Waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
Vroeger reed de bakker hier ook rond en hing brood aan onze deur.
Houdt hij zijn hoofd nog wel aardig boven water dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn zwager is srv-man
Vet was dat, ja! Best vaag ook, al die zakken brood aan de deurklinkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
Samen Rationeel Verkopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef Frou-Frou het volgende:
waar staat SRV eigenlijk voor?
Supermarkt Rijdt Voor?
Stichting Rijdend Vermaakquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef Frou-Frou het volgende:
waar staat SRV eigenlijk voor?
Supermarkt Rijdt Voor?
Ja het had wel iets iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vet was dat, ja! Best vaag ook, al die zakken brood aan de deurklink
quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:39 schreef fruityloop het volgende:
Geweldig was dat altijd, hij had zo'n oude scheepstoeter waarmee hij dan toeterde alstie langs kwam, en hij had een klein rekje met bakjes snoepjes, oa van die echte banaantjes, dus zonder dat gesuikerde.. We zijn zelfs nog eens met zijn vouwwagen op vakantie geweest..
Ik denk hier 1993 of 1994.. (Klein kutdorpje in the middle of nowhere)quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Het was in de jaren 80 dat ik voor het laatst dat ding bij ons door de straat heb zien gaan
Zielig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef Casos het volgende:
Haha, ja prachtig. Vroeger he.... aan de achterkant van de SRV-wagen lege kratten pakken en dan binnen weer inleveren en met de centjes brood en nootjes kopen... mooie tijden waren dat.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
Hier in het dorp rijdt ook nog een srv-wagen..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef bakayarou het volgende:
Hier in het dorp hebben we er ook 1 met 2! wagens. Op zijn garagedeur waar die wagens staan, heeft een schilder aan de hand van foto's de voorkanten van die wagens daarop geschilderd. De melkboer had alleen één foutje gemaakt. Op de foto die hij de schilder gaf stond ik en niet zijn zoon. Waarschijnlijk omdat we een beetje hetzelfde gezichtsprofiel hebben. (leg nu pas de link tussen melkboer en m'n karakteristieke neus maar dat terzijde). Toen hebben ze toch maar even de schildering aangepast maar mijn trui staat er nog steeds met het gezicht van die jongen.
Die rijdt hier inderdaad regelmatig door de straat. Volgens mij zijn het vooral oudere mensen die er wat kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Apfelsaft het volgende:
In Rijswijk (ZH) rijdt er ook nog één, zag hem weleens langsrijden toen ik nog postbode was. Ze zijn wel érg zeldzaam tegenwoordig.
ja en nee, het alleen venten is niet lucratief genoeg meer. Maar het pand waar ooit ook een winkel zat, wordt nu verhuurd. (boven kamers en beneden zit een hobby winkel) Daarnaast leveren ze ook bestellingen aan bedrijven en instellingen, dat laatste is eigenlijk nu de hoofd-activiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Houdt hij zijn hoofd nog wel aardig boven water dan?
Ede, op verschillende dagen en tijden.quote:Op maandag 20 april 2009 18:48 schreef bjornfoto het volgende:
Hallo Allemaal,
Voor een fotoserie ben ik op zoek naar SRV-mannen met hun SRV-wagen. In het forum zie ik dat jullie er nog wel wat kennen! Zouden jullie me willen laten weten waar en wanneer ze nog rondrijden? Als je ze persoonlijk kent nog beter! Alvast bedankt!!! grt, Bjorn
ik kom er elke donderdag langs op de a50 en hij heeft er genoeg staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand een SRV wagen willen kopen kan ik Rengocar van harte aanbevelen als leverancier van uw rijdende winkel!
Die is er vast na mijn studietijd gekomen? Ik zat in 96 - 99 op de hanzehogeschool. Nooit gezien?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef doctor.starbucks het volgende:
Er heeft een gestaan bij de Hanze hogeschool,
Dirk om de hoek, volledig stijlloos ging hij onder de prijzen zitten van de kantine. Koffie voor 20 ct ipv 45.
Echte koffie vs. siroopkoffie.
Gouden tijden, jammer dat de hanze eenzijdig de huur van zijn plek heeft opgezegd.
Zag hem vorige week weer rijden, ditmaal met een nieuwe paintjob. Zaken gaan kennelijk goedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Die rijdt hier inderdaad regelmatig door de straat. Volgens mij zijn het vooral oudere mensen die er wat kopen.
zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:51 schreef ACT-F het volgende:
* Er is al 1000 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Precies 1000 dagen lijkt me zinvol genoeg.
Boven Leeuwen loopt ook altijd nog een beetje achterquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
Hier in Boven-leeuwen hebben we er nog steeds 1, maar geloof niet dat hij nog veel klanten heeft
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boven Leeuwen loopt ook altijd nog een beetje achter
zeker nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar bij jullie zijn ze ook niet zo snel met vernieuwingen
En natuurlijk niet op zondag, bid- en dankdagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier in Rijssen is er ook nog steeds 1. Hij heeft het niet makkelijk, rijdt volgens mij veelal op bestelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |