Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!quote:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we didquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Yes we can(ik heb het Obama nog niet horen zeggen of ben ik er al doof voor?)
Sarcastisch toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het weldat Obama die hele speech uit z'n hoofd kent
.
Daarnaast vind ik hem een charmante en sympathieke kop/uitstraling hebben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je kunt nog zo'n goeie speech op papier zetten... als je die laat voorlezen door iemand zonder charisma en met veel gehakkel en gebrabbel, dan komt ie toch echt niet over!
Deze meneer kan goed speechenIk vind hem vastberaden en betrouwbaar overkomen. Moet nog maar zien wat hij er van waarmaakt, maar dit heeft ie in elk geval aardig onder de knie
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Hij heeft het heel vaak gezegd maar in Chicago heeft ie het veranderd in: yes we did
Ohh nee, ik ook niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook tijdens deze speech heb ik het nog niet gezien
Er staat er links ook eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Zijn autocue staat wat te veel naar rechts vind ik
ok, het werd net te lang en toen hield hij opquote:
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt veel meer op de rechter! Zijn rechter, bedoel ik!
Ik wou net zeggen, hij heeft je gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Hij heeft rekening met je gehouden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, het werd net te lang en toen hield hij op
Zou kunnen, maar sowieso zal hij wel een voorkeur hebben wat het lekkerst leest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt haha, maar misschien heeft ie links last van de zon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |