"Heb je er niks aan" vind ik overdreven. Natuurlijk is het afwachten en natuurlijk heeft Obama een boel waar te maken, maar het gevoel wat eraan vooraf ging, vind ik ook al veel goeds met zich meebrengen. Namelijk een goed gevoel. Hoop in iets beters. Gezamenlijke hoop. Mensen die willen samenwerken, waar ze dat eerder niet wilden... Dat soort dingen. Hartstikke belangrijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo? Zonder daden heb je er toch ook niet veel aan of?
Heel amerika zit nu te wachten op wat obama gaat doen, ze gaan niet zomaar zelf veranderen.
mijn eerstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bijna goed.
Nummer 781 dropsjaak.
ses sc ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef dagdag het volgende:
Zit in de ses sc vanaf nu
Wat doe je hierquote:
En hoezo een verkapt-ik-draag-bjorn-borg-en-dat-moet-jij-wetenquote:
kk muil dichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat doe je hierHet werd bijna een familie SC van RV en BP
Ik teken voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef dagdag het volgende:
Hey,wil iedereen even mij petitie ondertekenen
voor een verbod van kut
behangplakker in sc
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef dagdag het volgende:
Zo ben even een lijstje maken van users die een sc verbod krijgen
Jullie moeten ze allemaal bekijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
iszinloos, denk je nu echt dat iemand al die Youtube-linkjes gaat bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef reetveter het volgende:
Dankje dagdag
DAGDAG FOR PRESIDENT!!!
quote:
Dagdagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZWIJG, KETTER!! ANDERS LAAT KONING DAGDAG JOUW ONTHOOFDEN
gekookt?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef iszinloos het volgende:
Zit mijn eerste KLB SC Op topic niet te vergallen met die wansmaak.
quote:
Die vind ik net wat tegenvallen.quote:
quote:
Hij is hard....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heeft iedereen hier tegen man?
"valt tegen blabla" Is gewoon een gruwelijke plaat
Hij heeft het voor mij gewoon net niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heeft iedereen hier tegen man?
"valt tegen blabla" Is gewoon een gruwelijke plaat
Je moet die kinderlijkjes ook niet in je prullebak gooien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:07 schreef reetveter het volgende:
Wajoo, ik gooide wat weg in me prullebak, dus ik doe die klep zo open. Kanker wat een geurNu weet ik waarom het hier zo stinkt
.
Komtie nu meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet die kinderlijkjes ook niet in je prullebak gooien.
quote:
Ik quote mezelf weerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vanaf 1:30 ongeveer, die bass
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder manquote:
Nee die mix is juist masterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder man![]()
Heb echt een gruwelijk set van qlimax .. zal die wel ff opzoeken.
wist ze naam niet meerquote:
Waar blijft hijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf dat lied is in die mix echt veeeel minder man![]()
Heb echt een gruwelijk set van qlimax .. zal die wel ff opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |