"Heb je er niks aan" vind ik overdreven. Natuurlijk is het afwachten en natuurlijk heeft Obama een boel waar te maken, maar het gevoel wat eraan vooraf ging, vind ik ook al veel goeds met zich meebrengen. Namelijk een goed gevoel. Hoop in iets beters. Gezamenlijke hoop. Mensen die willen samenwerken, waar ze dat eerder niet wilden... Dat soort dingen. Hartstikke belangrijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo? Zonder daden heb je er toch ook niet veel aan of?
Heel amerika zit nu te wachten op wat obama gaat doen, ze gaan niet zomaar zelf veranderen.
mijn eerstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bijna goed.
Nummer 781 dropsjaak.
ses sc ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef dagdag het volgende:
Zit in de ses sc vanaf nu
Wat doe je hierquote:
En hoezo een verkapt-ik-draag-bjorn-borg-en-dat-moet-jij-wetenquote:
kk muil dichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat doe je hierHet werd bijna een familie SC van RV en BP
Ik teken voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef dagdag het volgende:
Hey,wil iedereen even mij petitie ondertekenen
voor een verbod van kut
behangplakker in sc
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef dagdag het volgende:
Zo ben even een lijstje maken van users die een sc verbod krijgen
Jullie moeten ze allemaal bekijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
iszinloos, denk je nu echt dat iemand al die Youtube-linkjes gaat bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef reetveter het volgende:
Dankje dagdag
DAGDAG FOR PRESIDENT!!!
quote:
Dagdagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZWIJG, KETTER!! ANDERS LAAT KONING DAGDAG JOUW ONTHOOFDEN
gekookt?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef iszinloos het volgende:
Zit mijn eerste KLB SC Op topic niet te vergallen met die wansmaak.
quote:
Die vind ik net wat tegenvallen.quote:
quote:
Hij is hard....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heeft iedereen hier tegen man?
"valt tegen blabla" Is gewoon een gruwelijke plaat
Hij heeft het voor mij gewoon net niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heeft iedereen hier tegen man?
"valt tegen blabla" Is gewoon een gruwelijke plaat
Je moet die kinderlijkjes ook niet in je prullebak gooien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:07 schreef reetveter het volgende:
Wajoo, ik gooide wat weg in me prullebak, dus ik doe die klep zo open. Kanker wat een geurNu weet ik waarom het hier zo stinkt
.
Komtie nu meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet die kinderlijkjes ook niet in je prullebak gooien.
quote:
Ik quote mezelf weerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vanaf 1:30 ongeveer, die bass
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder manquote:
Nee die mix is juist masterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder man![]()
Heb echt een gruwelijk set van qlimax .. zal die wel ff opzoeken.
wist ze naam niet meerquote:
Waar blijft hijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder man![]()
Heb echt een gruwelijk set van qlimax .. zal die wel ff opzoeken.
hey krentquote:
Ik vind het wel fa2.quote:
Post zo wel een linkje, kan hem nu niet vinden, een maat weet hem vast wel maar die is nu eten ofzoquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef behangplakker het volgende:
I got the poison, I got the remedy,
I got the pulsating rhytmical remedy.
Vertel me dat het niet waar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef afcajos het volgende:
Foto van De_Ananas toen hij 20 werd.
[ afbeelding ]
Post van het topic denk ikquote:
Wat moet die jongen zich ongelooflijk KUT voelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er patent op danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef reetveter het volgende:
Pedojacht in 7 eenvoudige stappen
ZE JATTEN MIJN IDEE
Die bass is toch bij die normale 10 keer vetter?quote:
Ik wilde zo'n woestijnding posten. Die altijd door de woestijn rollen als het verlaten isquote:
Daar zocht ik ook naar! Maar ik weet ook niet hoe ze heten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n woestijnding posten. Die altijd door de woestijn rollen als het verlaten isWeet alleen niet hoe ze heten
Tumbleweed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n woestijnding posten. Die altijd door de woestijn rollen als het verlaten isWeet alleen niet hoe ze heten
huldequote:
Waarom moet het bier op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef iszinloos het volgende:
Fuck het bier moet deze maand op maar heb vandaag nauwelijks gegeten dus nu ben ik echt flink aangeschoten.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef MouzurX het volgende:
JAAAAA focking gevonden:
http://rs562.rapidshare.c(...)e_The_Prophet_80.mp3
Echt ongelooflijk vette set, vooral dat lied bij 0:45:00 (hoor je zo van die kreunende wijven tijdens de opbouw![]()
maar dat stuk erna gaat het om) en ergens bij 1:15:00 ofzo.
![]()
![]()
Ander is het over de datum en niet meer te zuipen.quote:
70 mbquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef MouzurX het volgende:
JAAAAA focking gevonden:
Echt ongelooflijk vette set, vooral dat lied bij 0:45:00 (hoor je zo van die kreunende wijven tijdens de opbouw![]()
![]()
![]()
Hij is wel goed. Nu 2x live gezien die gastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef MouzurX het volgende:
JAAAAA focking gevonden:
![]()
![]()
RV mag je weer keer luide muziek luisteren :$ Heb nog steeds niet die nummer op www.complex.be die in het midden begint.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die heb ik alHeb bijna alle mixjes van qlimax al
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
RV mag je weer keer luide muziek luisteren :$ Heb nog steeds niet die nummer op www.complex.be die in het midden begint.
Dat zou je zeggen!quote:
Omdat het anders misschien over datum is? Weggooien zou dan zonde zijn...quote:
quote:
Nou zeg, hoe moet ik dat weten dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het anders misschien over datum is? Weggooien zou dan zonde zijn...
Niet meteen zo uiterst negatief over dingen als bier denken, Kb.'t Is best dat jij er niks mee hebt, maar je staat gelijk zo negatief tegenover alles wat ook maar enigszins met bier te maken heeft.
Zeg, ben jij niet die jongen die niet genoeg geld heeft om donderdag te komen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef afcajos het volgende:
Over bier gesproken, ik ga straks naar wat hommies om Feyenoord onderuit zien te gaan, en bier te drinken
anaalnas, ik ga dit jaar mee naar dat hardstyle feest in brabant he! ben naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
Deze is echt briljant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben die jongen die wel genoeg geld heeft, maar het teveel moeite vindt om een paar birri's te drinken. En ik ben die jongen die donderdag en vrijdag werkt, en geld aan het sparen is alvast voor vakantie 2009 jweetzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die jongen die niet genoeg geld heeft om donderdag te komen?
Decibelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
anaalnas, ik ga dit jaar mee naar dat hardstyle feest in brabant he! ben naam ff kwijt.
Dat jaquote:
Veel stress?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik tandenknars altijd in mijn slaapBlijkt dat mijn kiezen kankererg zijn afgesleten
Nee totaal niet zelfsquote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs, maar ik doe dit al fucking lang
. Maar mijn kiezen steken nu nog maar een halve centimeter boven mijn tandvlees uit.
Advies aan de tandarts vragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs, maar ik doe dit al fucking lang
. Maar mijn kiezen steken nu nog maar een halve centimeter boven mijn tandvlees uit.
weet ik veel, kijk eens bij jou in de spiegel hoever ze ongeveer uitstekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
Hoeveel moesten ze eigenlijk uitsteken dan?
Maar Jazz is wel een neger dus dat is andersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
weet ik veel, kijk eens bij jou in de spiegel hoever ze ongeveer uitsteken
Je kunt er een bit voor krijgen waar je dan 's nachts mee moet slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Advies aan de tandarts vragen.![]()
Geen idee wat je er tegen kan doen eigenlijk.
suc6
Wat een geluk dat hij mijn broer isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar Jazz is wel een neger dus dat is anders
insgelijksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
Ik ben bier drinken
lataaah
hvj ntb jbma nwly wjnmk hovj knzj
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens je hebt bruxisme.![]()
Dat klinkt interessanter als dan tanden knarsen.
Ik krijg over 2 jaar al een andere tandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef reetveter het volgende:
njaaa schijt vervang ze over 10 jaar wel
Defineer midden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
RV mag je weer keer luide muziek luisteren :$ Heb nog steeds niet die nummer op www.complex.be die in het midden begint.
PWNED!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Goofisch het volgende:
Op de foto heb ik sterk de indruk dat ik naar een vrouw van eind 20 zit te kijken..
Dat had een kerel van jippii die ik versierde ook alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef reetveter het volgende:
jazz ik kan niet tegen je praten op msn
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
PWNED!!!![]()
![]()
Je zou het als een compliment kunnen zien, maar dat doe ik lekker niet!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
PWNED!!!![]()
![]()
Je zou het als een compliment kunnen zien, maar dat doe ik lekker niet!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Karma is hitting you in the face, my dear!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Aaw krentje![]()
Je bent gewoon te dun daardoor ben je peziger.
meer eten.
Tsja... jij begon.quote:
1-2. Deal. Wie het dichtste bij zit wint ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
Wat wordt de uitslag, jazz weddenschapje?
1-35 euro
Nee je meot de stand goed hebben, noob.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1-2. Deal. Wie het dichtste bij zit wint ook?
Nee inderdaad, soms zijn het walgelijke overemotionele kuthoeren, mezelf inbegrepenquote:
Als wij jouw misstappen allemaal zouden moeten vergeven, was er geen honger meer op de wereld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja... jij begon.Het universum is overduidelijk met mij.
Doch, ik vergeef je je misstappen, [ afbeelding ]. Want zo ben ik dan ook wel weer.
IQM moet niet zo overduidelijk chickies proberen te hosselen.quote:
Ik zie de link tussen die twee niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als wij jouw misstappen allemaal zouden moeten vergeven, was er geen honger meer op de wereld.
Niet zo jaloers doen.quote:
Gast, wie probeer ik hier te hosselen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM moet niet zo overduidelijk chickies proberen te hosselen.![]()
Veel meer ongepaste/kansloze opmerkingen maken zoals ik, dit is het internet hoor.
![]()
[ afbeelding ]
BT ....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen die twee niet?
[..]
Niet zo jaloers doen.
[..]
Gast, wie probeer ik hier te hosselen?
Jammer, anders was ik zwaar in het voordeelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee je meot de stand goed hebben, noob.
Baggerlayout. Quickquote aanzetten. En quoten wat je wiltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je meerdere quotes doet? Ik snap het nog steeds niet![]()
.
Waarom heeft hij geen Fok! aanstaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IQM moet niet zo overduidelijk chickies proberen te hosselen.![]()
Veel meer ongepaste/kansloze opmerkingen maken zoals ik, dit is het internet hoor.
![]()
[ afbeelding ]
De meeste communicatie met haar vindt niet eens plaats op dit forum, dus...quote:
Kan het niet zien want m'n tv is er na 4 maanden mee opgehoudenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef reetveter het volgende:
Smeeeerige overtreding van V Bronckhorst.
Je neemt me echt veel te serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De meeste communicatie met haar vindt niet eens plaats op dit forum, dus...En ik zou niet weten of je dat nou willen hosselen moet noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Wat is quickquote danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Baggerlayout. Quickquote aanzetten. En quoten wat je wilt
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je neemt me echt veel te serieus.
Ja, nou ja, ik heb het verhaaltje wel vaker gehoord. Vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe doe je er dan meerdere? Met heel veel vensters ofzo?quote:
Ga maar oude mannen dingen kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik de rest van 'Benjamin Button' kijken. Dag, kinders. En oma Krentenbol.
Je doet toch gewoon meerdere tabbladen openen en je kopieert alles naar 1 scherm?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar hoe doe je er dan meerdere? Met heel veel vensters ofzo?
Zo doen jullie dat jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je doet toch gewoon meerdere tabbladen openen en je kopieert alles naar 1 scherm?
wat is erquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
Anders niemand me hier wil helpen open ik wel een topic erover, ik zal het te weten komen!
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo doen jullie dat ja? Da's wel heel onhandig.
noem je feyenoord voetbalquote:
Nee tut ga naar opties dan naar quick reply en stel daar quick quote in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee bij quickquote komt de quote bij quickreply onderaan het scherm, en dan kan je gewoon weer naar boven scrollen om er nog 1 bij te quoten. Die komt er automatisch weer onderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh dankje nu snap ik hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee tut ga naar opties dan naar quick reply en stel daar quick quote in.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh dankje nu snap ik het. Oh maar je hoeft me geen tut te noemen heurr
. Jenkie.
Dankjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee bij quickquote komt de quote bij quickreply onderaan het scherm, en dan kan je gewoon weer naar boven scrollen om er nog 1 bij te quoten. Die komt er automatisch weer onder
Yeah, volendam speelt ook slechtquote:
quote:
Sorry, maar wat kijk jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Yeah, volendam speelt ook slecht
Captain obvious blablabla, wist wel dat je ging happenquote:
Filmen en dumpert ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef reetveter het volgende:
Staan hier 2 marokkanen buiten ruzie te maken
Ja, wie kijkt er nou volendam als feyenoord word ingemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Captain obvious blablabla, wist wel dat je ging happen
Ooh, speelt feyenoord tegen heerenveenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Filmen en dumpert ofzo![]()
[..]
Ja, wie kijkt er nou volendam als feyenoord word ingemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh, speelt feyenoord tegen heerenveenJijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Ik ben aan 't leren, je zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen!quote:
Wat hebben we morgen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben aan 't leren, je zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen!
Elm vrij, schiet koelbloedig langs de keepert en tevens slecht verdedigdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
krijg nou tetten, de 1e goal niet eens gezien
Engelsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef behangplakker het volgende:
Zingen ze nou Suarez oho omdat Wijnaldum zogenaamd theatraal neerging?![]()
[..]
Wat hebben we morgen dan?
Moah, net een 8 voor een tekst. Goed genoegquote:
Uhmquote:
Geloof je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef Florian_ het volgende:
HEUHEU KEIHARDE SCHRANZ AAN 'T LOISTEREN
quote:
Het blijkt wel dat NG bi is, daarom wilde die zo graag in mijn bed slapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
Wat hoorde ik trouwens Maurits, zijn er gister weer 2 mannen bij je wezen slapen?![]()
Geile relnicht die je d'r bent
quote:
Ah. Dus jullie hebben elkaar afgetrokken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat NG bi is, daarom wilde die zo graag in mijn bed slapen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Dus jullie hebben elkaar afgetrokken?
Word tarzan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee, ik ben het verleerd in de winterstop
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Word tarzan.![]()
class="spoiler"> ik moest gewoon een excuus vinden om dat filmpje te posten.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post 'the sailor song' en 'best friend' ook meteen
Sailor Song vond ik toen ik hem voor het eerst sinds jaren weer zag gewoon grappigquote:
Het is ook gewoon nostalgie. En deze onzin is tenminste nog grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sailor Song vond ik toen ik hem voor het eerst sinds jaren weer zag gewoon grappig
Volgens mij gaan ze echt allemaal over sex.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik had vroeger nooit door dat 9 van de 10 liedjes van dat soort bazen over seks ging
Nou, zo diep hoef je niet na te denken hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze echt allemaal over sex.![]()
Maar je moet ook wel een tikje oversekst zijn soms om de verwijzing te ''zien''.
MSN plus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
Wie weet wat ik moet downloaden om 2 messengers te openen.
Met messenger-discovery kan het dacht ik. Ik heb dat ook en ik kan het nu gewoon dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
Gewoon de tweede in webmessenger doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
En ohja: http://www.letmegoogletha(...)+messengers+tegelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |