maar ik denk dat, ondanks dat je gelijkt hebt hoor, je met -50 kg altijd vel over hebt....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Helaas kun je daar weinig aan doen; dat is genetisch bepaald.
Je kunt smeren en langzaam aan doen wat je wilt, maar als je huid snel zijn elasticiteit verliest, dan ben je hoe dan ook de lul. In meer of mindere mate.
Ik heb mazzel wat dat betreft; ik heb zowel onder als overgewicht gehad en zo goed als geen striae en vel is helemaal teruggeplooid. Wonden herstellen bij mij ook supersnel. Het is echter niet de mooiste huid, want ik heb een zogenaamde olifantenhuid. Heel grof en dik. Geen porseleinenhuidje![]()
Al die cremes die beweren je huid elastischer te maken, zijn flauwekul. Zowel het regenererend vermogen als terugplooien van je huid is grotendeels een erfelijk verhaal en compleet afhankelijk van je huidtype.![]()
( zelfde gaat op voor hetl wel/niet snel krijgen van rimpels, al kun je gelukkig tegen 1 factor die daar verantwoordelijk voor is ( UV ) , WEL smeren )
Je kijkt ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat hoger opgeleiden sneller in de Nigeriaanse datingscams trappen dan lager opgeleiden.
Ik delete mailtjes die met 'FW: FW: FW:' etc beginnen altijd meteenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zijn het van die "Ik zag dit en dacht aan jou!" berichtjes met lieve kittens en pandaberen met hoedjes op ofzo
Schijnbaar nogal een vermoeiende bizniz die forwards, zomaar ineens aan 20 man denken als je het ziet
Ik kreeg ooit van een vriendin die plots was verhuisd om een nieuw leven zonder haar oude vriendinnen te beginnen een spammailtje over wat vriendschap toch voor mooi iets was (incl alle hartjes, glinsters en engeltjes) Heb d'r een hele pittige email teruggestuurd hoe ik over haar vriendschap dacht. Daarna was ik geschrapt uit de forwarded lijstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Negen van de tien keer zijn het van die "Ik zag dit en dacht aan jou!" berichtjes met lieve kittens en pandaberen met hoedjes op ofzo
Schijnbaar nogal een vermoeiende bizniz die forwards, zomaar ineens aan 20 man denken als je het ziet
Wel zielig voor die mensen, maar ik kan het niet begrijpen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat hoger opgeleiden sneller in de Nigeriaanse datingscams trappen dan lager opgeleiden.
En is dit beter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Ga uit mijn hoofd stomme Bangles aaaaahhh
* Muis006 neuriet jump in my car
Ik denk dat het komt doordat de lucht op grote hoogte ijl is zodat ze eerder dingen gelovenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wel zielig voor die mensen, maar ik kan het niet begrijpen...
ARGH ja, die striae, hoe kom je daar vanaf! Dat heb ik er wel aan over gehoudenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na 30 kilo afgevallen te zijn kreeg ik flubberhuid aan de binnenkant van mijn bovenbenen (beetje ouwe wijven huid idee) en mijn borsten waren slap en met striae, wat ik voorheen nooit hadHoe gaat het met jouw borsten?
[ ] geschiktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer. Voor ongeveer 5000 euro, misschien zelfs meer, maar hij schaamt zich nogal.
Nee van Pink ken ik alleen maar Get this party started en die ene van:quote:
ej!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, die hoge opleidingen!
Wanhopiger om een partner te vinden en geen tijd om eens de straat op te gaan en daar te zoeken? Ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik had mijn broer zelfs gewaarschuwd voor een eerste vrouw. Heb hem alle bewijzen dat het scam was laten zien en dacht dat het daarmee afgelopen was. Trapt hij gewoon in een tweede geval waar ik niets van af wist, maar ik had verwacht dat inmiddels het woord 'Nigeria' wel voor alarmbellen zou zorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef Aventura het volgende:
Wel zielig voor die mensen, maar ik kan het niet begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |