tjah dan moet je wel weg om te 'werken'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat blijkt
Hij vroeg gisteren de autosleutels... ik vroeg waarom.. hij: Ik ga werkuh![]()
Hij pakte zn koffertje met potloden en ging iedereen een kus en knuffel geven (doet ie altijd als ie weg gaat of naar bed). Toen ie iedereen gedag had gezegd ging hij "met de kindjes samen spelen"
Note: we zaten bij mn schoonouders, hij was het enige kindje in huis
opa en papaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall heeft van pa en opa een racebaan gekregen met de kerst...
3 keer raden wie ermee speelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 0 0 | | ____|___|____ 0 |~ ~ ~ ~ ~ ~| 0 | | | | ___|__|___________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| 0 | H a p p y | 0 | |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | _|___|_______________________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | | | B i r t h d a y! ! ! | | ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ | |___________________________________| |
SGELE MOGGUH!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
LL, gefeli met Randall!
Mogguh allemaal
ben er meteen weer vandoordruk enzo
speciaal voor jou zonder boterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Thanx Sgele en Debbie![]()
En WL voor de mooie taart natuurlijk
Sgelequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Sgele het volgende:
Tripack!
Debs!![]()
ok..ik ben er nu echt weg van
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speciaal voor jou zonder boter
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapenquote:
I know! Heb er al wel heel veel zin in!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapen![]()
en dan en dan??quote:
Gitaarversterker merkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
morguh BCCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
Ik ook kan niet wachten!!!! Wil jij donderdag even mij een pm'etje doen over hoe laat het ongeveer afgelopen is? Ik word namelijk opgehaald bij de HMH. En je moet natuurlijk vertellen hoe het wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
I know! Heb er al wel heel veel zin in!
Ga ik naar Oasisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan en dan??
ik ben te lui om 10 topics terug te lezen
Als ik het niet vergeet zal ik dat wel even doen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook kan niet wachten!!!! Wil jij donderdag even mij een pm'etje doen over hoe laat het ongeveer afgelopen is? Ik word namelijk opgehaald bij de HMH. En je moet natuurlijk vertellen hoe het was![]()
Ja kijk maar wel uit!! Straks ben je je camera kwijt. Misschien dat ik ook nog me handcamera'tje meeneem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet zal ik dat wel even doen!
Maar als ik mijn camera mee naar binnen krijg zal ik ook nog wat video's maken!
Nou ja, het is maar een digitale camera hoor maar op zich kan hij goede kwaliteit filmpjes schieten tijdens concerten enso...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kijk maar wel uit!! Straks ben je je camera kwijt. Misschien dat ik ook nog me handcamera'tje meeneem.
In ieder geval niet me spiegelreflex
ahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga ik naar Oasisen Kip gaat morgen al
quote:
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwke!!!
GEFELICITEERD MET DE KLEINE LL!!!
digicam kwijt? of slechte resultaat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb 1x met mn digicam fotos proberen te maken tijdens een concert...
dat was geen succes
Ik las verkeerd enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ahaik heb nog niet zoveel nieuwe nummers van ze gehoord
Ja weet je...je hebt kans dat ze je camera afpakken en daarbij komt nog dat je met een gewone digitale camera prima foto's kan maken...alleen niet met een concertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit pics proberen te maken van Pink .. niet allemaal een succes moet ik toegeven
In vervolg ga ik alleen maar genieten van haar optreden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
digicam kwijt? of slechte resultaat?
flitser moet je dan eigenlijk nooit aandoen, want dat heb je alleen de achterhoofden van de mensen voor je
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
concerten van pink... oasis... zonde van het geld...
je bent laat...quote:
Je kunt een flitser prima gebruiken..als het maar een externe flitser is op een spiegel reflex. Deze flitsers hebben namelijk een zoom erin zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
digicam kwijt? of slechte resultaat?
flitser moet je dan eigenlijk nooit aandoen, want dat heb je alleen de achterhoofden van de mensen voor je
jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oasis is stoerteminste de muziek
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oasis is stoerteminste de muziek
je betaald meer dan 50 euries voor twee uurtjes vertier...quote:
http://www.randallamplifiers.com/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
dat wist ik dus niet.. zal mn vent leuk vinden om te horen (hij speelt gitaar)
Dat is ook zo maar hoe vaak gebeurd dat nou per jaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je betaald meer dan 50 euries voor twee uurtjes vertier...
Dan ga ik liever naar een onbekend bandje waar ik voor diezelfde twee uurtjes misschien 5 euries aan entree kwijt ben...
drm vind ik dat
Dude ik vraag het gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een onbekend bandje waar ik voor diezelfde twee uurtjes misschien 5 euries aan entree kwijt ben...
drm vind ik dat
Er zijn plekken waar je ook 50 euries uitgeeft alleen dan voor 15 minuten vertierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
drm vind ik dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sowieso onzin om naar een onbekende band te gaan waar ik niks van weet met de kans dat ik er geen reet aan vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar hoe vaak gebeurd dat nou per jaar?
En trouwens, wellicht dat jij ergens anders veel geld aan uitgeeft waarvan wij vinden dat dat onzin is...
Ligt er een klein beetje aan... Als dat optreden om de hoek is vind ik het niet zo erg... En gezelligheid kan je altijd zelf maken als de band toch niet zo heel goed is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso onzin om naar een onbekende band te gaan waar ik niks van weet met de kans dat ik er geen reet aan vindook al kost het maar 5 eurie
theres a truthquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
drm vind ik dat
2 keer in de 3 wekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ligt er een klein beetje aan... Als dat optreden om de hoek is vind ik het niet zo erg... En gezelligheid kan je altijd zelf maken als de band toch niet zo heel goed is...
Maar ja, ik ga naar gemiddeld 30 concerten per jaar
zoveelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ligt er een klein beetje aan... Als dat optreden om de hoek is vind ik het niet zo erg... En gezelligheid kan je altijd zelf maken als de band toch niet zo heel goed is...
Zo ver ga ik niet, maar mochten ze allemaal komen die leuk vind (zowel bekent als minder bekent) dan ben ik er altijd wel te vinden. Het probleem is dat daar waar ik woon meestal geen concert om de hoek isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Het schommelt... Je hebt ook weken waar er even niks te doen is qua concerten maar vaak word dat richting de zomervakantie weer ingehaald want dan gaan veel bands weer touren...quote:
Iedere gek zijn gebrekquote:
Dat geluk heb ik dus wel (EHV) en ook al komen ze niet om de hoek, we hebben een auto van de zaak tot onze beschikking dus we rijden er toch gratis naar toequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet, maar mochten ze allemaal komen die leuk vind (zowel bekent als minder bekent) dan ben ik er altijd wel te vinden. Het probleem is dat daar waar ik woon meestal geen concert om de hoek is
als je ze een beetje kent.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de broertjes Gallagher niet teveel snuiven bij jullie woensdag avond, want dan hebben wij daar donderdag weer last van
Die staan nou al strakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je ze een beetje kent.....
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je ze een beetje kent.....
Helemaal niet want daardoor besef ik maar al te goed dat het nog maar dinsdag isquote:
Maar dankzij zijn naam besef ik dat er nog een vrijdag isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Helemaal niet want daardoor besef ik maar al te goed dat het nog maar dinsdag is
Hoezo vrijdag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar dankzij zijn naam besef ik dat er nog een vrijdag is
Stil eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag?hij had Thursday moeten heten
en danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag?hij had Thursday moeten heten
Ze leek zo liefquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij wel ja hoe je ons niet in te peperen ofzo
Nou straks heb ik dat niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
jij wel ja hoe je ons niet in te peperen ofzo
Okeejquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb gister trouwens Ratchet & Clank gekocht
Jezus wat grappig![]()
[ afbeelding ]
Echt je kon me opvegen gisterDe droogheid
Ze hadden een vliegtuig gejat van de badguys (filmpje) en toen kwam daar slaapgas in, dus Ratchet viel in slaap, zegt Clank: Gelukkig werkt dat niet op robots.. *Klonk* werd ie KO gerostte grappig
Daar had je bij moeten zijn![]()
net een film
das toch ps2 spel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb gister trouwens Ratchet & Clank gekocht
Jezus wat grappig![]()
[ afbeelding ]
Echt je kon me opvegen gisterDe droogheid
Ze hadden een vliegtuig gejat van de badguys (filmpje) en toen kwam daar slaapgas in, dus Ratchet viel in slaap, zegt Clank: Gelukkig werkt dat niet op robots.. *Klonk* werd ie KO gerostte grappig
Daar had je bij moeten zijn![]()
net een film
Ja maar...daar heb ik nu toch niks aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nah echt ik lag gevouwen
Het is net een shrek film waar je naar kijkt.
Hebben ze leuk gedaan
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar...daar heb ik nu toch niks aan
Dude ik zit in een showroom, daar kan ik nu niet naar kijken en luisterenquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zit in een showroom, daar kan ik nu niet naar kijken en luisteren
vinden de mensen niet erg is er nog een keer humorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zit in een showroom, daar kan ik nu niet naar kijken en luisteren
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vinden de mensen niet erg is er nog een keer humor
Grtz aan de kleine hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
zo naar huis
even in het restaurant snuffelen of er nog wat lekkers mee naar huis te nemen is
Zal ik doen...quote:
De humor straalt er hier vanaf jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vinden de mensen niet erg is er nog een keer humor
Bij mij hier op werk is het één en al feestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De humor straalt er hier vanaf ja
Aha.. je werkt bij Audiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
audiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aha.. je werkt bij Audi
(die mannen kijken altijd alsof ze geen zin in werk hebben)
Wel of niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi..prachtige auto's maar het personeelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aha.. je werkt bij Audi
(die mannen kijken altijd alsof ze geen zin in werk hebben)
Kan ik een letter kopen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi..prachtige auto's maar het personeel![]()
Neej ik werk bij vrolijke mensen, dus geen Audi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doeii LLquote:
whehehe fijn om te wetenquote:
hoezo ze heeft een lievelingquote:
wat doe je met mijn autoquote:
sommige dingen moet je nooit te letterlijk nemenquote:
nu weet je ook hoe haar borsten eruit zienquote:
Bah klonk bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef tripack het volgende:
[..]
sommige dingen moet je nooit te letterlijk nemen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef tripack het volgende:
sextet
En je faaldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das overdrevenquote:
quote:
Ik moest lachenquote:
eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
tis dan wel dinsdag maar ik stel voor deze elke maandag te posten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
tis dan wel dinsdag maar ik stel voor deze elke maandag te posten
[ afbeelding ]
de jupiler kerkquote:
wheehehe hijs er gek genoeg voorquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
De tekst is jammer, maar het plaatje is geweldig
mcgyverquote:
Die is gewoon heul vet!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
chocolade of kaars??quote:
das handigquote:
dat is de enige actie die hij zal krijgen ben ik bangquote:
dit is wel heel kansloosquote:
Briljantquote:
quote:
whehehehequote:
Ik werkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef Sgele het volgende:
Moet jij niet werken ofzo Moozz? Wat doe jij de hele dag eigenlijk?
JIj bent gewoon een te kekke multitaskerquote:
Denk hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
JIj bent gewoon een te kekke multitasker
Heyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Runx het volgende:
Goedemiddag iedereenalles goed met iedereen ?
mooiquote:
Doe ik al kijk boven jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Moozzie het volgende:
Maak deze is vol, met kwaliteits posts uiteraard
Bewijs van het gebrek aan levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
mooi![]()
Ik heb een FOKAWARD GEWONNENalleen weet ik nu niet wat ik moet doen? volgens mij krijgen we icoontje ofzo maar ik weet niet hoe en wat
quote:
Ja ondertussen dus wel mee bezigquote:
als je goed kijkt zit daar een kwakje opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat heeft het plafond ermee te maken?
Hehehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ondertussen dus wel mee bezig
Hey RunX!
Ohw dus eigenlijk deel ik mee aan jouw prijsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Runx het volgende:
[..]neuuh ik heb de mooiste fobo, de helft hebben andere mensen gemaakt voor mij dus
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ondertussen dus wel mee bezig
Hey RunX!
Die 2 quotes van mij zullen niet veel uit maken denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus eigenlijk deel ik mee aan jouw prijs
dus jij zegt ook dat je geen leven hebt ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus eigenlijk deel ik mee aan jouw prijs
Vraag hier een FOK! Award Icon aan !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
mooi![]()
Ik heb een FOKAWARD GEWONNENalleen weet ik nu niet wat ik moet doen? volgens mij krijgen we icoontje ofzo maar ik weet niet hoe en wat
Ehm neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
dus jij zegt ook dat je geen leven hebt ?
dankuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vraag hier een FOK! Award Icon aan !
geef eens link naar het award topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
mooi![]()
hier sta ik tussenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geef eens link naar het award topic
jah rustig aan gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Crazy-p het volgende:
hey Tri
hoe was je dag?
behalve dat het hier hardstikke rustig was
ik was met python aan het kutten dat neemt tijd in beslagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Crazy-p het volgende:
Hey Friday en Moozziej
was zo druk vandaag dat ze eerder nog geen tijd had om te posten hier
goedzo.. zo hoort het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah rustig aan gedaanveel aan het huishouden gedaan enzo.
me vriendin zal het gaan missen als ik straks weer werk
Hey gekke pquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Crazy-p het volgende:
Hey Friday en Moozziej
was zo druk vandaag dat ze eerder nog geen tijd had om te posten hier
Python is je slang of de naam van je hond?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was met python aan het kutten dat neemt tijd in beslag
Dudette...eg waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |