Down in tha Hood?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef pberends het volgende:
Yo Yo Ma... omfg. Hoe komt hij aan die naam?
quote:Wikipedia has a problem
Sorry! This site is experiencing technical difficulties.
Try waiting a few minutes and reloading.
(Can't contact the database server: No working slave server: Unknown error (10.0.2.105))
D'r zit een heel leger achter het toetsenbord nu om als eerste "elect" weg te halen. Heb je toch een historische edit gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama
Hoe snel zou Wiki aangepast worden?
Wat dacht je van China? Het is niet erg dat je hem kent hoor, Yo Yo Ma is pas een jaartje of 40 wereldberoemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef pberends het volgende:
Yo Yo Ma... omfg. Hoe komt hij aan die naam?
Precies dezelfde, hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat voor een soort eed ze af moeten leggen als ze atheïstisch/ongelovig zijn?
Goed boek hierover is Kingdom Come, over het opstaan van de new-born christian beweging in de VS de banden met rechts en de republikeinen en de infiltratie van het politieke systeem ermeequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
als niet-gelovige wordt je er officieel zelfs gediscrimineerd, in veel staten zijn hoge politieke functies verboden terrein voor niet-gelovigen
Was vorige week nog een aardig documentaire over op Ned 3 ofzo
nu welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Caesu het volgende:
http://www.whitehouse.gov/vicepresident/
site is nog niet ge-update
En terug naar "The West Wing"quote:
Men heeft wel geleerd van Hitler, neem ik aan. Iets soortgelijks zullen ze niet zo snel toelaten in de westerse wereld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kwam trouwens nog onlangs op youtube een stukje met fragmenten van Hitler's speech na zijn verkiezing destijds tegen. leek toen ook nog niet eens zo erg als wat erna volgde ... Lijkt zelfs ergens nog wat op wat Obama nu zegt ook ...
(waarmee ik geen Obama-Hitler vergelijking wil maken , eerder dat je nooit kunt weten hoe iemand met zoveel macht uitdraait)
Dan maak je sowieso geen kans.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat voor een soort eed ze af moeten leggen als ze atheïstisch/ongelovig zijn?
Goedkope composities.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |