Ik gewoon ned1.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb ondertussen CNN aanstaan...zo mis ik niks
Nogal jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef on_air het volgende:
Het is net een awardshow, die inzwering.
Fuck ! Heb er de laatste keren wel omgedacht... Sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Noortje. het volgende:
Hans is iets vergeten en nu ga ik krassen.
Mooie zin inderdaad. Mooie toespraak, vond ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
'people will judge you on what you build, not on what you destroy'
Kwestie van niet het Journaal kijken, simple as that!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef 3FMaster het volgende:
Mooi! Afgelopen. Nu nog 7 dagen op het journaal, en dan kunnen we met zn alle weer normaal doen
Dat zal moeilijk voor mij zijn. Kijk váák naar journaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van niet het Journaal kijken, simple as that!
Jij ook al? Ik weet zeker dat het via FOK! van het ene account naar het andere account gaat. Beterschap nog!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben er weer, gister beetje ziekjesachtig, vandaag thuisgebleven, zo goed als de hele dag 3fm geluisterd. Ik ben nu weer beter.![]()
Dus, ik ben er weer
Dankje. Ik denk dat het inderdaad een internetvirusje wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik weet zeker dat het via FOK! van het ene account naar het andere account gaat. Beterschap nog!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben er weer, gister beetje ziekjesachtig, vandaag thuisgebleven, zo goed als de hele dag 3fm geluisterd. Ik ben nu weer beter.![]()
Dus, ik ben er weer
En jij loopt op microsoftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dankje. Ik denk dat het inderdaad een internetvirusje was
Jammer genoeg wel. Ik wil een Apple!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En jij loopt op microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb foto's van mij vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb foto's van mij vroeger
Vandaag is rood 15 (?) jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind m wel leuk klinkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef Christiaan het volgende:
Twee uur geleden ook al deze bagger. Dit is toch geen 3FM, Britney!
* 3FMaster Denkt na met zijn Culinaire denkvermogen. Gefrituurde mosselen? Hup, frituur aan, mosselen erin, wachten totdat ze goed zijn. Uit frituur, en opetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef muisje-eliza het volgende:
mn zelfgefrituurde mossels zij hardstikke lekker![]()
Wat n kutwerk maar daar krijg je ook wat voor terug
Ik ook en michiel, domien en coen ookquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Denkt na met zijn Culinaire denkvermogen. Gefrituurde mosselen? Hup, frituur aan, mosselen erin, wachten totdat ze goed zijn. Uit frituur, en opeten
Zal vast wel klote klusje zijn
Feel what U want, van Kristine W toch? Zo uit m'n hoofd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
dat achtergronddeuntje komt me zoooo bekend voor maar kom er niet op
Oh, nog slechterquote:
jaaaah!!! ik zat de hele tekst wel mee te zingen maar kon net niet op "feel what u want" komen...daar kwam alleen maar *lalalala*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Feel what U want, van Kristine W toch? Zo uit m'n hoofd!
Gelukkig weer beter dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef drummerdude het volgende:
Dus, ik ben er weer
ik ook...heel ergquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Volgens mij verlang ik terug naar licht van de laser.
Genieten hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Jézús wat een bagger. Is dit nou 3FM.
toch niet om N&S?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
Ja, ik gooi de radio maar eens uit voor vanavond
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Christiaan het volgende:
Volgens mij verlang ik terug naar licht van de laser.
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
Ja, ik gooi de radio maar eens uit voor vanavond
t lijstje is nu afgelopen, dus huppetee niet zo zeuren zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En de rest van de kutmuziek in dat nutteloze lijstje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WH
![]()
Eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef Cee het volgende:
Ho eens effe. Potty Squat kon ik al niet hebben, Nick & Simon was een vrolijke melige uitzondering en dan nu Within Temptation. Het houdt niet op.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoor
Wie weet schakel ik dan nog ff inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
Om 10 uur is er nog het enige programma op 3fm waar ze goede muziek draaien hoor
Het verpest gewoon m'n hele avondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
t lijstje is nu afgelopen, dus huppetee niet zo zeuren zeg
Zelfs dat helpt nietquote:* muisje-eliza pakt cola voor Piles
's Avonds slimmerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
. Ekdom
![]()
Alleen hoor ik dat nooit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet schakel ik dan nog ff in
[..]
Het verpest gewoon m'n hele avond
En had toch al geen zin in radio vanavond
[..]
Zelfs dat helpt niet
Raak 3fm een beetje beu de laatste tijd, op een paar uitzonderingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
oh je heb gewoon geen zin...nou ga stof onder je bed zoeken![]()
Uiteraardquote:tot rijdende rechter?
maar jij ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze amerikaanse nieuwe president
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Gefeliciteerd met onze nieuwe president
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
... Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal
Beetje, maar ik vind het charisma van die vent echt geweldigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
... Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Cee het volgende:
Michiel, ga je Coco Jambo draaien? Speciaal voor deze dag?
Tenminste stukken beter dan als die ouwe McCain dat moest doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje, maar ik vind het charisma van die vent echt geweldig
Die stond er altijd bij als een buzzer uit een gameshow die iets te enthousiast was ingedrukt bij het beantwoorden van de vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Tenminste stukken beter dan als die ouwe McCain dat moest doen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mr. President. Zo heet de groep die 't zingt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
de rest is redelijk motherfuckin' massive aan die Aretha.
Amerika heeft 200 miljard nodig , 200 miljoen is een druppel op gloeiende plaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Michiel gaat volop mee met de menigte. Amerikaans jingle, GEM die praat over scholen in de USA. Tering zeg, wat ben ik blij als deze troep weg is.
Ik ben blij dat Obama president is geworden, maar hoe dat daar en hier gevierd word is werkelijk te zot voor woorden. 200 miljoen dollar. Kun je veel scholen mee bouwen, de kreditcrisis helpen ...
kan je ook zeggen over carnaval of al dat soort dingen...tis volksvermaak en dat is goed. T houd de mensen bezigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Michiel gaat volop mee met de menigte. Amerikaans jingle, GEM die praat over scholen in de USA. Tering zeg, wat ben ik blij als deze troep weg is.
Ik ben blij dat Obama president is geworden, maar hoe dat daar en hier gevierd word is werkelijk te zot voor woorden. 200 miljoen dollar. Kun je veel scholen mee bouwen, de kreditcrisis helpen ...
Of The Dead Kennedy's.quote:
Colbie Caillat deed ooit mee aan American Idol. Ze kwam niet eens voorbij de auditie ronde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht idd, deze single van Mraz en Caillat.
die was voor Bushquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of Pink - Dear Mr. President.
Sewn!
hallow zeg...die vent is al tot poeder jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.amerika.nl/pol(...)archief/108vanbu.htm
Beetje anders gespeld, maar ach.
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nellyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Jason Mraz & Colbie Caillat waren dat dus net? Tsja, zal me van verder commentaar onthouden.
Zal eerlijk zeggen dat ik sowieso weinig heb met dergelijke platen, maar die 2 kunnen mij al helemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nelly
Nelly overpowered james helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar ze halen het natuurlijk niet bij bijvoorbeeld James & Nelly
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Rehab![]()
Weet iemand hoe het met Maricha gaat?
uuhhm dat klinkt niet echt goed? Hoop dat ze snel weer terug isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t niet
quote:edit: jij hoorde Rehab en dacht meteen aan Maricha?![]()
Mja, als ik het zo lees kan het denk ik nog wel een tijdje duren...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, ze zou vandaag naar de dok gaan las ik op Twitter, maar verder weet ik t niet
edit: jij hoorde Rehab en dacht meteen aan Maricha?![]()
Dat bestaat al! www.twitter.com/up_3fmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t niet leuk zijn om via 3FM op twitter de liedjes door te krijgen die op dat moment draaien?
oh ff aanzetten..kijken wat ik er van vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bestaat al! www.twitter.com/up_3fm
Maar ik vind het extreem irritant om zoveel tweets binnen te krijgen met zulke inhoud...
Is er alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t niet leuk zijn om via 3FM op twitter de liedjes door te krijgen die op dat moment draaien?
neeh hoor...stel dat we allemaal op Twitter zatenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik nu zo raar dat ik er echt geen hol aan vind aan dat Twitter?
Als Michiel zelfs gaat melden dat hij naar het kleine kamertje gaat ben je er ook snel klaar meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
ik laat m vanavond aan. Eens kijken wat ik er van vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Heb zelf nog maar weinig automatische twitter-contacten die niet irriteren. Vind het een superinitiatief dat upcoming, maar je wordt er wel gestoord van idd.
Nee natuurlijk niet, ieder z'n lol. Maar als ik voor mezelf spreek kan ik me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n leuke en handige nieuwe tool heb gevonden. En dan heb ik het nog niet eens over de verslavende factor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Hij werd destijds zoals zoveel platen helemaal stuk gedraaid maar als je hem nu ineens weer hoort is het echt weer een geweldig nummerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Susi het volgende:
Hier word ik vrolijk van
Je zou eigenlijk oplosbare twitter berichten moeten hebben met beperkte houdbaarheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
Heb zelf nog maar weinig automatische twitter-contacten die niet irriteren. Vind het een superinitiatief dat upcoming, maar je wordt er wel gestoord van idd.
Klopt. Terwijl je op zo'n moment zegt: 'als ik 'm nog een keer hoor zet ik de radio uit'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij werd destijds zoals zoveel platen helemaal stuk gedraaid maar als je hem nu ineens weer hoort is het echt weer een geweldig nummer
Leuke plaat, maar niet als MH.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Die MH vind ik maar matig
We zijn op de helft (ongeveerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beste reactie op de megahit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:Net even druk bezig geweest met school.
laat ze aub winnen van die stomme feijenoorders , lui stuk vretenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben Heerenveen kijken, blijf wel online![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat ze aub winnen van die stomme feijenoorders , lui stuk vreten
Mag binnenkort ook weer propedeusejaar gaan doen , met inleiding boekhouden, als ik vragen heb klop ik wel bij jou aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef MarijeH het volgende:Net even druk bezig geweest met school.
Wat vind jij nou echt mooie vrouwen als vrouwenliefhebsterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Bennerweer!
Nice pic Roel, dat hebben we duidelijk gemist
Welkom terugquote:
Net zoals vorige keer. Die fluitconcertenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het hele stadion is voor Heerenveen
kHeb er weinig van meegekregen vanmiddag, ben namelijk na een paar meter fietsen omgedraaid en mn bed in gedokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt mooie vrouwen als vrouwenliefhebster
ps. hoe heb je je gevoelt vanmiddag
echt? dat vind ik dan wel weer leuk aan voetbalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Humorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Bennerweer!
Nice pic Roel, dat hebben we duidelijk gemist
Ik vond Nancy in Sin City ook erg mooiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb er weinig van meegekregen vanmiddag, ben namelijk na een paar meter fietsen omgedraaid en mn bed in gedoken
En wat vind ik mooi als vrouwenliefhebster...? Uh... Mooie vrouwelijke rondingen, liefst donker haar, gewoon, mooie uitstraling. Dat meiske van die lapdancescene van Death Proof vind ik wel erg geschikt
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb er weinig van meegekregen vanmiddag, ben namelijk na een paar meter fietsen omgedraaid en mn bed in gedoken
En wat vind ik mooi als vrouwenliefhebster...? Uh... Mooie vrouwelijke rondingen, liefst donker haar, gewoon, mooie uitstraling. Dat meiske van die lapdancescene van Death Proof vind ik wel erg geschikt
Ow lache, want t is in Rotterdam he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Dat bewegen heb je in ieder geval gelijk inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!
Supportvereniging had toch al geroepen dat , uitfluiten makkelijker kon in het stadion dan er buitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Humor. En terwijl Feyenoord toch echt thuis moet spelen.. Als Heerenveen vanavond wint dan zal het wel flink gaan spoken in en buiten de Kuip
.
Als het daar dan maar bij blijft..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Supportvereniging had toch al geroepen dat , uitfluiten makkelijker kon in het stadion dan er buiten
Als je het hoofd niet meerekend , kan ik er zeker mee levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
A senator has collapsed at the Congressional luncheon for President Barack Obama; CNN reports it is Sen. Ted Kennedy
Owjee , weer een kennedy aan het dood gaan
Leeft ie dan nog? Paar maanden geleden stond ie al op het punt om het loodje te leggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.
Had hij niet iets van een tumorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had hij niet iets van een tumor
Kan hard gaan als ze achterstaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vaak ze Verbeek gaan roepen.
Nog eventjes wachten dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan hard gaan als ze achterstaan
Marc
Zo te horen en lezen wel idd.quote:
quote:CNN CONFIRMS SENATOR ROBERT BYRD ALSO COLLAPSED AT THE INAUGURAL LUNCHEON.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo te horen en lezen wel idd.
CNN CONFIRMS SENATOR ROBERT BYRD ALSO COLLAPSED AT THE INAUGURAL LUNCHEON. (
[..]
http://twitter.com/BreakingNewsOn
[..]
[..]
http://twitter.com/BreakingNewsOn
[..]
Is ook de enige reden om iemand senator af te maken , door te laten dood gaan, senator ben je voor het leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Byrd is 91. Zou het dan niet een keer tijd zijn om met pensioen te gaan?
Hij is net president en de regering valt al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lijkt wel domino d-day
Doen ze in Amerika niet aan pensioen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook de enige reden om iemand senator af te maken , door te laten dood gaan, senator ben je voor het leven.
Iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Sjezus. Wat een domper op een feest, bij die luncheon.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Obama maakt wel gelijk schoon schip"Yes we Can"
is in nederland ook zo, de lijken uit de eerste kamer, zijn ook aangesteld voor het levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze in Amerika niet aan pensioen ?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze in Amerika niet aan pensioen ?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ziet m al met n roze tasje rondwapperen (die aan de foon)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Egamer het volgende:
[..]dat was ik dus.
Het jammere is dat ik absoluut geen roze tasje heb en daar absoluut geen behoefte aan heb
Maar ja, ik klonk echt fout daar
Nog bedankt Michiel
Stomme is , dat je je pensioen gedurende je werkende leven al kan opnemen, alleen ze vergeten dat ze niet dood zijn na een jaartje of 65quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Het is schrijnend om daar in een cafeetje te zitten als fief jong ding en dan wordt je lunch geserveerd door een heeeeeel oud opaatje.
Om het terug te horen klonk ik écht gay, wtfquote:
Egamerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Egamer het volgende:
[..]dat was ik dus.
Het jammere is dat ik absoluut geen roze tasje heb en daar absoluut geen behoefte aan heb
Maar ja, ik klonk echt fout daar
Nog bedankt Michiel (blijkbaar dat vergeten...)
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Egamer![]()
Weet je het zeker van dat roze tasje?
Ik hoop voor je dat ze je dan net niet gehoord hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.
dus ik bega niet een gigantische blunder..jij vind t zelf ook n beetjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Om het terug te horen klonk ik écht gay, wtf
Pas maar op, voordat je het weet heeft die gier je een roze tas om gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.
TinkiWinki. Oho!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Egamer![]()
Weet je het zeker van dat roze tasje?
Coole plaat iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niiice ze draaien gewoon Jimmy Eat World!
Moet ik vaker zeggen, 0 - 1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 Luistert geen radio want Feyenoord - Heereveen staat op...
Niet dat daar veel gebeurt...
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze je dan net niet gehoord hebben
geintje
Voor Egamer heb ik een pedopas nodig dus nee bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je het weet heeft die gier je een roze tas om gedaan
Bij deze is het 0-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 Luistert geen radio want Feyenoord - Heereveen staat op...
Niet dat daar veel gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |