abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 10:54:26 #1
105992 Veskander
Metaalhoofd
pi_29079951
Ik zit met het volgende en wou het graag even kwijt ..

Vorige maand is een vriend van mij doodgetrapt door nazi's.
Hij kwam terug van het uitgaan en is toen zo in elkaar getrapt dat hij in coma is geraakt, twee dagen later schoot er een bloedprop los en is hij overleden.

Afgelopen woensdag zat ik in cafe de gevel in zutphen.
Daar breng ik veel van mijn vrije tijd door.
Ik zat gewoon met wat vrienden te praten terwijl er een nazi naar boven loopt en naar de wc gaat.

Opeens komt die kerel op me afgestormt en zegt:" Hoe noemde je mij ? Noemde je mij een kankernazi?".
En geeft me gewoon gelijk een stomp voor mijn hoofd.
Ik zei tegen hem, kerel er zitten hier zes mensen omheen die kunnen bevestigen dat ik niks heb gezegt, toen zij hij dat ik geen grote bek moest geven en begon op me in te meppen en te trappen.
De barman kwam boven en heeft hem uiteraard de toegang ontzegt en uit het pand gezet.

Ik heb nu een gekneusde schouder en mijn lies is paars.
Daarna heb ik gelijk aangifte gedaan van mishandeling, en ging ik naar huis.
's nachts ging er een steen door onze ruit met de tekst:" We weten waar je woont, als je de aanklacht niet intrekt dan maken we je gewoon af".

Sinds die tijd word ik met de dag zenuwachtiger, ik durf niet eens meer alleen de straat op en op elke hoek ben ik bang dat ze er staan.
De politie is nog " bezig " met het onderzoek en zegt dat ik maar even moet bellen als het fout gaat.

Wat moet ik nu ?
Ik durf niet meer alleen naar buiten, word met de dag zenuwachtiger ..
" We cease to exist as an object of Recreation "
pi_29080014
Knap dat die gozer wist waar je woonde...MI6?
pi_29080027
Jezus wat een verhaal

Ik zou weer naar de politie gaan, en als je het echt niet meer aankunt desnoods een weekje aan de andere kant van het land bij wat kennissen zitten...In jouw situatie zou ik ook niet weten wat ik moest doen.

Succes ermee!
  zondag 24 juli 2005 @ 11:03:43 #4
125699 Nem
Cogito ergo drum
pi_29080080
Ik zou direct weer naar de politie gaan of conctact opnemen met de agent die proces verbaal heeft opgemaakt, die agent weet tenminste waar het over gaat.

Misschien heeft die gozer ook wel te maken met het in elkaar slaan van je vriend?

Kankernazi's moeten optiefen (naar Duitschland ofzo).

Sterkte ermee en RIP voor je vriend...
  zondag 24 juli 2005 @ 11:04:30 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_29080094
Je zat met 6 vrienden (dus met zn 7-en) en dan word je gebeukt door 1 nazi?

beetje raar dit verhaal sorry als ik het niet begrijp...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 24 juli 2005 @ 11:04:53 #6
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29080101
:| dit klinkt niet zo prettig. zsm weer naar de politie om aangifte te doen van deze bedreiging. als je vakantie hebt is het geen gek idee om een tijdje weg te zijn idd.

succes
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:06:50 #7
76267 gammapooka
Modelvlieger
pi_29080138
Jammer dat de politie alleen maar wat doet op het moment DAT het misgaat
Ik begrijp dat je angst hebt, maar ik zou me zeker niet laten intimideren.

P.s. je vergeet vast wel eens dat er nog een zakmes in de binnenzak van je jas zit
  zondag 24 juli 2005 @ 11:10:32 #8
105992 Veskander
Metaalhoofd
pi_29080203
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:04 schreef dabadbass het volgende:
Je zat met 6 vrienden (dus met zn 7-en) en dan word je gebeukt door 1 nazi?

beetje raar dit verhaal sorry als ik het niet begrijp...
er zaten 6 vrienden omheen ja, en het ging allemaal HEEL erg snel.
Natuurlijk hebben mijn vrienden me geholpen maar die nazi was echt sterk, voordat ze die nazi weg hadden lag ik al op de grond
" We cease to exist as an object of Recreation "
  zondag 24 juli 2005 @ 11:22:19 #9
86305 Markman
Grappig hier.
pi_29080384
nazi's?? anno 2005? kheb er niets over gelezen moet ik zeggen
pi_29080423
Dubieus verhaal... Iemand doodgetrapt en het wordt niet uitgebreid in het nieuws besproken en nergens een stille tocht?
En nazi's bestaan al een jaar of 60 niet meer.
pi_29080454
Met dat briefje naar de politie gaan. Anders een wapen aanschaffen.
pi_29080465
poei... je even koest houden is beter. Ook al moet het niet zo zijn dat je je moet verstoppen voor dat soort tuig.
pi_29080485
De pleuris hond , ze moeten die gozer aan zn ballen ophangen . Maar altijd aangifte doen , is erg belangrijk als je er wat aan wilt doen
De naam doet anders vermoeden , maar de meesten vinden een aardige gozer ( HOOP IK )
pi_29080497
Ak47 kopen?
Weet er nog eentje, je krijgt er zelfs 6 magazijnen bij voor de doorgewinterde doe het zelf schieter
Nu met transparante user-icon!
pi_29080505
Een "nazi"? Ik denk dat dat wellicht een van de problemen was. Dat je hen als nazi betiteld terwijl men daar blijkbaar niet van gediend was. Waar hang je rond dat je zoveel "nazi's" tegenkomt? Wie was je vriend? Het lijkt mij dat iedereen die in elkaar getrapt wordt en komt te overlijden wel in het nieuws haalt.

Waarom zou je bang moeten wezen? Ik neem aan je aangifte hebt gedaan van de ruitschade en de dreigbrief. Ga gewoon verder met je leven en je hebt er alleen jezelf mee door zo te piekeren en de gedachte dat ze je om de hoek staan op te wachten.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:31:41 #16
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_29080538
en dan vind men het achtelijk dat ik met een boksbeugel loop! Je hebt er goed aangedaan naar de politie te gaan. Ik zou als ik jou was dat briefje aan de juten laten lezen. Laat je niet intimideren. Korte metten met die grapjassen maken. Pak ze in hun portomonee. Een maat van mij is neergestoken en die krijgt nu een schadevergoeding. Praat met slachtofferhulp en zeg dat je de straat niet meer opdurft en dat je geestelijk aan de grond zit (wat waarschijnlijk nog echt waar is ook). Nogmaals pak die dropveters in hun knip. Dan leren ze het wel af.
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_29080676
Offtopic:
Zitten degenen die je vriend hebben doodgeschopt vast?

Ontopic:
Echt een kutsituatie, de politie heb je geen flikker aan.... Als je de aanklacht doorzet, zal je met die angst moeten blijven leven (ervan uitgaande dat verhuizen geen optie is). Het enige wat je kan doen, is de ergst mogelijke consequentie voor jezelf accepteren, dan kan het alleen maar meevallen. Heb je trouwens ook aangifte gedaan van die laatste bedreigingen?

Als je die aanklacht niet per se wilt doorzetten, en je je leven belangrijker vindt, zou je eens bij hem kunnen langsgaan om met hem te praten, misschien istie voor reden vatbaar (als je er natuurlijk achter kan komen waar hij woont). Maarja, voor hetzelfde geld gaat hij weer los.

In elkaar slaan zit er kennelijk niet in, want hij is sterk, en zijn vrienden zijn denk ik stukken gekker dan de jouwe, maakt het waarschijnlijk alleen maar erger. Een laatste mogelijkheid is om iemand in te huren en hem overhoop te laten schieten, als je de juiste mensen kent om dit te kunnen regelen. Dit is geen geintje, als je echt in doodsangst zit is dat wel te begrijpen, maar je moet er wel achter staan.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:46:45 #18
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_29080798
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef Nature het volgende:
Een laatste mogelijkheid is om iemand in te huren en hem overhoop te laten schieten, als je de juiste mensen kent om dit te kunnen regelen. Dit is geen geintje, als je echt in doodsangst zit is dat wel te begrijpen, maar je moet er wel achter staan.
in het begin was ik het eens met je antwoord maar wat je hier schrijft deugt natuurlijk niet. Als ik iedereen die mij wel is heeft geslagen dood zou moeten schieten onzin antwoord. Dan krijg je wild west praktijken.
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_29080827
geloof er geen reet van
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29080856
Ik geloof er geen ruk van.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_29080877
Ik geloof het ook niet
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29080894
Ik heb ook niks gehoord van iemand die is doodgeschopt. Dan was dat toch uitgebreid in het nieuws gekomen, weer een geval van zinloos geweld, een stille tocht...
  zondag 24 juli 2005 @ 11:53:02 #23
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_29080900
Dit "verhaal" is volgens mij compleet uit de duim gezogen.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_29080916
En een nazi, wat moet ik daar onder verstaan? Die had je toch rond WO2?
pi_29080924
Je brengt Nazi's in diskrediet!

Maar goed, als het waar is, dan heb ik geen idee wat je moet doen.
Way out of my league
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')