abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65266976
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oh wat verschrikkelijk! En dat is allemaal de schuld van de ouders! .

Sorry, ik blijf nog steeds bij mijn mening .
Wat heb jij nou? Ben je soms per definitie niet zelfstandig als je niet je hele studententijd hebt afgezien?
Of jij het een goed idee vindt of niet, feit is wel dat ik op kamers woon, inclusief hoge lasten, en een maandbudget heb waarmee ik rond moet komen. Of een deel daarvan nou van mijn ouders komt of van de IB-groep, je leert de waarde van geld heus wel. Denk maar niet dat ik me er niet rot over voel dat ik geld van mijn ouders moet aannemen. Elke keer dat we het erover hebben voel ik me schuldig, altijd als ze vragen of het wel genoeg is zeg ik ja, ook als het niet zo is.
En ja, ik heb dure studies gedaan en mijn ouders hebben me daarin gesteund door te zorgen dat ik rondkwam zonder al te veel te werken. Ik wil verder in de wetenschap en daarvoor moeten je studieresultaten gewoon goed zijn. In mijn geval moest ik er zelfs 2 jaar extra voor studeren waardoor mijn stufi nu helemaal opgehouden is. Ben ik nou een slechter mens omdat ik hulp aanneem van mensen die het met liefde geven, omdat ze me kennen en weten dat dit is wat ik echt wil?

God, ik weet niet eens waarom ik me tegenover jou loop te verantwoorden.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:17:59 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_65267001
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Welk jaar zat jij??

En waarom maar een jaar?
2000/2001

En ik ben gestopt met die opleiding en een andere studie gaan doen in een normale studentenstad en tussen normale studenten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:18:10 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65267009
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij wie mag ik uithuilen
Bij mij niet, ik hou niet van metromannen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 23:18:58 #254
163650 Greys
pi_65267040
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja ik zei het niet zo
ik zei meer van.. Dat lijkt mij niet zo fijn want ik kan niet slapen op een eenpersoons matras en als die hier thuis ligt dan kan ik ook niet slapen of het zou misschien kunnen maar dan kan vriendje niet mee en kan ik minder vaak thuis slapen of eigenlijk niet meer. Dus.

En m'n moeder zei: Anders koop je toch een hangmat

En daarna: Of je koopt een slaapbank
en toen zei ik: 1. ook slaap banken kosten geld 2.ik wil geen rugklachten

En m'n vader weer: In principe kun je een bed van 3 meter ik 4.20 kopen. Duss..

En toen dacht ik.. Denk gewoon SERIEUS mee
Je bent te veeleisend, sorry!

Want je gaat niet dood van een 1-persoons matras, als je moe genoeg bent slaap je heus wel.
Wees eerlijk! En dan zoek je in de tussentijd een oplossing voor een goedkoop 2-persoons bed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65267056
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jij wil toch die opleiding doen? Dan verzin je toch zelf een mooie oplossing, zonder je ouders ervoor op te laten draaien? Maar het normaal vinden dat je ouders een bodemloze geldput zijn vind ik raar. Of ze het nou kunnen missen of niet.
Dat wilde ik ook best doen! Ik was best bereid om een hogere studieschuld aan te gaan, zeker voor de 2 extra jaren die ik moet studeren, maar mijn ouders zeiden zelf dat ze dat onzin vonden als zij best wat konden missen. Moet ik dan zeggen "ik wil je geld niet"?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:19:18 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_65267060
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij wie mag ik uithuilen
Ach, volgend seizoen weer een kans. Ik hoop wel dat ze nu er toch niets meer op het spel staat, de huidige selectie eens kritisch gaan scheiden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:19:23 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65267063
Nee, dat snap ik ook niet zo goed als ik erbij zet dat het mijn mening is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:19:41 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267080
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef cyclechick het volgende:

[..]

't zou ook echt niks voor mij zijn.
Maar sowieso zijn mijn vader en ik mijn toekomst nogal anders. Hij heeft altijd zjin eigen baas willen zijn/eigen bedrijf willen hebben, en dat is m niet gelukt, dus nu wil hij dat graag via ons alsnog bereiken En iedere keer als hij naar mijn studie/werk vraagt dan komt het erop neer dat ik manager moet worden. Maar ik ben straks psycholoog, geen manager. En ik ben een rund in organiseren, dat laat ik liever aan anderen over.

Hoe lang ben je aan dat spul verslaafd geweest dan? Das best heftig! Zelfstandig er weer vanaf gekomen? (ik ga er vanuit dat je het nu niet meer gebruikt )
Van mijn 19e tot mijn 24e ongeveer. Speed/coke + drank. Eerstgenoemden om wakker te kunnen blijven, de laatste om te kunnen slapen.

En idd zelf vanaf gekomen, cold turkey. Uit pure noodzaak, want ik woog bijna niets meer en was helemaal stuk. Ik bleek toch ietsje te ijdel voor die ellende.

Achteraf was het een gevolg van presteren boven niveau. Ik heb tot mijn 25e een leven geleid die veel te hoog gegrepen was. Ontzettend veel tijd verloren met dingen doen waarvan ik dacht dat ze ' moesten ' en dat ik het kon.

Ik ben maar een simpele troela en veel gelukkiger als ik niet zo hard mijn best doe om ergens bij te horen
pi_65267088
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar meebetalen aan opleidingen is wat anders dan geld van ze verwachten om je rekeningen mee te betalen. Geld wat in een studie gestoken wordt krijg je niet cash in je handen. Dat is hetzelfde als helpen met een inboedel of een keer een tas boodschappen geven.
Niet helemaal. Als jij voor je studie op kamers moet, dan brengt dat extra kosten met zich mee, die de student vaak niet kan betalen. Ik ken zat studenten waarbij de huur wordt afgeschreven van de rekening van de ouders. Dat geld krijg je ook niet cash.

Ik kreeg het overigens wel cash, dat bedrag had mijn vader vastgesteld aan de hand van wat hij sowieso betaalde aan alimentatie. Mijn schoolboeken moest ik trouwens wel zelf kopen. Veel studenten krjjgen gewoon die bijdrage zo dat ze niet al te veel hoeven bij te werken (of te lenen) zodat men goed kan studeren
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65267095
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had berekend dat die van mij 960 zouden zijn? Maar ik kan 't ook fout hebben gedaan!

huur kamer (incl. water/licht/gas) ¤327.77
telefoon ¤18.00
Studentenverzekering postbank ¤3.15
kapper ¤10.00
eten ¤180.00
collegeld ¤130.42
studieboeken ¤40.00
reiskosten naast OV ¤60.00
ontspanning/uitgaan/sport ¤100.00
kleding ¤95.00
ziektekostenverzekering ¤100.00
------------------
totaal ¤1,064.34

(De meeste bedragen zijn volgens het nibud!)
60 euro reiskosten naast je OV? hoe doe je dat? Elke maand?
Ik heb mijn biertjes/kleding er nog niet inzitten trouwens..
Ik had 800 berekend, maar dat is nog zonder studieboeken en sportschool abo, maar dat laatste hoef ik nu niet meer te betalen omdat ik werk op de sportschool
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:20:41 #261
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65267122
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook best doen! Ik was best bereid om een hogere studieschuld aan te gaan, zeker voor de 2 extra jaren die ik moet studeren, maar mijn ouders zeiden zelf dat ze dat onzin vonden als zij best wat konden missen. Moet ik dan zeggen "ik wil je geld niet"?
Geld aannemen vind ik wat anders dan het verwachten. Zo staat het er al heel anders dan de opmerking naar PF.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65267165
Dames, geen ruzie!

Maar ik weet zeker dat mijn studie resultaten echt geweldig gaan zijn!! Want nu moest ik voor 50 minuten les 4 uur reizen en dat deed ik dus niet ( ) Of kwam ik te laat/er gebeurde altijd wel wat! En ik kan niet zo goed tegen OV stress en nu kan ik mij hier helemaal op focussen en dat is tofff

En tuurlijk zou ik het tof vinden als mijn ouders mij mee sleurde naar de ikea om een vloer uit te kiezen, en te leggen, alles zouden regelen etc etc. (zoals bij m'n vriendje, hij is wel heel zelfstandig maar ze helpen hem wel!) Maar waarschijnlijk zou ik dan boos op ze worden omdat ik alles zelluf wil doen

En ik wil echt niet zeuren om geld of wat dan ook maar zoals ik al eerder zei: Ik vind alles een beetje eng en ik kan niet tegen veranderingen dus het idee dat mijn oude kamer veranderd gaat worden krijg ik echt al traantjes van in m'n ogen Maar ik moet niet in die comfort zone blijven hybernaten!
pi_65267173
Ik ga maar slapen . Morgen bruis ik vast van de energie en goede ideeen. Dag allemaal .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65267184
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bij mij niet, ik hou niet van metromannen .
Zo metro ben ik niet hoor. Alleen mn grote liefde staat op de rand van de afgrond
pi_65267231
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef cyclechick het volgende:

[..]

60 euro reiskosten naast je OV? hoe doe je dat? Elke maand?
Ik heb mijn biertjes/kleding er nog niet inzitten trouwens..
Ik had 800 berekend, maar dat is nog zonder studieboeken en sportschool abo, maar dat laatste hoef ik nu niet meer te betalen omdat ik werk op de sportschool
Ja volgens het nibud!! Maar daar is misschien ook wel slim omheen te plannen
pi_65267264
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Van mijn 19e tot mijn 24e ongeveer. Speed/coke + drank. Eerstgenoemden om wakker te kunnen blijven, de laatste om te kunnen slapen.

En idd zelf vanaf gekomen, cold turkey. Uit pure noodzaak, want ik woog bijna niets meer en was helemaal stuk. Ik bleek toch ietsje te ijdel voor die ellende.

Achteraf was het een gevolg van presteren boven niveau. Ik heb tot mijn 25e een leven geleid die veel te hoog gegrepen was. Ontzettend veel tijd verloren met dingen doen waarvan ik dacht dat ze ' moesten ' en dat ik het kon.

Ik ben maar een simpele troela en veel gelukkiger als ik niet zo hard mijn best doe om ergens bij te horen
Wauw, impressive! Vooral dat je kunt inzien hoe je wel gelukkig wordt, en dat je niet high van de drugs hoeft te zijn en ook niet alle verwachtingen hoeft te voldoen. Knap hoor!

Ik heb vroger echt heel vaak gedacht dat ik aan de speed wilde om af te vallen dat kwam omdat ik die film had gezien met angelina jolie "girl, interrupted"

Je komt in ieder geval hier (maar ja, dat is ook maar internet natuurlijk) over als een hele sterke persoonlijkheid, iemand die heel goed weet wat ze wil en kan, die van heel veel zaken ontzettend veel kennis heeft, en dus een hoop in dr mars heeft
pi_65267270
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Geld aannemen vind ik wat anders dan het verwachten. Zo staat het er al heel anders dan de opmerking naar PF.
Nou, als ik kinderen had die studeerden zou ik hetzelfde doen als mijn ouders dus in die zin vind ik het wel redelijk dat PF's ouders ook bijdragen. Maar goed, zo te horen doen ze dat ook wel.
Het klonk gewoon even alsof ze haar maar aan haar lot overlieten omdat ze niet wilden dat ze het huis uit ging, terwijl ik dat op je 21e niet een stap vind die je ouders tegen zouden moeten werken.
pi_65267273
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar de meeste studenten die ik ken, zitten in die situatie Pa & ma betalen het graag, en de student is er bij mee en kan het op waarde schatten. Daar is niks mis mee.
pi_65267294
Mijn pa droeg na mijn 18de geen eurocent meer bij
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 23:25:41 #270
163650 Greys
pi_65267306
PF, er staat collegegeld in, maar je ouders betalen je opleiding toch?
Of is collegegeld weer wat anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65267316
Ik herhaal mezelf: Ik vind het echt heel heel
heel
eng!

Echt heel erg eng!

En dan zie ik overal spoken. Zo ben ik.
pi_65267371
PF: ik vind je budget wel enorm veel, dat heeft de gemiddelde student echt niet te besteden. Maar goed, misschien moet je het gewoon eens een maandje proberen, dan kun je het misschien wat beter inschatten.
pi_65267387
Een vriendin mij verhuisde laatst naar een duurdere kamer. Ouders betalen de volledige huur. Of nee, niet waar: ze betaalt zelf 20 euro in de maand mee Dat vond ik zo mooi, ze bracht het echt zo van "Ja, ik wilde niet dat ze alles helemaal zouden betalen, het is ook best een dure kamer, dus zij betalen XX en daarboven (dus 20) betaal ik nu zelf!

Right
pi_65267400
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
PF, er staat collegegeld in, maar je ouders betalen je opleiding toch?
Of is collegegeld weer wat anders?
Ja collegeld gedeelte door 12 maanden..
Maar dit is wat ik "kost"
en ze gaan niet alles betalen maar wel enkele dingen die ze nu al betalen, maar dit was de ruwe schets zeg maar.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:28:43 #275
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65267416
Ik ben denk ik ook een beetje in de watten gelegd geweest

Ik heb tot mijn 29ste op school gezeten / gestudeerd. Mijn ouders hebben tot het laatste moment mijn volledige studie betaald (collegegeld én boeken) en me ook nog maandelijks voorzien van wat extra cash (en wekelijks een pakje roomboter, een stuk jonge kaas, een rol vuilniszakken en een pak wc-papier).

Ik ben op mijn 21ste uit huis gegaan en een appartement gehuurd. Op mijn 25ste mijn eerste eigen appartement gekocht. En ik had ook elk jaar een nieuwe auto.

Holy shit... als ik het zo teruglees

Voor mezelf pleitend: ik ben netjes door mijn studies gegaan. Heb altijd hard en veel gewerkt náást mijn studies en ben nooit aan de drank of de drukgs gegaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65267422
Ik vond het ook een verschrikkelijk hoog bedrag per maand
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:29:01 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267428
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn pa droeg na mijn 18de geen eurocent meer bij
Gelukkig heb ik je nu geadopteerd
pi_65267452
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Mini_rulez het volgende:
PF: ik vind je budget wel enorm veel, dat heeft de gemiddelde student echt niet te besteden. Maar goed, misschien moet je het gewoon eens een maandje proberen, dan kun je het misschien wat beter inschatten.
Die reiskosten kunnen veel minder, want een treinkaartje naar Almere is niet zo duur. De meeste studenten woonden verder weg van hun studie toen ze op kamers gingen. Verder is 95,- voor kleding ook vrij veel

Ik vind het niet zo'n gekke schatting, ik ben per maand denk ik zo'n 1100 euro kwijt. Maar ik heb dan ook een duur huis. En 2 katten.
pi_65267455
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:14 schreef neen het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat normaal maar ik moet bijvoorbeeld 2x anderhalf uur reizen op een dag. Echt nodig om op kamers te gaan is het dus niet maar het zou wel leuk zijn. Als het dus meer voor de ervaring en de leuk is dan voor de noodzaak dan is het ook de keuze van een kind.
Op jezelf gaan wonen is natuurlijk niet iets wat je voor de lol doet, het is een stap die je uiteindelijk toch een keer moet nemen. Ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar goed.

Ik vraag me eigenlijk af of je hele studie lang bij je ouders blijven wonen zoveel beter is voor je karakter dan met steun van je ouders op kamers gaan wonen. Er komt nog veel meer kijken bij zelfstandigheid dan jezelf financieel onderhouden.
pi_65267467
Ik moet eigenlijk gewoon dat kut matras pakken en daar gaan slapen. Verdomme
pi_65267474
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben denk ik ook een beetje in de watten gelegd geweest

Ik heb tot mijn 29ste op school gezeten / gestudeerd. Mijn ouders hebben tot het laatste moment mijn volledige studie betaald (collegegeld én boeken) en me ook nog maandelijks voorzien van wat extra cash (en wekelijks een pakje roomboter, een stuk jonge kaas, een rol vuilniszakken en een pak wc-papier).

Ik ben op mijn 21ste uit huis gegaan en een appartement gehuurd. Op mijn 25ste mijn eerste eigen appartement gekocht. En ik had ook elk jaar een nieuwe auto.

Holy shit... als ik het zo teruglees

Voor mezelf pleitend: ik ben netjes door mijn studies gegaan. Heb altijd hard en veel gewerkt náást mijn studies en ben nooit aan de drank of de drukgs gegaan
Nou er zat duidelijk wat door jouw koffie heen, vanavond
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 23:30:31 #282
163650 Greys
pi_65267481
Het klink me allemaal wat chaotisch in de oren PF
Je moet gewoon met je ouders om tafel gaan zitten en noteren wat ze nou precies wel en niet betalen, je moet toch een duidelijk overzicht hebben? Maar niets eisen, want zo te horen doen ze genoeg, dus wel lief vragen of je even op papier kunt krijgen waar je ongeveer op kunt rekenen, omdat je een financieel overzicht aan het maken bent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65267501
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die reiskosten kunnen veel minder, want een treinkaartje naar Almere is niet zo duur. De meeste studenten woonden verder weg van hun studie toen ze op kamers gingen. Verder is 95,- voor kleding ook vrij veel

Ik vind het niet zo'n gekke schatting, ik ben per maand denk ik zo'n 1100 euro kwijt. Maar ik heb dan ook een duur huis.
Mja, maar ik zit met eten al snel aan 12 euro per dag en dan doe ik nog cheap, ik eet gewoon teveel
Dus dat is dan 372 in plaats van 180 euro
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:31:19 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267514
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wauw, impressive! Vooral dat je kunt inzien hoe je wel gelukkig wordt, en dat je niet high van de drugs hoeft te zijn en ook niet alle verwachtingen hoeft te voldoen. Knap hoor!

Ik heb vroger echt heel vaak gedacht dat ik aan de speed wilde om af te vallen dat kwam omdat ik die film had gezien met angelina jolie "girl, interrupted"

Je komt in ieder geval hier (maar ja, dat is ook maar internet natuurlijk) over als een hele sterke persoonlijkheid, iemand die heel goed weet wat ze wil en kan, die van heel veel zaken ontzettend veel kennis heeft, en dus een hoop in dr mars heeft
Dat lijkt maar zo.
Ik ben hopeloos onzeker en heb nog steeds geen flauw idee waar ik mee bezig ben.

pi_65267530
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik je nu geadopteerd
Nu werk ik en krijg ik waarschijnlijk volgende week training voor mn promotie die ik ga maken dus nu vallen de kosten wel mee
pi_65267536
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo'n gekke schatting, ik ben per maand denk ik zo'n 1100 euro kwijt. Maar ik heb dan ook een duur huis. En 2 katten.
Oh, ik zie nu pas dat daar ook de dingen in zitten die haar ouders betalen. Ik dacht even dat dat er nog bovenop kwam! Als je alles meerekent is het inderdaad niet zo'n onrealistisch bedrag.
pi_65267546
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Mja, maar ik zit met eten al snel aan 12 euro per dag en dan doe ik nog cheap, ik eet gewoon teveel
Ik heb 200 gerekend, ik heb 50 euro per week wat ik aan boodschappen mag besteden, maar eerlijk gezegd kom ik daar niet aan, dat is ook inclusief dure dingen als wasmiddel/wc papier etc
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:32:46 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267571
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nu werk ik en krijg ik waarschijnlijk volgende week training voor mn promotie die ik ga maken dus nu vallen de kosten wel mee
Zeker weten? Als je geld of drugs nodig hebt, dan zeg je het maar hoor. Ik ben er voor je
pi_65267576
Ik dacht dat ik met een kamer zelfstandig zou worden. Maar ik voel me nog steeds een hulpeloos dier.
Dus ik denk dat die teleurstelling er vanavond even uitkwam. En ik vind het echt heel lief dat niet iedereen zegt dat ik m'n kop moet houden en gewoon moet doen!
pi_65267607
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Koop jij veel broodjes bij een café oid? Dat tikt aardig aan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 23:33:50 #291
163650 Greys
pi_65267618
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Precies. En je vriendje woont er nu nog toch?
Dan lig je niet eens elke avond op dat matras!

Tuurlijk wil je het leuk hebben en zo goed mogelijk. Maar jij wilt het allemaal NU NU NUUUUUUUUUU (ja toch? ) en dat is je enthousiasme, maar niet helemaal realistisch denk ik ;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65267625
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo.
Ik ben hopeloos onzeker en heb nog steeds geen flauw idee waar ik mee bezig ben.

Ahw, you little chicken!
Gewoon doen wat je leuk vindt en gelukkig zijn, zonder dat je daarbij je eigen leven, of dat van een ander in gevaar brengt

En ik ga nog even m'n laatste hoofdstuk voor vandaag speed-lezen en dan slapen!
Truste alvast voor iedereen
pi_65267634
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
EENS
pi_65267649
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Koop jij veel broodjes bij een café oid? Dat tikt aardig aan.
Uhm.. Nee ik koop m'n eten gewoon in de appie en dan nog de aanbiedingen en dan avond eten @ UVA of @ wok to walk

(Uva is 4,50-5,50 en wok to walk 5-6 euro) en iets goedkopers heb ik nog niet kunnen bedenken
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:35:09 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65267667
Slaap lekker, jullie jonkies
Kiss, kiss
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65267710
Dan moet je gaan koken, PF! Scheelt toch aardig wat geld
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:37:14 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267745
In mijn tijd neukten we gewoon op de betonnen vloer, ontbeten we met bloembollen en hielden we ons warm met LSD.

Stelletje verwende snotjongens!!!
pi_65267751
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies. En je vriendje woont er nu nog toch?
Dan lig je niet eens elke avond op dat matras!

Tuurlijk wil je het leuk hebben en zo goed mogelijk. Maar jij wilt het allemaal NU NU NUUUUUUUUUU (ja toch? ) en dat is je enthousiasme, maar niet helemaal realistisch denk ik ;
Haha ja misschien, misschien denk ik te veel vooruit. En ik vind het zo eng om die andere 11 mensen te ontmoeten en te doen alsof ik er echt woon ! Ik moest mezelf echt dwingen om daar vanmiddag zo lang in m'n eentje te zijn
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 23:37:35 #299
163650 Greys
pi_65267760
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhm.. Nee ik koop m'n eten gewoon in de appie en dan nog de aanbiedingen en dan avond eten @ UVA of @ wok to walk

(Uva is 4,50-5,50 en wok to walk 5-6 euro) en iets goedkopers heb ik nog niet kunnen bedenken
Straks met zijn allen uit een grote pan pasta eten!
Vroegah hadden de studenten geen Wok to Walk hoor!
Sorry hoor PF, ik zit je niet uit te lachen, maar ik moet vreselijk om je grinniken en dat is echt niet lullig bedoeld

@Uniekhoorn, slaap lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:37:36 #300
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65267763
Kwam dat een beetje geloofwaardig over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')