van Hak heb je cranberry rabarber. Allemachtig lekker!!!
En boontjes uit blik, wat is daar als student mis mee? Of jij moet tijd hebben om elke keer verse groentes te gaan kopen enzo?
Doosje spinazie uit de diepvries is 50 cent bij de Aldiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Een aubergine is 1,30 of zoIk snap nooit waarom je zoveel geld uit zou geven aan 1 groente
Dan had ik snel afscheid van mijn op de klok kijk ritueel genomen!quote:
Je zult wel merken dat er heus lekkere dingetjes tussen zitten en dat je echt niet elke dag verse groentes van de markt hoeft te halen. Een beetje de gulden middenweg zoeken kan prima, vraag hier maar tips strakkies als je moet gaan koken, komt allemaal goed!quote:Ja ik weet eigenlijk niet waarom ik dat nooit eet, leek mij niet gezond eigenlijk.
Smaken verschillen, ik eet nu zelfs nog wel eens sperzieboontjes uit blikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:52 schreef neen het volgende:
[..]
IK vind die boontjes uit een pot echt niet lekkervolgens mij heb je ook van die zakken met gedopte boontjes die gewoon zijn ingevroren... ik denk dat dat nog wel prima te eten is.
Hee kijk, dat zijn nog eens tips. Ik koop een potje multi vitamine en 10 kilo rijst en ik kan er weken tegenaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Doosje spinazie uit de diepvries is 50 cent bij de Aldi
Ja, sta je daar met je receptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Laatst wilde ik bloemkool kopen bij AH, kost die gewoon 2,49!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |