abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:13:28 #121
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65269925
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Onwetend is dus ook niet de juiste term.
Gaande de discussie heb ik de aangereikte bronnen gelezen en dus aardig wat bijgeleerd. Dus onwetend is steeds minder van toepassing.
Maar miijn stellingname is nog niet veranderd.
(Op dit moment verandert er wel iets, gevoelsmatig!)
Allereerst doelde ik niet enkel op jou, dat gezegd te hebben. Onwetendheid kan natuurlijk ook plaats vinden door het zelf afwijzen, dan wel al dan niet bewust afsluiten van cruciale informatie. Daarnaast doe je bepaalde aannames met betrekking tot Israël welke kant noch wal raken. En ja, wanneer je iets anders dan de waarheid in pacht schijnt te hebben schaar ik je ook onder onwetend.
pi_65270036
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:13 schreef damsco het volgende:

[..]

Allereerst doelde ik niet enkel op jou, dat gezegd te hebben. Onwetendheid kan natuurlijk ook plaats vinden door het zelf afwijzen, dan wel al dan niet bewust afsluiten van cruciale informatie. Daarnaast doe je bepaalde aannames met betrekking tot Israël welke kant noch wal raken. En ja, wanneer je iets anders dan de waarheid in pacht schijnt te hebben schaar ik je ook onder onwetend.
Zo, dit is een bijzonder strakke post. Drie beschuldigingen op een rij. Waar ik op dit moment geen antwoord op kan formuleren, gezien het tijdstip van de dag.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 21 januari 2009 @ 01:23:01 #123
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65270053
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zo, dit is een bijzonder strakke post. Drie beschuldigingen op een rij. Waar ik op dit moment geen antwoord op kan formuleren, gezien het tijdstip van de dag.
Dan laten we het hierbij voor dit moment. Goedenacht.
pi_65270219
* moussie pakt de popcorn voor de volgende ronde

dit is grappig, een jonge knul die maar net komt kijken en nog niet eens goed droog is achter zijn oren wil iemand, die het zo ongeveer van begin af aan heeft mee gemaakt, de les gaan lezen over onwetendheid
pleased to meet you
pi_65271231
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:35 schreef moussie het volgende:
* moussie pakt de popcorn voor de volgende ronde

dit is grappig, een jonge knul die maar net komt kijken en nog niet eens goed droog is achter zijn oren wil iemand, die het zo ongeveer van begin af aan heeft mee gemaakt, de les gaan lezen over onwetendheid
* Karrs ook

Ben toch onder de indruk - hij laat zich echt niet uit het veld slaan. En dat tegen een verstokte antisemiet als Kees22...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:45:34 #126
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65271404
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef Meki het volgende:
Inwoners Zuid Israel helpen getroffen inwoners Gaza
[..]

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1232292897793&pagename=JPArticle%2FShowFull

Gelukkig bestaan er nog wat Israeli's en Joden die wat vreedzaam en rechtvaardig en voor vrede zijn..
Ik zei je toch dat er Israeliers zijn die helpen, geloof me dat doen er veel.
Maarja.. jij geloofde t niet
Trotse papa van Eden
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:10:31 #127
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_65271551
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik zei het al eerder .. haal die extremistische kolonisten weg uit de nederzettingen, zet daar mensen in die wel in vrede met hun buren willen leven .. dat lijkt mij een goed begin als je wil dat de verhoudingen tussen de verschillende groepen normaliseren
Tja de laatste keer dat ze dat deden vanuit Israël creëerde ze het huidige conflict rondom de Gazastrook !
Of ben je soms vergeten dat destijds de Gazastrook terug gegeven werd en Israël geflipte kolonisten van de daken af trok met bulldozers ect.
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:11:51 #128
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_65271568
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef Zith het volgende:

[..]

De reden dat Afrikanen gemiddeld lager scoren komt waarschijnlijk omdat ze tijdens de opvoeding minder temaken hebben met probleem oplossend en ruimtelijk denken (met lego en blokken spelen vs. meel stampen voor je moeder, als voorbeeld)... maar dat is een heel ander topic
Je bedoelt dat Afrikanen zich slechts druk hoeven te maken over het probleem hoe hun maag te vullen !
En hooguit een enkele goed doorvoede Afrikaan nog wel eens kans ziet een Universitaire opleiding af te ronden.
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou maak je het helemaal bot
eerst waren we dom nu zijn we onwetenheid..
hoe noem jij jezelf dan ?.
zie het feiten open je ogen en schaar je niet achter een staat die de burgersbevolking als vijand beschouwt.
Je praat poep Meki !

Iemand die net als de rest van de wijk een schotel aan flatbalkon heeft hangen en dagelijks PA tv kijkt moet vooral dingen zeggen zoals jij ...
Want er zijn zoveel goed gedocumenteerde studies geweest over het brainwashen van Palestijnen door PA tv.
Maar dat zijn dingen die je niet eens in je achterhoofd kunt halen als je weer eens je onzin verkondigd !
Kijk anders even in thread nr.50 heb ik een hele post gewijd aan enkele jaren PA tv en op de vele verschillende manier Palestijnen gebrainwashed worden om slechts één ding te kunnen .. het haten van Joden, en nee niet Israëliërs ,, maar JODEN.. Want volgens Palestijnen bestaan Israëlïërs niet !
Kortom even je schoteltje opnieuw richten en een avondje kijken dan praat jij wel wat anders dan poep..
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Ga je mond snel spoelen..
1300 doden waarvan de helft vrouwen en kinderen
6000 gewonden waarvan de helft vrouwen en kinderen.

en dat zijn allemaal militanten ?
80.000 dode burgers in Tsjetjenië doordat de Russen bruut hun gang gingen ...
En "toevallig" werd een advocaat gisteren afgeknalt omdat hij een Kolonel uit het Russische leger weer achter tralies wou krijgen omdat die een meisjes verkracht heeft !
Wat zeik je nou met die 1300 doden ....
Hamas roept toch dat ze gewonnen hebben ...
Een gemiddelde Palestijnse vrouw baart 8 kinderen met uitschieters tot 12 maar dat wist jij al hé..
Als Israël echt kwaadaardig zou zijn zouden ze gratis pillen en condooms uitstrooien boven Gaza !
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

2. Het is niet de tactiek van Hamas die voor burgerslachtoffers in de Gaza strook zorgt, de tactiek van Israel met haar indiscriminerende fosforbommen daarentegen wel.

[ afbeelding ]
Hamas kan alleen maar dromen van zulke capaciteit ... Oh wat zouden ze graag zulke fratsen uitvreten ..

[ Bericht 32% gewijzigd door paddy op 21-01-2009 08:31:25 ]
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:18:47 #129
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_65271623
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Ghazi het volgende:
Oplossing is simpel, alle zionisten/bezetters uit Palestina.
Teruggave van Jeruzalem aan de internationale gemeenschap.
Het recht op terugkeer van Palestijnen realiseren.
De Israelische muur op eigen grondgebied, en de ontmanteling van militaire Hamas.
Een levensvatbare Palestijnse staat in de Gaza en de Westelijke Jordaanoever.

Waarom snappen Israeli's dit simpele pakket niet?

De term "Palestijnse entiteit/staat" werd door
Arabieren voor de eerste keer
geïntroduceerd tijdens de Arabische Liga top in
1959.
Echter werd deze entiteit pas voor het eerst
genoemd en "erkend" door de rest van de wereld in
de VN resolutie 242 na de 6 daagse oorlog.
Typisch dus hoe de rest van de wereld de Arabieren
paaide terwijl zij de verliezers waren !
En nu beweer jij doodleuk dat het recht op terugkeer ?! van wat ??
Al die honderdenduizenden Egyptenaren, Syriërs, Jordanezen naar hun thuis landen ?!
Palestijnse staat is een Arabische leugen bedoelt om Zionisme te bestrijden !
Ga maar eens lekker je huiswerk doen ..

( http://www.palestinehistory.com/palst.htm )

( http://www.palestinehistory.com/qtime.htm )

( http://www.alnakba.org/chronology/chronology.htm ).

( http://ist-socrates.berkeley.edu/~mescha/bookrev/khalidi.html )

"Palestinian Identity" by Rashid Khalidi
( http://www.amazon.com/exe(...)/002-1089585-3906427 )

Palestinians: The Making of a People
By Baruch Kimmerling and Joel S. Migdal
( http://www.danielpipes.org/reviews/199304.shtm l)

Palestinians: The Making of a People
( http://www.amazon.com/exe(...)/002-1089585-3906427 )

www.dictionary.com’s list of dictionary entries on Palestine
( http://www.dictionary.com/search?q=palestine&db=%2A )

"history of Palestine" maps
( http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=%22history+of+palestine%22+map )

Palestinian definition
( http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=Palestinian+definition )

There is Already an Arab State and Even a Palestinian State
( http://middleeastfacts.com/guests/shifftan_16may05f.php )

[ Bericht 67% gewijzigd door Tiesemans op 21-01-2009 08:29:30 ]
pi_65271819
Hamas declares 'victory' in Gaza
quote:
GAZA CITY: Emboldened by surviving Israel's military onslaught, Hamas declared victory Tuesday in rallies attended by thousands supporters waving green Islamic flags atop the ruins in Gaza.

The Islamic militants taunted Israel one huge banner proclaimed Israel's defeat in Hebrew and said Gaza is just a stepping stone for eliminating the Jewish state. "Hamas today is more powerful," Ismail Radwan, a Hamas leader, told a crowd from a terrace overlooking Gaza's main square, with the demolished parliament building serving as a backdrop.

However, beyond the fiery words, Hamas has offered no plans for rebuilding Gaza, which suffered about $2 billion in destruction during Israel's three-week war on Hamas. Also, Gaza's borders with Israel and Egypt, largely sealed since Hamas seized Gaza 19 months ago, are unlikely to open unless the militants relinquish some of their control.
[..]
Achja, ik denk dat elke dag dat er niet gevochten wordt een overwinning is voor beide kanten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_65271910

Hamas vuurde kennelijk raketten af vanuit dat televisiegebouw.
pi_65272262
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Ghazi het volgende:

TVP overigens.
Hier stond oorspronkelijk een instemmende post van Ghazi over het met raketten naar de maan sturen van joden.

Dit bericht is verwijderd door Paddy en daar heeft hij groot gelijk in. Met toestemming wil ik het toch nog even terughalen want (en dat had ik niet verwacht en gedacht) in de Metro staat deze tekst wel degelijk.

http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=146940
quote:
Stap twee: meer ruimte voor de Joden. Ze worden immers al generaties lang opgejaagd, en hebben op den duur toch echt een plekje voor henzelf nodig. Dat zullen ze krijgen: we sturen alle Joden gewoon de ruimte in. Met de raketten van Hamas. Religie is in de toekomst tenslotte verboden, en hier op aarde hebben we het wel een beetje gehad met dat eeuwige kleinzerige gezeur over anti-semitisme en heilige gronden. Ja, jongeren zijn de toekomst, en dat is iets om je op te verheugen. Tenzij je regenwormen oppervlakkige diertjes vindt. Of Joods bent.

Maar misschien kan iemand me het uitleggen, is dit grappig bedoeld of zo?????
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:05:31 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65272319
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef buachaille het volgende:
Maar misschien kan iemand me het uitleggen, is dit grappig bedoeld of zo?????
Ik denk dat het vooral ironisch bedoeld is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65272364
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:05 schreef DustPuppy het volgende:

Aha, dus als je antisemitische of racistische 'grappen' maakt op een ironische manier dan is er niets aan de hand?
pi_65273087
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk walgelijk. Zet voor Israël eens Palestijn neer? Of moslim? Wel grappig dat de poster dan alleen de Joden aanhaalt. Lafheid misschien, want ook moslims hebben heilige plekken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65273223
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef paddy het volgende:

Lafheid misschien, want ook moslims hebben heilige plekken.
Die verboden zijn voor niet-moslims om ook maar in de buurt te komen op straffe van de dood.
pi_65273279
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Die verboden zijn voor niet-moslims om ook maar in de buurt te komen op straffe van de dood.
Mag ik daar een bron van? En over welke heilige plek heb jij het nu? Maar ik heb het over het artikel. Die gaat ook de moslims aan in feite. Lees maar eens goed. Geloof verboden staat er.

Mekka is wel verboden voor niet-moslims (wat ik er van las, tenminste) Mekka als verboden gebied voor niet-Moslims
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:52:58 #138
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65273349
In de column gaat het vooral over hoe jongeren denken en dat wordt dan wat simplistisch en ironisch gebracht. Ik vind het niet walgelijk. Wel tekenend over hoe de volgende generatie tegen dit soort conflicten aankijkt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65273424
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
In de column gaat het vooral over hoe jongeren denken en dat wordt dan wat simplistisch en ironisch gebracht. Ik vind het niet walgelijk. Wel tekenend over hoe de volgende generatie tegen dit soort conflicten aankijkt.
Dus racisme is goed, omdat het een column is? Dan moet het kunnen?

Ik vind dit net over the top hoor.

Stel dat er een column zou komen die hetzelfde zou zeggen van de Palestijnen en moslims? Is dat dan niet gewoon discriminatie? Of mag je gewoon oproepen om alle moslims weg te sturen van de aarde met een raket van de Israëlieten?
pi_65273457
Dat artikel slaat helemaal nergens op, als de wereld door twintigers wordt geregeerd dan wordt religie afgeschaft. En wat is dan het eerste probleem dat aangepakt wordt ? Aids ? Congo ? Darfur ?

Welnee, de Palestijnen (let op: niet-religieuze aanduiding van een groep) krijgen hun zin en de Joden (let op: een religieuze aanduiding in een wereld die geen religie meer kent) worden allemaal de ruimte in geschoten. Niet alleen de Israeliers moeten deze planeet af worden gezuiverd, ook alle Joden in de hele wereld moeten weg.

En dit m.b.t. heilige plaatsen http://i129.photobucket.c(...)/mecca_road_sign.jpg

Het lijkt sprekend qua kleur en ontwerp op de ANWB borden hier in Nederland, zouden deze uit dezelfde fabriek komen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')