Doe gewoon even in de op veranderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:08 schreef behangplakker het volgende:
Oh, wie kan de wiki even aanpassen met die KLB-Meet? Er is al een topic #5 dus
Done. En tevens tvp.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:08 schreef behangplakker het volgende:
Oh, wie kan de wiki even aanpassen met die KLB-Meet? Er is al een topic #5 dus
En de volgende topics dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Doe gewoon even in de op veranderen.
Ja, maar jij bent dan ook pas bij post #2 he. En ga niet nu ineens weer kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef iszinloos het volgende:
Matige slechte OP en die word wel bekeken.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sometimes I feel like I'm done
I'm nothing, I'm nothing
the end is near to come
What am I to do but run?
I'm fading, I'm fading
Beneath the surface I am done
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am near them but I won't just quit
keep trying, keep trying
[self-seeking] is what you forbid me
as I am lying in the dust
I'm crumbling, I'm crumbling
standing up takes all my guts, my god
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
I am dying but alive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snij.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik zag net iemand met als username 'afcajax' en bedenk me nu pas dat afcajos niet 'afkajos' heet zoals ik het las, maar 'a-f-c-a-jos'.
![]()
Moah, dit is puur een username bekijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik weet niks van voetbal, stomme ik.
Als je afcajax niet kent, is het geen rare fout.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, dit is puur een username bekijken
Weet je dat ik me dat nu ook pas realiseer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik zag net iemand met als username 'afcajax' en bedenk me nu pas dat afcajos niet 'afkajos' heet zoals ik het las, maar 'a-f-c-a-jos'.
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat nu ook pas realiseer?
Cheers!quote:
Ja wat? Voetbal boeit me net zoveel als de techniek voor het naaien van oven wanten.quote:
Je bent zelf zaai!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat nu ook pas realiseer?
Helaas welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
BT jij wist het ook niet hè?! Hè, toch toch toch?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaaiquote:
LEAVE KRENTENBOL ALONE!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Irritantste nieuwe SC poster van 2009: Krentenbol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Haha ooh dat ken ik nog welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaai![]()
[..]
LEAVE KRENTENBOL ALONE!!!![]()
!!
![]()
!!!!
Gelukkig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas welmaar ik kwam er ook pas een paar maanden terug achter waar afca voor stond hoor
nadat ik het een jongen heb gevraagd
Laatst was er zo'n marathonquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Irritantste nieuwe SC poster van 2009: Krentenbol
Zelfs van jou had ik meer verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas welmaar ik kwam er ook pas een paar maanden terug achter waar afca voor stond hoor
nadat ik het een jongen heb gevraagd
Goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En hoe is het met jou krentenbolletje?
Nee het gaat écht nergens overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst was er zo'n marathonhet gaat ook eigenlijk nergens over.
Kan iemand het dan aan mij uitleggen want ik snap het nog steeds niet.quote:
Jochie, zoals ik al zei, voetbal interesseert me weinig. Behalve dan WK en EK vind ik wel leuk om te zien, verder niet. In mijn drukke schema kan ik daar gewoon de tijd niet voor vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfs van jou had ik meer verwachtEvenals Bobby
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kan iemand het dan aan mij uitleggen want ik snap het nog steeds niet.
Nvm google![]()
Maar urenlang fokken is no problemoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jochie, zoals ik al zei, voetbal interesseert me weinig. Behalve dan WK en EK vind ik wel leuk om te zien, verder niet. In mijn drukke schema kan ik daar gewoon de tijd niet voor vinden.
Voetbal club heet A F C Ajax (blijkbaar) en jos heeft dat eerste voor zijn naam staan, maar ik las het als afka-jos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kan iemand het dan aan mij uitleggen want ik snap het nog steeds niet.
Je lokt het vast uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
Meiden die graag tegen (je) ballen aantrappen![]()
!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En hoe is het met jou krentenbolletje?
You're making conversation?quote:
Maar afkajos doesn't make sensequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voetbal club heet A F C Ajax (blijkbaar) en jos heeft dat eerste voor zijn naam staan, maar ik las het als afka-jos.
Als 20-er is Champions League winst toch niet langs je heen gegaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jochie, zoals ik al zei, voetbal interesseert me weinig. Behalve dan WK en EK vind ik wel leuk om te zien, verder niet. In mijn drukke schema kan ik daar gewoon de tijd niet voor vinden.
Dat is nu juist de garp, moppie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar urenlang fokken is no problemo?
Quequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
You're making conversation?![]()
De naam juicyhil ook niet. You're point is?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar afkajos doesn't make sense![]()
Volkomen.quote:Als 20-er is Champions League winst toch niet langs je heen gegaan
wtf ontmoet jij voor vrouwvolk?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
!!
ik lees het altijd als Afkajostiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voetbal club heet A F C Ajax (blijkbaar) en jos heeft dat eerste voor zijn naam staan, maar ik las het als afka-jos.
Mwa, je hebt ze in ieder geval al zover dat ze in de buurt van je ballen komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
!!
Is René echt BI?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Skaff-a het volgende:
oef, wesley heeft zn fok aan laten staan.
nu kan ik allemaal dingen over hem zeggen (6). wat willen jullie weten ^^
gr. Tim, de homie van wesley
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De naam juicyhill ook niet. You're point is?
[..]
Volkomen.
Ik ben er ook bang voor, ik ga wel zielig doet dat het slecht gaat met mijn mammaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga maar naar bed. Vanaf morgen weer lange dagen maken omdat het hulpje van mijn teamleider weer uurtjes gaat uitdelen
Jij bent dan ook een verrekte tyfus emo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik lees het altijd als Afkajostie
quote:
Nou ik maak het gelukkig haast nooit mee, maar ik weet het altijd wel te ontwijken als een vrouw-mens het probeertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wtf ontmoet jij voor vrouwvolk?
Sappige berg slaat al helemaal nergens op.quote:
Je stelde een vraag en ik antwoordde kort en dan valt het gesprek stil en ik dacht dat je conversation wilde maken en dat ging dan niet. haha! dagdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Que? Ik wilde net gaan antwoorden.
Ik ben ook dol op jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verrekte tyfus emo.
Sappige venusheuvel, niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sappige berg slaat al helemaal nergens op.
De enige venusheuvel die jij hebt gespot is die van je moeder of eentje die bestaat uit pixelsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sappige venusheuvel, niks mis mee hoor.
Nee, maar hij heet Juicyhil, met 1 L. Zal wel te maken hebben met Hilary Duff, maar dan nog.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sappige venusheuvel, niks mis mee hoor.
Heuj, loop eens niet zo te bitchen allemaal!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De enige venusheuvel die jij hebt gespot is die van je moeder of eentje die bestaat uit pixels!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heuj, loop eens niet zo te bitchen allemaal!
Misschien bedoelde hij eigenlijk Juicy-heel maar kon ie niet goed spellen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar hij heet Juicyhil, met 1 L. Zal wel te maken hebben met Hilary Duff, maar dan nog.
Je disst mn conversatiepoging?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je stelde een vraag en ik antwoordde kort en dan valt het gesprek stil en ik dacht dat je conversation wilde maken en dat ging dan niet. haha! dagdag.
Wat heb je verloren ?quote:
Jij merkt mijn grappig grapje niet op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je disst mn conversatiepoging?
Immer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je loopt wel hand in hand hé !!!!!
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest heel hard lachen.
Ik echt totaal nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Basilisk_(fabeldier)quote:
Ik snap alleen niet wat die smilie dan moet voorstellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij merkt mijn grappig grapje niet op.
Gaat wel erg ver ditquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Basilisk_(fabeldier)
''De mythe meldt dat wie de blik van een basilisk ziet, sterft''
Zomaar mijn topieke stelen, dat mag dus niet hequote:
Dat is een lachebekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat die smilie dan moet voorstellen
Voorderest xkcd
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver ditik dacht dat het een slang was
Je hebt er geen copyright op want de mijne gaat over een smaak die wel lekker is, Lemonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomaar mijn topieke stelen, dat mag dus niet he
Ik vrees dat Krentenbol. zo'n figuur is die alles kan eten wat ze wil zonder dat je het ooit zietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Krentenbol is ook zo'n lighthoer volgens mij
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Krentenbol is ook zo'n lighthoer volgens mij
Truequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens kunnen er niet genoeg topics over lightproducten geopend worden in KLB
Jo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef McFearless het volgende:
Avond. "W
Weet je het zeker? Ik ben er niet echt weg van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jo!
Ik ga morgen het uitshirt kopen
Niet waar, ik eet ook wel eens friet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je vindt alcohol kut, frituren vind je kut en je zeikt op alles wat ongezond is.
Lighthoer dus
Ik heb dat blauwe uitshirt van '99 en ik wil nog meer blauwequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik ben er niet echt weg van.
1x per maand omdat je anders bang bent dat je cholosterol te hoog isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet waar, ik eet ook wel eens friet.
wat eet je ook wel eens?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Overdreven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1x per maand omdat je anders bang bent dat je cholosterol te hoog is
Wat is dat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Koop zo'n AFCA-vest, die zijn mooi. Anders kan je die dag mijn bier wel betalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat blauwe uitshirt van '99 en ik wil nog meer blauweBlauw
En ik moet wat met m'n geld doen, ik zit er zelfs aan te denken om wat ''casual'' kleding te kopen
Het is bijna Valentijnsdag, hint hint hint, koop iets voor mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat blauwe uitshirt van '99 en ik wil nog meer blauweBlauw
En ik moet wat met m'n geld doen, ik zit er zelfs aan te denken om wat ''casual'' kleding te kopen
Ik ben 2februari jarig, ik ben eerder, dan kan hij beter iets voor mij kopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is bijna Valentijnsdag, hint hint hint, koop iets voor mij.
Chaneljurkjes zijn uitverkocht, jammerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet want ik ga bijna nooit naar Ajax en dan vind ik het zo misplaatstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Koop zo'n AFCA-vest, die zijn mooi. Anders kan je die dag mijn bier wel betalen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn nooit uitverkocht gekkiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Chaneljurkjes zijn uitverkocht, jammer
Ooh dat is serieus nog best een goed cadeauquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil trouwens best een frituurpan voor je kopen Ilse.
Dat is geen patat/friet man. Als je de friet van de burgerking in de wasmachine laat lopen zijn ze daarna nog steviger dan die bij de macquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
Patat/friet.
Al is het van de mc Donalds wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat is motivatie om te gaan sporten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is serieus nog best een goed cadeaubehalve dat ik dan dik word.
Pas op het is een ''Feeder'' .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is serieus nog best een goed cadeaubehalve dat ik dan dik word.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen patat/friet man. Als je de friet van de burgerking in de wasmachine laat lopen zijn ze daarna nog steviger dan die bij de mac
Wat dan? Ze zijn voor mijn gevoel niet zo vet als bij de snackbarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bovendien is mayonaise het ranzigste wat er bestaat
.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Een bloemetje en een goed boekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is motivatie om te gaan sporten.
Maar wat voor andere cadeautjes had je in gedachten dan?
Ik heb die in het zwartquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Koop zo'n AFCA-vest, die zijn mooi. Anders kan je die dag mijn bier wel betalen.
Whehehe, akkoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet want ik ga bijna nooit naar Ajax en dan vind ik het zo misplaatst
En bier krijg je zeker.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
Je vond m'n clipje niet leuk Bt?
[..]
Bovendien is mayonaise het ranzigste wat er bestaat.
Welk clipje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
Je vond m'n clipje niet leuk Bt?
[..]
Wat dan? Ze zijn voor mijn gevoel niet zo vet als bij de snackbar. Bovendien is mayonaise het ranzigste wat er bestaat
.
Voor een bloemetje moet je bij Gers zijn (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een bloemetje en een goed boek?
Vind je dat serieus lekkerquote:
Paar pagina's terug.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Wesley is ie wel biquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Skaff-a het volgende:
@ de_ananas : voor zover ik weet is René niet bi
Oasis is kut, beter gewoon punk/hardcore ^_^
Godverdomme, als ik mayonaise voor je ga maken kom je spontaan klaar, zo mênnus lekker is het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
Vind je dat serieus lekker? Mijn smaak is te verfijnd merk ik al
.
Mayo is de beste sausquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat serieus lekker? Mijn smaak is te verfijnd merk ik al
.
[..]
Paar pagina's terug.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik mayonaise voor je ga maken kom je spontaan klaar, zo mênnus lekker is het!
Saus is sowieso goed bij allerlei eten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mayo is de beste sausOp patat, frikandellen, gebakken aardappels etc.
Je meent het ook nog echt hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor een bloemetje moet je bij Gers zijn () en ligt eraan wat voor boek je wilt
!
Alleen als het een boek over frituren isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het nog echt ook he?
Ja, ik eet alles met mayo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je bent een feederquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen als het een boek over frituren is
True. Even wat goede combi'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Saus is sowieso goed bij allerlei eten.
quote:
Knoflooksausquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn broertje doet trouwens bijna wel, ook mayo bij andijvie en spinazie etc.quote:
Oke, we'll see.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik mayonaise voor je ga maken kom je spontaan klaar, zo mênnus lekker is het!
Eens met de eerste twee, patat eet ik liever met mayo, satésaus en uitjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
True. Even wat goede combi's
Honingmosterd op beenham ---> stipt nummer 1
Ketchup op de macaroni icm maggi![]()
appelmoes bij patatJammer dat ze nooit appelmoes hebben bij de snackbar
Nee, maar wel veel vlees met mayo enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas, suikerstroop en mayo?
quote:
Ik wil een LEUK cadeau.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, je moet dan gewoon wat meer sporten, niks mis mee.
14 februari romantische held.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef reetveter het volgende:
het is toch nog lang geen valentijnsdag? hoop ik ?
Hoop het niet, moet nog reserveren bij het Krasnapolsky voor Bt en mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef reetveter het volgende:
het is toch nog lang geen valentijnsdag? hoop ik ?
ja ik ben het al 4 jaar achter elkaar vergetenquote:
Laat zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ik ben het al 4 jaar achter elkaar vergeten3 jaar geleden had ik voor mijn toenmalige vriendin een paint gemaakt
Dan mag je wel eens gaan bellen ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet nog reserveren bij het Krasnapolsky voor Bt en mij.
Dan verpest je de taartquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ik ben het al 4 jaar achter elkaar vergeten3 jaar geleden had ik voor mijn toenmalige vriendin een paint gemaakt
Maar ikzelf ben toch een beter cadeau dan een taart?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens gaan bellen ja.![]()
[..]
Dan verpest je de taart
En wat ga jij bt geven voor Valentijnsdag dag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
Hoi.
The Curious Case of Benjamin Button is echt een goede film!
Het gaat om de titel hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vreemd clipjeen ik hoor natuurlijk niets
!
Waarschijnlijk 20 naamtopics.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En wat ga jij bt geven voor Valentijnsdag dag?
Voor zover ik weet niks.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ook leuk jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ikzelf ben toch een beter cadeau dan een taart?
En ik huur liever het Rijksmuseum af zodat we romantisch tussen de Rembrandts kunnen dineren met kaarslicht
Weet ik toch liefjequote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ben verder werken aan m'n brief, jullie hebben mij uit mijn mood gehaald!!!
Van je moeder?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
Ik heb vorig jaar een kaart gekregen, die is wel leuk trouwens. Al was 't wel afgesproken
.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik vorig jaar met Valentijn van Rickokun
recreatiequote:
Neequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ahhh, van je buurman van 50quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Dat zou echt erg zijn.
Op de voorkant stond: voor de mooiste Nicky.
Nog een paar keer zeggen en dan krijg je vanzelf wel wat dit jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ja inderdaad? Ik krijg namelijk nooit iets voor valentijnsdag
Ik denk niet dat dat zo werktquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog een paar keer zeggen en dan krijg je vanzelf wel wat dit jaar.
Er zullen er vast wel wat zijn die er zo over denken, hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt
Ik heb geeneens een buurman, HA!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, van je buurman van 50? Wat lief.
Hij is ook nog eens denkbeeldig? Nu begint het ziek te worden hoor Nickyquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een buurman, HA!
Ik krijg bijna de neiging je wat te sturenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt
Zie, dat zeg ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging je wat te sturen.
Dan kan ik toch heul geen kaart hebben als hij denkbeeldig isquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens denkbeeldig? Nu begint het ziek te worden hoor Nicky![]()
Oehhhquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging je wat te sturen.
Lieverd het is oké om een kaartje naar jezelf te sturenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kan ik toch heul geen kaart hebben als hij denkbeeldig is.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd het is oké om een kaartje naar jezelf te sturenécht!
Niet aan Mr. Bean?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..].
Dit doet me trouwens denken aan Dunya & Desie, waarin die moeder van Desie Valentijnsberichten naar zichzelf ging sturen via de tv.
Wat weet je toch goed waar ik van hou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even spullen van oilily bestellen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nogal inderdaadgoed moment om te gaan slapen.
Sweet dreams allemaal![]()
!
Wat was dat ook alweerquote:
Die stuurde zichzelf kerstkaarten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Te lang geleden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:31 schreef MiVer het volgende:
de ditjes en de datjes
de pikjes en de kutjes
droog of vochtig
lachen en hilarisch
groetjes hun
hahaha
Oh jaquote:
dank jequote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je
jij ook de traan
vanuit je voorvocht
die niet komt
troost
alles goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja. Ja kerstkaarten, vandaar dat ik 't me niet herinnerde
.
quote:
quote:
Ja alles goed hoor. Nee niet echt behoeftes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
alles goed
nog behoeftes?
kerstkaart?
zeg maar naam en adres
dan volgt, einde jaar
gr
links duim omhoogquote:
dus je bent a-sexueel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja alles goed hoor. Nee niet echt behoeftes.
larven stop ik ook alitjd wegquote:
Ik rekende seksuele behoeftes daar niet bijquote:
ok, sorryquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik rekende seksuele behoeftes daar niet bij.
Wtfquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, sorry
je blijft dus een super vochtig meisje
uit oosten
water uit mijn mond
en jouw spleet
Oehquote:
C-sexueelquote:
Kom dan ook vaker in de scquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten fasik mis je zo erg
Ik zag 't jaquote:
WOAR WAS JEquote:
was/ben even druk met projecten en tentamensquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom dan ook vaker in de sc.
[..]
Ik zag 't ja.
Ik zag haar vandaag welquote:
WAOR DANquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag haar vandaag wel. Ps: niet in Nijmegen he
.
In Oldenzaal, jwzquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
was/ben even druk met projecten en tentamens![]()
nooit begrepen wat nou boner wasquote:
ow ik dacht in nijmegenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
In Oldenzaal, jwz.
[..]
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |