Oeh, die DIY met roze inzet van 'hiernaast'?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een draagjas van iemand overgenomen... (moet nog even betalen en zij moet nog versturen) Ik ben helemaal blij, heerlijk voor straks op de wintersport. Ik zat al helemaal hoe ik dat ging doen met Jen en de slee in de bus.
maat 6, dus zo'n 4,7 meter. In het begin kon ik niets met die maat maar inmiddels lukt eigenlijk alles wel terwijl ik toch echt eerder ben aangekomen dan afgevallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef cattie het volgende:
De theedoekdoek! Owlet, wil je ook een foto plaatsen als je hem in gebruik hebt? Ik ben wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet. Welke maat heb je trouwens gekozen?
Het boekje van Didymos was dat nu wat ze 'hiernaast' de draag-bijbel noemen of was dat de Hop-handleiding?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef owlet het volgende:
![]()
Kan ik iemand hier nog een plezier doen met een instructie DVD en/of boekje van didymos?
Lekker he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef cattie het volgende:
Oh ja, rugdragen! Dat wil ik over een tijd ook gaan proberen. met Ive is me dat nooit gelukt.
Ik doe nu trouwens alles met de draagdoek en dat is echt heerlijk! De wandelwagenbak wordt alleen gebruikt als slaapplaats in de woonkamer.
Hoe bedoel je? Wordt eea niet door elkaar gebruikt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Al die girasols hebben een nummer, maar hoe zie je de naam die bij dat nummer hoort?
Nee, ik dacht dat er bij elk nummer ook een naam hoorde en dat daar gewoon een lijst van was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wordt eea niet door elkaar gebruikt?
Anders kan je altijd een boel vinden met goed googlen
Ben je naar iets specifieks op zoek?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:23 schreef Ticootje het volgende:
Al die girasols hebben een nummer, maar hoe zie je de naam die bij dat nummer hoort?
quote:Ok - the main Girasol site is http://www.girasol.de It has given its colourways as numbers. These have been given alternative names but different retailers, which is where it starts to get confusing.
There are also retailers with their own exclusive colourways.
Slingzilla (and MetroMinis) http://www.slingzilla.com/girasol/
Blue/teal/freesia (already known as Peacock)
Earth Colours
Green Tea
Mocca Berry
Bonbon
Fantasia
Pink Liquorice
Blau
Tiramisu
Fuoco
Cabo
Katin Puoti http://www.katinpuoti.com/kantoliina...n_english.html
Kati sells her own exclusives, plus regular Girasol colourways.
Cocoa Almond
Earthy Rainbow
Forest Berries
Kiwi
Chococabana
Pacifica
Jungle
Mapekka http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/htm...aby_wraps.html
Sells exclusives, plus regular Girasols colourways.
Mokka
Salsa, New Salsa
Polkka
New & Original Tango
Valssi
Marianne
Espresso
Also keeps orange(appelsiini or sitrus)
Krookus
Grass (Antiikki) (these are also available through Lotusbarn).
Ok - numbers and names of regular colourways
Girasol.......Katinpuoti........Mapekka...............Other
00..............Blueberry.......... Lilja..................... Mustikka
02 .....................................Hedelma...... ..........Ruska
03
04 .............Maya ............... Etno
05 .............Koralli............... Aqua
06 ................................... Riemu................... Old Rainbow
07
08 ............ Lucky Boy.......... Joki
09 .................................................. ..............Luonto
10 ............ Natural
11 .............Cherry............... Red .....................Purppura/kirsikka
12 .............Rosa................................. ........... Karkki
13 .................................... Laguuni
14 ............ Skyblue........................................ Taivas
18 .................................................. ...............Heikka
19 ............ Sunshine...................................... Aurinko
20 ............ Autumn............. Auringonlasku ....... Tuli
21 .....The green wrap...................................... Vihrea
22 ............ Paradise........................................ Lampo
23
24 ............ Beach ................Unelma
25 .............Nightswim........... Revontuli
26 .....................................Tulppaani
27
28
28
30
31
32
33
Ik heb hem nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef owlet het volgende:
Misschien heb ik het al een keer gevraagd maar is er iemand hier die mijn Ergo heeft geleend? Ik ben hem kwijtdus nu hoop ik maar dat ik hem uit heb geleend en dat hij niet in het vakantiehuisje is blijven liggen.
Ooooh, ziejwel. Hij is in het echt dus toch zo mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef owlet het volgende:
Ik vind millefiori heel goed bij jullie passen, Cattie!
Ticootje wat leuk! Een draagjas is echt onwijs prettig, nooit gedacht dat het zo fijn zou zijn![]()
Speciaal voor k_i_m:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het paars is gelukkig echt paars maar doordat de tegendraad wit is wordt de felheid wat afgezwakt. Grijs zou ik het echter niet willen noemen.![]()
Ze zijn nog te koop via de sondermodellehoek op didymos.de dus mocht je er een willen dan zou ik snel zijn. Ik had hem twee dagen na de paypalbetaling in huis.
Erg mooi!quote:
"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef Ticootje het volgende:
kim heeft ook een helm nodig.
Maijaquote:
Haha heb je het campinggevoel in je bol?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maija
Ik heb Didymos Katja binnen, vrolijk en zomers (na de binnententen doet Katja me een beetje denken aan ouderwetse windschermen)
Met die chestbelt ben ik heel snel gestopt, dat zat me een partij te irriteren, soms zo erg dat ik er naar van werd.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag even gelopen, met Jen achterop in de draagjas. Ik had een vandaag een goede knoop. Met een knoop op de borst en dan de staarten weer naar achter over jen heen en onder haar benen door en de laatste knoop op mn buik. Alleen de knoop op mn borst zat niet zo heel lekker na een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |