die was voor Bushquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of Pink - Dear Mr. President.
Sewn!
hallow zeg...die vent is al tot poeder jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.amerika.nl/pol(...)archief/108vanbu.htm
Beetje anders gespeld, maar ach.
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nellyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Jason Mraz & Colbie Caillat waren dat dus net? Tsja, zal me van verder commentaar onthouden.
Zal eerlijk zeggen dat ik sowieso weinig heb met dergelijke platen, maar die 2 kunnen mij al helemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nelly
Nelly overpowered james helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nelly
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Rehab![]()
Weet iemand hoe het met Maricha gaat?
uuhhm dat klinkt niet echt goed? Hoop dat ze snel weer terug isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t niet
quote:edit: jij hoorde Rehab en dacht meteen aan Maricha?![]()
Mja, als ik het zo lees kan het denk ik nog wel een tijdje duren...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t niet
edit: jij hoorde Rehab en dacht meteen aan Maricha?![]()
Dat bestaat al! www.twitter.com/up_3fmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t niet leuk zijn om via 3FM op twitter de liedjes door te krijgen die op dat moment draaien?
oh ff aanzetten..kijken wat ik er van vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bestaat al! www.twitter.com/up_3fm
Maar ik vind het extreem irritant om zoveel tweets binnen te krijgen met zulke inhoud...
Is er alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t niet leuk zijn om via 3FM op twitter de liedjes door te krijgen die op dat moment draaien?
neeh hoor...stel dat we allemaal op Twitter zatenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik nu zo raar dat ik er echt geen hol aan vind aan dat Twitter?
Als Michiel zelfs gaat melden dat hij naar het kleine kamertje gaat ben je er ook snel klaar meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
ik laat m vanavond aan. Eens kijken wat ik er van vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Heb zelf nog maar weinig automatische twitter-contacten die niet irriteren. Vind het een superinitiatief dat upcoming, maar je wordt er wel gestoord van idd.
Nee natuurlijk niet, ieder z'n lol. Maar als ik voor mezelf spreek kan ik me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n leuke en handige nieuwe tool heb gevonden. En dan heb ik het nog niet eens over de verslavende factor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Hij werd destijds zoals zoveel platen helemaal stuk gedraaid maar als je hem nu ineens weer hoort is het echt weer een geweldig nummerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Susi het volgende:
Hier word ik vrolijk van
Je zou eigenlijk oplosbare twitter berichten moeten hebben met beperkte houdbaarheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Heb zelf nog maar weinig automatische twitter-contacten die niet irriteren. Vind het een superinitiatief dat upcoming, maar je wordt er wel gestoord van idd.
Klopt. Terwijl je op zo'n moment zegt: 'als ik 'm nog een keer hoor zet ik de radio uit'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij werd destijds zoals zoveel platen helemaal stuk gedraaid maar als je hem nu ineens weer hoort is het echt weer een geweldig nummer
Leuke plaat, maar niet als MH.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Die MH vind ik maar matig
We zijn op de helft (ongeveerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beste reactie op de megahit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:Net even druk bezig geweest met school.
laat ze aub winnen van die stomme feijenoorders , lui stuk vretenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben Heerenveen kijken, blijf wel online![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |