Welnee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah
Was ik toen anders heen gegaan.
Maar hield het journalistiek voor geizne, altijd maar over slecht nieuws schrijven
300 euro voor eten e.d. is toch netjes?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn kostepotje is overigens ook vrij hoog
Krijg 250 IBgroep vanwege uitwonende status, mn ouders betalen huur (iig dit jaar) en ik verdien ongeveer driehonderd in de maand.
Moet wel collegegeld zelf betalen en boeken en verder alles.
Maar hou gemiddeld zo'n 300 euro over in de maand om van te leven, en hou gemiddeld daar iets van 80 tot 100 euro van over, afhankelijk van of ik veel uitga, cd's koop of kleren nodig heb etc
Hoe ver is dat bij de EUR vandaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef iszinloos het volgende:
Heh ik heb wel een twee kamer appartement trouwens wie wil dr bij me inkomen wonen.![]()
200 euro ofzo![]()
Prachtig buurt in Rotterdam zuid helemaal geen criminaliteit ofzo. Dicht bij zuid-plein ook.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef reetveter het volgende:
Bij mij ligt er ook een beste rotzooiGelukkig komt mijn vriendin volgende week
.
Bij ons niet, alles moest met zo min mogelijk woorden geschreven worden en mocht uitsluitend over slecht nieuws gaan leek het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee.Viel hartstikke mee. En uiteindelijk heb ik het met deze opleiding juist getroffen, aangezien ik nu afstudeer in een richting die me heel erg aanstaat.
Heeft totaal niks meer met journalistiek te maken, maar alles met creativiteit (met taal).
Pasta (penne ofzo), met spinazie, spekjes en roomkaas eroverheenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Nog suggesties wat makkelijk te maken is voor zometeen?
Boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Pasta met gehakt, saus en kaasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen idee waar zit de eur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe ver is dat bij de EUR vandaan?
Kip tandoriquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Ja is het ook, kan ongeveer tien euro per dag bestedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
300 euro voor eten e.d. is toch netjes?![]()
Of bij de Lidl 3 pizza's voor 3 euro, zelf wat dingen erop gooien, ben je ook voor 2,5 klaar voor drie avondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
Of doe gewoon als Ananas, die slingert elke avond de frituur aan om zijn eigen gemaakte dellekes te bereiden
Journalistiekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij ons niet, alles moest met zo min mogelijk woorden geschreven worden en mocht uitsluitend over slecht nieuws gaan leek het wel.
Toen kwam er een man van de muziekjournalistiek (oprichter van Toazted) en die boorde mijn droom even in drie zinnen de grond in.
Het was kut
Je verdiende er geen fuck mee
Beter kon je iets anders doenzat ik
Of gewoon aardappelschotel uit de vriezer halen, kipkrokantschnitzeltje erbij en iets van groente (spinazie ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Pasta haakt echt wel afKomt me echt de keel uit
Ja, zoals al aangegeven in het vorige topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Journalistiek![]()
Ben jij er mee gestopt dan? Want dat maak ik niet uit je post op.
Hoe snel denk je dat ik benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al met suikerstroop geprobeerd?
Kom trouwens eens op msn, je hebt me nog wat uit te leggen over je smsje van vannachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
Dacht ik net een smsje te krijgen is m'n batterij leeg![]()
.
Sturen jullie elkaar smsjes?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom trouwens eens op msn, je hebt me nog wat uit te leggen over je smsje van vannacht!
Doe nu Marketing (A'dam) volgend jaar Rechten in Leidenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef iszinloos het volgende:
Waar studeren/ willen jullie allemaal studeren dan?
Wokken... kost je 11 min kokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Pasta haakt echt wel afKomt me echt de keel uit
Nice, wellicht kom ik je ooit tegenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, zoals al aangegeven in het vorige topic
Ik vind journalistiek heel leuk, maar die opleiding was het absoluut niet voor mij.
Wil later ook de journalistiek in, maar dan dmv een master ofzo
Wil schrijven over kunst, cultuur, muziek, film
Jawel. American pancakes met stroopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heel snel! Heb je niet ontbeten vanmorgen?
Nouquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou
M'n vriendin zo "van wie zijn die smsjes"
Ik: "jaaa, van breathtaking en fascination, internet enzo"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Had er even pindakaas opgesmeerd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. American pancakes met stroop!
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
OMG breathtaking heb je een piercing in je poes![]()
Intieme Piercing III
You slut!![]()
Voor mij niet kom er net pas achter.quote:
Wie weet ^^quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice, wellicht kom ik je ooit tegen. Ik ga Radio en Televisie master doen in Groningen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
Intieme Piercing III
You slut!
SlutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Wat heeft dat te maken met het hebben van een piercing?
Maar, ja dus, en nee geen pics!
Ik leg die link eigenlijk ook niet echt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slut? Wat heeft dat te maken met het hebben van een piercing?
Nee, de logica ontgaat mij ook een beetje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik leg die link eigenlijk ook niet echt.
De meeste mensen met een ''intieme'' piercing die ik ken laten zich wel vaker door anderen dingen piercen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slut? Wat heeft dat te maken met het hebben van een piercing?
Maar, ja dus, en nee geen pics!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
Intieme Piercing III
You slut!
Psst.. 2008 belde. Ze claimen copyright te hebben op de rel die woedde tussen Emimich en BTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Ik ben ook een braaf meisje uit een goed milieu, die het leuk vond om een piercing te laten zetten en dit wel een mooie locatie vond. Sinds wanneer is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ''intieme'' piercing die ik ken laten zich wel vaker door anderen dingen piercen.![]()
En ik maar denken dat je een verwend en redelijk braaf meisje uit een goed milieu was. Die op het internet stoer liep te doen.
Mijn beeld van je wat doe je.
Hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
Mm "Those young girls" is geen aanrader. Veel te veel haar en een beetje saai, maar wel natuurlijk opzich
![]()
.
We is emimich?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Psst.. 2008 belde. Ze claimen copyright te hebben op de rel die woedde tussen Emimich en BT
Zeg dat nou niet nu de meet er bijna aankomtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
En for the record, ik heb sinds ik dat ding heb nog niet eens seks gehad, dus
Alsof je een mooie diamanten ring koopt en 'm dan wegzet in de kast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook een braaf meisje uit een goed milieu, die het leuk vond om een piercing te laten zetten en dit wel een mooie locatie vond. Sinds wanneer is daar iets mis mee?
Hoe lang is dat wel niet geledenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik af en toe het kastdeurtje open doen en er zelf even van genieten voordat anderen dat ook kunnen als 'ie opzichtig aan mijn vinger pronkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof je een mooie diamanten ring koopt en 'm dan wegzet in de kast.
Het verhaal heb ik niet helemaal gevolgd maar het einde is wel grappig opzichquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He
Zit er wel een goed verhaal in?Oh, en m'n computer staat momenteel beneden, leuk film kijken zo
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik af en toe het kastdeurtje open doen en er zelf even van genieten voordat anderen dat ook kunnen als 'ie opzichtig aan mijn vinger pronkt.
Bij de jeugd van tegenwoordig wordt alleen anaal nog gedefinieerd als "seks". Voorspel en vaginaal is gewoon "knuffelen"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe lang is dat wel niet geleden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Psst.. 2008 belde. Ze claimen copyright te hebben op de rel die woedde tussen Emimich en BT
Er is op zich niks mis mee. Ik heb gewoon wat vooroordelen .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook een braaf meisje uit een goed milieu, die het leuk vond om een piercing te laten zetten en dit wel een mooie locatie vond. Sinds wanneer is daar iets mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Half oktober.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe lang is dat wel niet geleden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Er is op zich niks mis mee. Ik heb gewoon wat vooroordelen .
Nou, opzij met die vooroordelen want ze zullen je niet verder brengen in het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is t uiteindelijk geworden?quote:
wtfquote:
''Vid i took of a wall of death at wacken 2006 during caliban. The songs called 'I sold myself'. Stopped filming due to the fact i took a punch in the face...good times. Enjoy :] ''quote:
Dunno, als ik bapao in huis haal zijn ze meestal in een dag opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
Bapao blijft toch wel langer dan 4 maand ggoed in de vriezer?
Toch pastaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is t uiteindelijk geworden?
Hahaha geniaal, ik wil daar ook nog een keer vooraan staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
''Vid i took of a wall of death at wacken 2006 during caliban. The songs called 'I sold myself'. Stopped filming due to the fact i took a punch in the face...good times. Enjoy :] ''
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch pastaTagliatella met spinazie en zalm
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch pastaTagliatella met spinazie en zalm
Ja bij mij ook, maar toen haalde ik er 15quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dunno, als ik bapao in huis haal zijn ze meestal in een dag op
WTF! Dat ze maar allemaal een fikse hersenschudding oplopen.quote:
Oh dat kan vast nog welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar toen haalde ik er 15En deze lag nog achterin de vriezer :p
Welnee man, dat soort mensen is hiervoor gemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF! Dat ze maar allemaal een fikse hersenschudding oplopen.
Hoezo? Is toch vet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF! Dat ze maar allemaal een fikse hersenschudding oplopen.
Jaja. Totdat je een stomp in je bakkes krijgt, 3 tanden kwijtraakt, en vervolgens wordt overlopen door 20 gasten van 90 kg. per stukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha geniaal, ik wil daar ook nog een keer vooraan staan
watquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik had een vriendin van me gezegd dat ik een nieuw nummer had: *Gaf toen nummer van Meester Argos.
Smst ze me nu dat ik eerst nooit terug sms op dat nummer en dat ze daarom een sms stuurt naar dit nummer (wel mijn echte). En dat ze net een sms kreeg met de tekst: Ik ken geen Jazz, maar bent u hier voor SM? Want ik doe geen vrouwen.
Bij fatsoenlijk publiek word je gelijk opgeraapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jaja. Totdat je een stomp in je bakkes krijgt, 3 tanden kwijtraakt, en vervolgens wordt overlopen door 20 gasten van 90 kg. per stuk
Welnee, je beukt de eerste twee gewoon vol aan de kant met je schouder vooruit, vervolgens spring je half hoog, als je dan land ben je in de safezone en wordt je omhoog geholpenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jaja. Totdat je een stomp in je bakkes krijgt, 3 tanden kwijtraakt, en vervolgens wordt overlopen door 20 gasten van 90 kg. per stuk
Ik had een vriendin van me gezegd dat ik een nieuw nummer had: *Gaf toen nummer van Meester Argos.
Smst ze me nu dat ik eerst nooit terug sms op dat nummer en dat ze daarom een sms stuurt naar dit nummer (wel mijn echte). En dat ze net een sms kreeg met de tekst: Ik ken geen Jazz, maar bent u hier voor SM? Want ik doe geen vrouwen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijk publiek word je gelijk opgeraapt.![]()
Helaas is dat steeds zeldzamer.
wat de fuck is datquote:
Je bent verbitterd.quote:
quote:WAT? LEKKER BEN JIJ hahaha
quote:Oke jij ligt nu zeker helemaal dubbel en ik ben bang voor die kerel
Het is een oude man.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent verbitterd.![]()
23 en nu al saai.
Leef een beetje man.
Iemand die naast me stond (tent graspop)had echt pech. Hij lag gewoon te zonnen ging er een enorme gozer boven op zijn gezicht staan met zijn kisten. Toen had hij dus een afdruk van de zool op zijn kop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik eigenlijk nog nooit problemen heb gehad of gezien tijdens pits
Dat terwijl ik zelf een keer het podium opviel tijdens The Fall of Troy
Stond ik ineens naast de gitarist
Wat?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent verbitterd.![]()
23 en nu al saai.
Leef een beetje man.
Ja dat klopt inderdaad, dat is ook geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
En ajax - mozes is veel mooier met dat
Het is gewoon los gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?!
Ik vind het alleen zo raar, dat die mensen met z'n allen op elkaar in gaan buiken.Maar wat ik zei: van mij mogen ze.
Ik vind het inderdaad ook heel leuk om te zien, bezwete langharige mannen die op elkaar inbeuken met death metal op de achtergrond.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Moshpits.Leuk om te zien, niet leuk om in te staan.
Daarbij viel ik 2 plekken naar benedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, dat is ook geniaal
Ja, je zou hem toch overhalen met een sessie waarin je alles zou doen ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me genegeerd sinds mijn ban.
Zei er iemand wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook heel leuk om te zien, bezwete langharige mannen die op elkaar inbeuken met death metal op de achtergrond.
Waarvoor had je ook alweer een ban dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
crane en klonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarvoor had je ook alweer een ban dan?
Hey, ben jij niet die ene Hagenees?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Je valt op metalheads.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Iemand die naast me stond (tent graspop)had echt pech. Hij lag gewoon te zonnen ging er een enorme gozer boven op zijn gezicht staan met zijn kisten. Toen had hij dus een afdruk van de zool op zijn kop.![]()
En hij werd ook keihard in zijn rug geslagen in de pit waar hij best wel last van had.
Nou, niet het stereotype nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je valt op metalheads.![]()
Van die gasten met langer haar als jij en slayer shirts?
Hier is je kaste;quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Waar is Emimich trouwens? Mag wel weer es een nieuw kaste komen
Ik ben ook een metalhead, maar kleed me ook gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je valt op metalheads.![]()
Van die gasten met langer haar als jij en slayer shirts?
Jaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, je zou hem toch overhalen met een sessie waarin je alles zou doen ofzo?Ik weet het niet meer helemaal
Geen lang haar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben ook een metalhead, maar kleed me ook gewoon
Geen lang haar en was me gewoon elke dag enzo
Boeiend, doet even pijn, komt iedereen wel overheen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarbij viel ik 2 plekken naar beneden![]()
Emimich gaat me helemaal onderin zn stomme kaste gooien omdat ik een plaats in kaste 1 heb afgewezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Je draagt zeker ook van die overzeas broeken en skateschoenen terwijl je niet kunt skateboarden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben ook een metalhead, maar kleed me ook gewoon
Geen lang haar en was me gewoon elke dag enzo
Niet meer tegenwoordig neequote:
Dat is leuk ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij Machine Head ging ik 20 november hard joh!
Vind het hele idee van pitten zo geniaal, op een non-vijandige manier je aggressie kwijtraken.
Beter zo dan op straat iemand doodschoppen!
Heerlijk, zo vol in de pit even los gaan, het allemaal van je afgooien
Ik zei dat ik me normaal kleedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je draagt zeker ook van die overzeas broeken en skateschoenen terwijl je niet kunt skateboarden?
Ik heb ook half-lang.quote:
Ghehequote:
Och, soms wil er bij mij ook wel eens een gemikte slag tussendoor schietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is leuk ja.![]()
Behalve de idioten die met hun vuisten echt in het rond slaan.![]()
Maar soms wil ik wel eens vooraan staan en dan zijn er altijd van die idioten die overal doorheen beuken om dat ze niet uren willen wachten op de main act en dus met bruut gewed voor aan willen komen.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Waarom reageert hij nietIk voel me genegeerd sinds hij terug is van zijn ban.
Ik neem altijd bescherming mee, die tevens als schouders fungeren om op te zitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Och, soms wil er bij mij ook wel eens een gemikte slag tussendoor schieten
Puberteit hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Ik was vroeger skateboarder, was ook best goed trouwens. Daarna zag ik het licht, en ging ik normale kleren dragen. Alhoewel skateschoenen oprecht het lekkerst zitten van allemaal, draag ik nu liever Van Bommels
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik neem altijd bescherming mee, die tevens als schouders fungeren om op te zitten.
Ik ook niet, kon het met iedereen wel vinden en iedereen wel met mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Puberteit he.
Ik heb eigenlijk nooit bij een groep gehoord eigenlijk.
Festivals.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..][ afbeelding ]
Naar wat voor concerten ga je dan?
Ik heb trouwens de allereerste kaste gevonden, begin juli:quote:
KLB-Kastequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de allereerste kaste gevonden, begin juli:
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Wilde ik net zeggen. Alweer 100 delen ofzo dat je voor het laatst vast kwamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik hier ben geweest.
Ik sta alleen in die ernaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de allereerste kaste gevonden, begin juli:
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Alweer 100 delen ofzo dat je voor het laatst vast kwam
Kom je nog hier voor vrijdag dan? Of ben je op schoolquote:
Beiden niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je je schoenen nou teruggebracht en je abbonoment al opgezegd?
Oh ja joh, vertel waarom, jaaa!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hee RV, ik ga wrs ook in Groningen studeren.
wrsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Nop, in Amsterdamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef reetveter het volgende:
Maar Hoogstaande, jij woonde ook in Groningen, toch?
Ik ben toch geen man?quote:
Quequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja joh, vertel waarom, jaaa!
Omdat ik hier zit?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja joh, vertel waarom, jaaa!
Is niet te zeggen.quote:
Wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk bt&kb.rar niet gezien.
Kung?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef reetveter het volgende:
Ik zit nu al helemaal volEn moet nog een kwart
En dat andere kwart hoef ik nu niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel.Ik heb two girls 1 cup helemaal gezien.
Waarom de keuze op Groningen is gevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben toch geen man?
[..]
Que? Ja ik moet toch ergens wonen
Verdoving?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn verdoving is nog niet uitgewerkt, moet nog best lang wachten
En heb kankerhonger
vuhdovinnggg?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn verdoving is nog niet uitgewerkt, moet nog best lang wachten
En heb kankerhonger
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dat andere kwart hoef ik nu niet meer.
Niet zo verstandig he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb om 15:00 twee verstandskiezen laten trekken
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga denk ik in Delft studeren, dat jullie het even weten.
Civiele Techniek. Op dit moment. Maar ik moet nog een meeloopdagpwnz0rren enzo.quote:
Oehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb om 15:00 twee verstandskiezen laten trekken
M'kayquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Civiele Techniek. Op dit moment. Maar ik moet nog een meeloopdagpwnz0rren enzo.
Grappig trouwens dat onder enzo een rood word lijntje komt te staan dat het woord fout geschreven is of niet bestaat en meeloopdagpwnz0rren wel goed is. [ afbeelding ]
WAAROM LAS IK PIK IN JE GEHEMELTE?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh. Ook zo'n lekkere prik in je gehemelte
?
quote:
Kijk gewoon op mn last.fm in m'n sigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
POST IS EVEN MENNUS VETTE MUZIEK HIER
please
In m'n fotoboek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Leek me een gezellige studentenstad!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom de keuze op Groningen is gevallen.
En de opleiding? Of is dat een hele domme vraag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leek me een gezellige studentenstad!
Dat is Leiden ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Opleiding? Huh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
En de opleiding? Of is dat een hele domme vraag?
Daar gaat het niet om hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
En de opleiding? Of is dat een hele domme vraag?
hmhmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh. Ook zo'n lekkere prik in je gehemelte
?
AMSTERDAMquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No-lifer for life.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
Jezus, RV. Je post echt veel laatste tijd
Probeer je in de dag top te komen ofzo.quote:
Nee, sta ik meestal alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Probeer je in de dag top te komen ofzo.
quote:
quote:
Je hebt er alles te zoeken. ALLES.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
Amsterdam is wel de stad jaMaar voor je 21e heb je er niet superveel te zoeken
Tenzij Ajax
I'M THE SCATMANquote:
Wall of Deathquote:
busted dagdagquote:
Ik was daar ook bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wall of Death
Daar was ik bij btw, zat ongeveer naast de filmer zo te zien
Ik kijk ook.quote:
Mensen die A'dam niks vinden puur om Ajaxquote:
Amsterdam is kut en dat komt niet door Ajax.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die A'dam niks vinden puur om Ajax
*fapt mee*quote:
Het is 1 gastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef reetveter het volgende:
The streets is toch die engelse groep?
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die met dat zwaar londense accent.
Maarja of er nou zo enorm veel verandering komt... ik wacht het nog maar af.quote:
welku zendurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja.
En jezus, je zal maar achteraan staan bij dat Obama gedoe
True. Maar de spirit alleen heeft ook al veel goeds gedaan in mijn ogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maarja of er nou zo enorm veel verandering komt... ik wacht het nog maar af.
Hoezo? Zonder daden heb je er toch ook niet veel aan of?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar de spirit alleen heeft ook al veel goeds gedaan in mijn ogen.
quote:
Is toch grappig manquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Noem je dat muziek.
Ga je mond wassen.
quote:
wel een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |