hmmm, nèt. Of ik doe iets verkeerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Rucksack, dat lukt zeker met jou doek.
Ik kan me voorstellen dat bij een FWCC je borsten ook meetellen terwijl die bij een BWCC vrij blijven en dus geen doek verbruiken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb idd ook het idee dat een BWCC minder stof kost dan een FWCC, wat heel raar is want het is dezelfde knoop alleen achterstevoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef Llewella het volgende:
Vandaag poging gedaan tot rugdragen; mislukt
Van het weekend maar eens proberen op de rug te knopen met assistentie van vriendlief; zonder lukt iig nog niet
(Mijn rug is ook zo breed; en Amber nog zo klein!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruben is er ook zo eentje hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:26 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zo gruwel, wat heb ik me daar toen aan geergerd, het was vast allemaal goed bedoeld en bezorgd enzo.
Maar het kwam op mijn over alsof ik mijn kind half vermoorde. Nouals het hem geirriteerd had dan was hij er vast wel wakker van geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ff roepen dat dragen over een winterjas helemaal niet leuk is!
Gister eli ff in een rucksack geknoopt, beetje sjorren, zat niet lekker. schiet die doek onder zijn kont uit, en hangt hij nog mar onder 1 schouder aan mijn rug geplakt!(de andere arm zat in de doek)
Doodeng!
en soweiso, op de bovenkant van mijn jas zitten knopen, dus dan moet de doek aan de binnenkant daarvan, want erop doet zeer en er buiten kan niet, want dan zekt het van mn schouders af...
maar, als je alles zo moet oprollen, krijg je weer drukpunten, en je voelt gewoon niet goed wat je doet. Grmbl
ik vind dat het weer warmer moet worden zoadat ik een dunnere jas aankan waar geen knopen op de schouders zitten.
(En nee, ik wil geen nieuwe jas kopen voor de winter)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Oeh, die DIY met roze inzet van 'hiernaast'?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een draagjas van iemand overgenomen... (moet nog even betalen en zij moet nog versturen) Ik ben helemaal blij, heerlijk voor straks op de wintersport. Ik zat al helemaal hoe ik dat ging doen met Jen en de slee in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |